Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin blogivillitys, 9 euron paperikassi

Vierailija
24.04.2014 |

Kyllä on kuningasidea: myydä kierrätyspaperista tehtyä pussia 9 euron hintaan.  Ja "tyylitietoiset suomibloggaajat" ostaa kilvan, onhan se hienoa kun on paperipussi, jonka kyljessä lukee ranskaa.

Kotomaamme "sisustajille" tuntuu menevän mikä vaan kaupaksi, missä lukee jotakin.  

Tämän hetken it-muki on korvaton kuppi jossa on kirjain. Iiiik, kuin ihanaa. Kynttilä ovat jo pari vuotta olleet lasikippoon valettuja, tärkeintä on, että kipossa on etiketti liimattuna, joko enkuksi tai ranskaksi lukee suunnilleen "tämä on kynttilä". 

Tauluiksi kelpaa vaan kehystetyt julisteet tai postikortit, joissa on joku älyvapaa mietelause englanniksi. Tai aakkoset kirjaimista innostuneelle lapselle, mutta tyylisyistä ilman å-ä-ö:tä, eihän niillä suomipenska mitään tee.

No joo, kierrätys on hyvä asia, mutta jos kierrätyspaperipusseja pitää roudata ulkomailta saakka, taitaa idea olla vähän himmentynyt.

Vai joko teillä on olkkarin piirongin päällä omat pussinne?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että kaikkien blogien teksti oli lähes sama tyyliin "suhteessa suuret postikulut -nyt näitä saa"? Tosiaanko blogien kirjoittajille lähetetään jo valmiiksi sopivat mainostekstit, joita muokkaavat sitten hieman? Kuka näitä mainossivuja oikein lukee saatikka matkii? Siis järkkykallis mikälile paperipussi, järjetöntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ärsyttävämpää blogikirjoitusta ollakkaan! "husbandini oli kotiuttanut ihanat paperipussit"

Vierailija
44/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deux

Vierailija
45/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan ok näköinen vaikka teksti tosiaan on vähän, noh, hassu. Voisin kyllä käyttää jonain isompana säilytyspussina MUTTA en tosiaan masais 9 euroa!

Vierailija
46/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen hörhö, mitä kaikkea ihmiset ostaa... Onneksi ei ole liiemmin aikaa seurata tämän tason "sisustusblogeja", saa jäädä ensimmäinen kerta viimeiseksi. Työtkin on mielenkiintoisempia.

Vierailija
47/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nää niitä uusia käteviä salikasseja?

48/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on työpöydällä varustelekan paperikassi, jossa tuli crocsit. siinä säilön mun lankoja, ettei kissa ja lapset vie niitä..

Vierailija
49/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/muut/kissoille/rainbow-paakkuuntuva-valkoinen-kissanhiekka-10-l-n-85-kg/

Meillä on tuollainen. Siinä on suloinen kissankuva :) Jos et omista kissaa niin ripotella sitä biojäte pussiin, imee mukavasti kosteuden esim. perunan kuorista tai sitten voit laittaa sitä lasiseen maljakkoon somisteeksi kynttilän kaveriksi. Mukavan neutraali harmaa väri :D

Vierailija
50/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:46"]

Mä ostin tällaisen! Keräilyharvinaisuus.

http://www.meinikkalantila.com/files/meinikkalantila.palvelee.fi/kuvat/Perunapussi/uudistettu_pussi.jpg

[/quote]

Paljollako myisit? Sopisi niin kivasti piirongin päälle puikula pussin viereen.

Vierailija
51/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"husbandini oli kotiuttanut Pinosta peräti kaksi tällaista"

taisin just kuolla.

Vierailija
52/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun olohuoneessa olisi tuollainen paperipussi, olisi koko ajan sellainen olo että se pitäisi siivota pois kuleksimasta.

Vierailija
53/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä edes avaa blogeja, nyt avasin pari linkkiä ja meinaan kuolla myötähäpeään...

Vierailija
54/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggarit on muun mielestä säälittävä ryhmä.

Vierailija
55/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:34"]

Bloggarit on muun mielestä säälittävä ryhmä.

[/quote]

Itse en menis ihan näin pitkälle, kun blogien kirjo on niin laaja. jotkuthan pitää ihan asiablogeja, itse tykkään myös seurata esim. ruoka- ja käsityöblogeja kun niistä saa uusia ideoita.

Vierailija
56/60 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:46"]

Mä ostin tällaisen! Keräilyharvinaisuus.

http://www.meinikkalantila.com/files/meinikkalantila.palvelee.fi/kuvat/Perunapussi/uudistettu_pussi.jpg

[/quote]

Oo, ja vielä Rymättylästä. Mä oon niin kade :/

[/quote]

On hieno ! Herkkuperunaa, pakko olla ihan huippua. 

Vierailija
57/60 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton yhden bloggaajan husbandi oli ostanut sille ton säkin. Mulla on vainjunttiaviomies eikä se mulle osta tollasta.

Vierailija
58/60 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:37"]

ton yhden bloggaajan husbandi oli ostanut sille ton säkin. Mulla on vainjunttiaviomies eikä se mulle osta tollasta.

[/quote] Mielummin antaisin mun husbandin ostaa 9 eurolla kaljaa itselleen kuin jonkun paperipussin mulle

Vierailija
59/60 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:51"]Suomalaiset ihannoi niin kovasti kaikkiea mikä tulee ulkomailta, että parikassissa voisi lukea kaunokirjoituksella ranskaksi vaikka valkaistu peräreikä ja jotkut pöllöt ryntäisivät ostamaan.

[/quote]

Ai "La clochard blanchiée"? Toimii.

Vierailija
60/60 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:51"]Suomalaiset ihannoi niin kovasti kaikkiea mikä tulee ulkomailta, että parikassissa voisi lukea kaunokirjoituksella ranskaksi vaikka valkaistu peräreikä ja jotkut pöllöt ryntäisivät ostamaan.

[/quote]

Ai "La clochard blanchiée"? Toimii.

[/quote]

Tai La rondelle blanchiée. Kaunis teksti sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi