Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ikinä...

Vierailija
29.07.2006 |

.. kehu mun vartaloani? Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Miksei se koskaan sano, että oletpa kaunis tai hyvännäköinen tai mitä vaan kohteliaisuuksia?

Olen sopusuhtainen vartaloltani, joskus nuorempana tehnyt mallin hommia, joten ei tämä naamakaan mikään petolinnun perse ole. On varmasti paljon, paljon, kauniimpiakin ihmisiä, en nyt tarkoita kehua tässä itseäni..

Ylipainoa ei ole, raskausaika tietty vähän löystyttänyt vatsanahkoja mutta eikös meillä kaikilla ole sama juttu...

Tämä todella ottaa itsetunnolle, haluaisin kuulla olevani kaunis miehen silmissä! Ei kohteliaisuuksia voi kerjätäkään. Olispa tosi kiva kuulla olevani viehättävä sen jälkeen, kun olisin ensin käskenyt sanomaan niin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei se vaan ole tullut ajatelleeksi?

Miten usein kehut miestäsi ja hänen ulkonäköään? Oliko aina sama juttu, jo seurusteluaikoina?

Minä en ole todellakaan mikään malli ja armaani jaksaa minua kuitenkin ylistää ja maalata runokuvia sanoillaan. Miehet on erilaisia hekin, kai?

Vierailija
2/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kerjäsin aluksi. Kerroin, että minulle on tärkeää kuulla olevani hänestä viehättävä. Miehellä ei ollut sellaista kehumisen tapaa, mutta hän opetteli. Ja minä kehun häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan kerta kaikkiaan yleensä on sellaisia (toki on poikkeuksia) ettei heille tule mieleen että naista pitäisi erikseen kehua sen jälkeen kun on liitto solmittu :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi