Otin äsken kaksi palaa suklaata ja dippasin niitä kuumaan teehen. Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (20)
En mitään. Toi on mulla ollut tapana jo kauan. :)
Mä otin kaks fazerin suklaalevyä ja dippasin niitä litrassa munkkilikööriä. Maistui.
Se oli Lidlin suklaata! Ja tosi hyvää. ap
Voimaantunutta meinkinkiä täällä.
Voimaantunut -> voi -> ihra -> sairaalloisten lihavien juttuja
N54½ kirjoitti:
Mä otin jääkaapista 2 lenkkimakkaraa ja dipppasin niitä makkaroita pilluuni ja perseeseeni. Mitäs siihen sanotte?
WAU!
N54½ kirjoitti:
Mä otin jääkaapista 2 lenkkimakkaraa ja dipppasin niitä makkaroita pilluuni ja perseeseeni. Mitäs siihen sanotte?
Liian löysiä. Porkkanat ja kurkut toimii paremmin.
Miksi tuohon pitäisi mitään sanoa? Elät näköjään aika vaarallisesti...
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunutta meinkinkiä täällä.
Voimaantunut -> voi -> ihra -> sairaalloisten lihavien juttuja
Kaksi palaa suklaata eli lihavien juttuja? Höhhöö.
Kokeile ensi kerralla konjakilla terästettyyn kahviin.
N54½ kirjoitti:
Taidat olla aika idiootti sinun ikäiseksi naiseksi.
Hyi sua! Menee pilalle sekä tee että suklaa. Suklaan saa dipata ainoastaan kahviin tai kaakaoon! Ilmoitan asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
N54½ kirjoitti:
Taidat olla aika idiootti sinun ikäiseksi naiseksi.
Kyllä ja olen ylpeä siitä.
Kyllä minä tästä aika vakavasti nyt mieleni pahoitin. Kiitos kun pilasit päiväni. Ilmiannettu ylläpidolle.
N54½ kirjoitti:
Dippasitko tuplapenetraatiolla samalla kun katsot dp videoita? Jos, niin respectit sulle.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Lidlin suklaata! Ja tosi hyvää. ap
No sanon, että ei voisi vähempää kiinnostaa. Tuo lenkkimakkara-juttukin oli mielenkiintoisempi kirjoitus.
Minä haluaisin että Mumahed ja Abdhulla dippaisi minua suklaakikkeleillään samanaikaisesti molempiin reikiiin. NAM
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin että Mumahed ja Abdhulla dippaisi minua suklaakikkeleillään samanaikaisesti molempiin reikiiin. NAM
Ja kiltti mies itkee yksin yössä kun karvaiset pakarat pumppaa täydessä työssä :(
Suklaa suklaana ja tee teenä, sanon ma.
No wau, tosi uniikkia! olet varmaan ihan voimaantunut