Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä kenellä "kananpersetukka", kerro miksi.

Vierailija
24.04.2014 |

Miksi halusit juuri sen tyylin? Onko se mielestäsi hyvännäköinen? Etkö usko kun sinulle kerrotaan, että se on HIRVEÄ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kenellä äidinkielen kielioppi hukassa, kerro miksi.

Vierailija
2/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi varaa mennä kampaajalle, ja kehtaisin päänahkani kanssa mennä, voisin aivan hyvin sen kananperseen leikkauttaa.

Ensinnäkään hiukseni eivät kasva enää edes hartiapituisiksi, senttiin menee varmaan vuosi ja alta korvien tasolla alkaa olla jo harvaa huitulaa ja kasvu loppuu, ilmeisesti menevät sitten lepovaiheeseen ja tippuvat? Muutenkin hiukset ovat ohentuneet paljon, vaikkei koskaan mikään tuuhea tukka ole ollut.

Mielestäni lyhyt ja jokin pystympi malli sopii harvaa hiirenhäntää paremmin, ja mielestäni se kananperse ei mitenkään niin ruma ole. Mummopermis on rumempi.

Nyt mulla on hiukan ylikasvanut piilokalju, sekin varmaan tuntuu hirveältä sinusta, kun haluat määrätä mistä kukakin tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä...Taisi jäädä äikän tunnit väliin :(

Vierailija
4/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:44"]

Jos mulla olisi varaa mennä kampaajalle, ja kehtaisin päänahkani kanssa mennä, voisin aivan hyvin sen kananperseen leikkauttaa.

Ensinnäkään hiukseni eivät kasva enää edes hartiapituisiksi, senttiin menee varmaan vuosi ja alta korvien tasolla alkaa olla jo harvaa huitulaa ja kasvu loppuu, ilmeisesti menevät sitten lepovaiheeseen ja tippuvat? Muutenkin hiukset ovat ohentuneet paljon, vaikkei koskaan mikään tuuhea tukka ole ollut.

Mielestäni lyhyt ja jokin pystympi malli sopii harvaa hiirenhäntää paremmin, ja mielestäni se kananperse ei mitenkään niin ruma ole. Mummopermis on rumempi.

Nyt mulla on hiukan ylikasvanut piilokalju, sekin varmaan tuntuu hirveältä sinusta, kun haluat määrätä mistä kukakin tykkää?

[/quote]

kokeilepa Nioxin-sarjaa, mulla auttoi!

Vierailija
5/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun syömään sairauksieni vuoksi kahta eriä hiuksia harventavavaa lääkettä. Ja ei, laihduttaminen ei poista sairauksiani.

Vierailija
6/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan usein "kananpersetukasta", mitä se oikein tarkoittaa? Voisiko joku linkittää kuvia?

Vierailija
7/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:42"]

Täällä puhutaan usein "kananpersetukasta", mitä se oikein tarkoittaa? Voisiko joku linkittää kuvia?

[/quote]

Samanlainen kuin Suurimman pudottajan oranssilla naisella.

Vierailija
8/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku kananpersemalli on niin räväkkä.

Eiku oikeesti. Jos haluaa lyhyet hiukset niin eikö siihen ole olemassa muita malleja kuin kananperse/mummopermis?

Vierailija
9/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman pudottajan oranssi nainen - onko tää nyt jotain koodikieltä, jota en vaan ymmärrä?

Vierailija
10/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Samanlainen kuin Suurimman pudottajan oranssilla naisella.

[/quote]

En ole seiska, mutta voitko laittaa naisen nimen? En seuraa sarjaa eikä ole mitään käsitystä kananpersetukasta.

Raflaava nimi kuitenkin, voisin haluta jo ihan sen perusteella. Vaikka mistä tuo tietää vaikka mulla olis semmonen... :D

Vierailija
12/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän siitä. Ei ole mikään lyhyt ja ohut siilinperse, vaan tuuhea ja kiharainen. Silti ihanan helppohoitoinen.

Vierailija
13/14 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta kaunis! Sopi siroon olemukseeni. Nyt ei ole rahaa käydä usein kampaajalla ja lihonutkin olen, joten nyt minulla tylsä puolipitkä. Mutta heti otan kananperseen kun laihdun ja rahat riittää!