Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heippa sitten Prisma ja S-ryhmä..

Vierailija
23.04.2014 |

Mä olen ollut vankkumaton s-ryhmän kannattaja niin kauan kuin olen asunut omillani.

Tänään mittani tuli täyteen.. Käyttämäni Prisma vaihtelee tuotevalikoimaansa ihan koko ajan. Ties montako suosikkiani on poistunut valikoimasta. Harmittaa. Meillä on perheessä lisäaineallergiaa ja siitä syytä on tavaksi tullut ostaa tiettyjä juttuja aika orjallisesti.

Toisessa Prismassa olisi, samoin joissain S-kaupoissa. Koska jatkuvasti kuitenkin joudun lukemaan kaikenmaailman tuoteselosteita, niin voinhan siirtyä kadun toisellekin puolelle ja opetella loputkin.

Joka kerran kaupassa alkaa suututtaa, joten paras on mennä muualle.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:05"]K-kauppa on vaan kalliimpi. Ainakin minusta vaikuttaa siltä.

Minua ärsyttää se, kun K-kaupoissa (ja kai Prismoissakin) vaihdellaan koko ajan hyllyjen järjestystä. Just kun opit, että pavut on siellä ja tomaattikastikkeet täällä, niin eikös ne hyllyt ole taas uudessa uskossa. Vähintään on tehty niin, että kaurahiutaleet on vaihdettu käytävän toiselle puolelle ja jauhot toiselle.

MIKSI niitä tuotteiden paikkoja pitää koko ajan vaihdella? Sitten taas pyörit kaupassa väkkäränä ja ihmettelet, minne ne on voineet piilottaa oliiviöljyt!

Lidl on hyvä siitä, kun joka ikisessä Lidlissä on ne samat tuoteryhmät samoissa paikoissa kauppaa suunnilleen.

[/quote]

Noita hyllyjä muutellaan ihan just siks, että ihmiset joutuis ettimään tuotteita. Näin ne saadaan ehkä ostamaan jotain muutakin kun vaan sen mitä tuli hakemaan, kun joutuu kiertää koko myymälän.

Vierailija
22/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa tää s ja k ryhmän hinnan vertailu! Monesta syystä johtuen k kauppojen hinnoissa, niinkin s kauppojenkin on suuret erot. Riippuvat esim. Sijainnista tai k ryhmällä kauppiaasta.

mitä tulee etu kortteihin s ryhmän on hankittaessa huomattavasti kalliimpi, k:n halvempi, mutta s etua kertyy enemmän.

s ryhmä on alkanut vasta muutaman vuoden sisällä panostamaan asiakaspalveluun, kun taas k ryhmällä taitaa pääsääntöisesti olla paremmin asiakaspalvelu hallussa.

puolensa molemmilla, mutta pakko kyllä myöntää, että olen ollut töissä Prismassa sekä citymarketissa ja todellakin suosin k ryhmää. Prismalla työntekijöitä kohdeltiin huonommin ja työntekijöitä ei koulutettu samaan tapaan kun keskolla. Tosin työntekijöiden tyytyväisyys kyselyssähän keski on aina pärjännyt ja ollut ykkönenkin.

S ryhmän hedelmät ja vihannekset kierrän kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä aloituksessani puolella sanalla maininnut hintoja, vain sen että tuotevalikoima vaihtuu kaiken aikaa. Se jatkuva uusien juttujen hakeminen jurppii.. Ei edes se haittaa, että paikat vaihtuu, mutta kun tuotteita ei löydy mistään.

Vierailija
24/27 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, sen verran tapojeni orja;), että samaa tuttua ja turvallista pitää saada, ja nyt en puhu miehestäni!

Vierailija
25/27 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:22"]

Miks ei K-kauppaan kannata siirtyä? Citymarketeissa hedelmä- ja vihannesosastot on paljon paremmat kuin prismoissa. Eikä hintaeroa kyllä juuri ole K ja S -kauppojen välillä. Ja K-kaupoista kannattaa ostaa tarjousten mukaan niin saa tosi edullisesti.

[/quote]

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
26/27 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi s-marketissa itäneitä perunoita ja mätiä kurkkuja. On valitettu ei muutu. Lidl täältä tullaan

Vierailija
27/27 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:52"]

Meidän lähi s-marketissa itäneitä perunoita ja mätiä kurkkuja. On valitettu ei muutu. Lidl täältä tullaan

[/quote]

Veit sanat suustani: kipitän Citymarketiin pää kolmantena jalkana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä