Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein mökki

Vierailija
23.04.2014 |

Ihanaa kun Suomessa on vielä joitakin onnellisia,hyvin toimeentulevia ihmisiä joilla varaa kesämökkiin !!.Osa noista mökeistä menisi kyllä talona jossa voisi asua ympärivuorokautisesti.Kiva olisi tietää mitä omistajat tekevät työkseen ja onko mökki kenties siirtynyt vanhemmilta lapsille..Mun molemmat serkut sai vanhemmilta perintönä kummatkin omat mökit.Siellä kiva oleskella ja ryypiskellä punaviiniä. Molemmat serkut tekevät töitä 35 h 5 päivää viikossa,minä 80 h 6 tai 7 pv viikossa.Voiko joku ottaa multa tämän katkeruuden pois ?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siihen mitään miljoonia tarvitse kivan kesäpaikan luomiseen :). Tietty ranta maksaa maltaita mutta ilmankin pärjää. Me ostettiin syksyllä muka purkukuntoinen talo luonnonkauniilla tontilla ja vähitellen sitä korjaillaa. Oltaisko maksettu 35 000e puolen hehtaarin tontista.

Vierailija
2/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko uppoaa rahaa purkutuomion saaneen rähjän korjaukseen,se todellakin saattaa maksaa maltaita!!!.Ajattelitko sitä ?? Kerro ihmeessä miten paljon meni rahaa sitten kun rähjä on vihdoin viimein valmis,URPO !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eka oli ihan kamala ja pari muutakin sellaisia piperryksiä. Vikalla oli sentään historia, mutta omistaja oli ärsyttävä. Toki. Toki. Toki. Toki. Toki.

Vierailija
4/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:08"]

Paljonko uppoaa rahaa purkutuomion saaneen rähjän korjaukseen,se todellakin saattaa maksaa maltaita!!!.Ajattelitko sitä ?? Kerro ihmeessä miten paljon meni rahaa sitten kun rähjä on vihdoin viimein valmis,URPO !!

[/quote]

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130427122539/yogscast/images/5/56/Well_that_escalated_quickly.jpg

Vierailija
5/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hämeenkyröläinen oli melkoinen sekamelska sitä sun tätä. Kasvimaa vanhassa veneessä ja patsas siellä, toinen täällä. Kaikkea ihan liikaa.

Terijokelaishuvila oli komea ja sisustettu tyyliin sopivasti.

Vierailija
6/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kolmonen oli paras. Ei mitään ökyilyä vaan kierrätysmeininkiä ja silti kivan näköstä. 

Vierailija
7/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus- ja puutarhaintoilijan näkökulmasta ohjelma oli pienoinen pettymys. Suurin osa ajasta seisoskeltiin ja keskusteltiin tönöjen rakentamisesta ja historiasta, mutta itse kauneus jäi taka-alalle. Sisätiloja näytettiin harkiten vain sieltä täältä ja puutarhaa tai pihaa hyvin vähän. Olin pettynyt, odotukset olivat niin suuret. Juontaja on toki pätevä ja miellyttävä, mutta ohjelma itse asiassa oli jopa pitkäveteinen katsoa. Ja mä olen sentään niiden suurkuluttaja, kaikki Suomen kaunein koti -jaksotkin nauhalla...

Vierailija
8/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkastaa sen vr:n mökin omistajien taustat, että kenellä moiseen on varaa. Sen nimisen miehen verotiedoilla löyty 1.3miljoonan vuosiansiot (jos nyt oikein muistan). Johan sillä makselee mökkien siirrot ;)

Vierailija
9/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 07:56"]

Piti ihan tarkastaa sen vr:n mökin omistajien taustat, että kenellä moiseen on varaa. Sen nimisen miehen verotiedoilla löyty 1.3miljoonan vuosiansiot (jos nyt oikein muistan). Johan sillä makselee mökkien siirrot ;)

[/quote]

Täh, olenko täysi poikkeus, kun katselen tälläisiä ohjelmia ilman että vertaan muiden varallisuutta omaani? Siis koko ajanko te mietitte, miten jollain on varaa tuohon ja tuohon?

Vierailija
10/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:08"]

[/quote]

En tajua miksi edes vaivaudun vastaamaan mutta sanonpa kuitenkin. Tuo urpoittelu kertoo sinusta itsestäsi paljon. Tällä palstalla ei saa sanoa mitään ilman että saa paskat niskaan. Oletko koskaan kuullut sellaisesta että vanha talo myydään ''purkukuntoisena'' sen takia ettei myyjä joudu vastuuseen jos jotain hometta tms. löytyy? No, meidän talossa ei mitään hometta ole, eikä remonttiinkaan ole mennyt tähän mennessä kuin pari tonnia. Puolen hehtaarin tontti + kiva vanha ASUMISKELPOINEN talo 40 000 €: n panostuksella ei kuule ole paljoa.

Vierailija
11/30 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 09:54"]

Minua tässä ohjelmassa häiritsee eniten se naamojen kuvaaminen. Voisihan niitä haastatteluja kuunnella ja samalla näyttää kuvaa mökeistä ja ympäristöstä. Välillä tuntuu, että kyseessä on keskusteluohjelma. Todella epäselvän kokonaiskuvan saa paikoista. 

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Nyt ohjelman keskiössä eivät todellakaan ole mökit, vaan niiden omistajat. Ohjelma alkaa toistamaan itseään  jo kahden jakson jälkeen, kun samat repliikit kuten 'kyllä täällä aina tekemistä riittää' ja 'tuossa terassilla ulkonahan me ollaan koko ajan' ja 'tämä on meidän oma paratiisi' jne toistuu kerta toisensa jälkeen. Eivät ne ihmiset ole kiinnostavia. Juontaja Laura Ruoholan naaman soisi myös näkyvän vähemmän. Liian esillä hänkin. Ja tuntuu omituiselta, että juontaja on nostettu ohjelmassa jotenkin keskeiseen asemaan, koska ohjelmasarjan lopussa katsojat saavat valita voittajan, mutta myös Lauran mielestä paras mökki palkitaan. Siis häh? Miksi Laura Ruoholan mielipiteellä on MITÄÄN merkitystä?

Vierailija
13/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliset mökit oli sisältä rumia ja tyylittömiä sitä isoa lukaalia lukuunottamatta, jossa oli sentään vähän yritetty. Pettymys koko ohjelma!

Vierailija
14/30 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki ja Huussi -ohjelmassa on sata kertaa kauniimpia mökkejä kauniilla paikalla!

Kerta kaikkiaan pettymys koko ohjelma. Yksikään mökki tai "omakotitalo" ei inspiroinut mökkiasumiseen.

Mahdoton äänestää, kun eivät todellakaan ole Suomen kauneinpia mökkejä.

Vierailija
15/30 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne kaikki mökit oli kivoja. Mulle kelpais. Mutta mä en olekaan kranttu vaan tykkään kodikkaan tavallisesta. Tokihan sitä linnassa voisi asua, mutta mikään ei ole ihanampi kuin vuosien saatossa sisustukseltaan kerrostunut, kodikas mökki, jossa ei tarvi itseään työllä tappaa.

Iso terassi on hyvä. Ei tarvi nurmikkoa niin paljoa. Itseasiassa mökillä ei tarvi lainkaan nurtsia, jos on hyvät terassialueet. Nurmikossa on hoitamista, riittää, että sitä täältä omakotitalosta leikkaa kesällä jatkuvasti.

Vierailija
16/30 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa esitellyistä "mökeistä" on kyllä jotain ihan muuta kuin se, mitä itse mökillä ymmärrän. Viime viikon Taalintehtaan "mökki" nyt esimerkiksi. Oma saari, ökyhuvila, satama vesijetteineen ja huipputekniikka siellä täällä. Huh huijakkaa. Enempi kaipaisin mukaan ihan tavallisen rahapussin kesäpaikkoja, joita ei ole sisutettu Vepsäläisen valikoimasta, vaan mieluummin käytetty vähän mielikuvitusta ja vaikka niitä mummin perintötavaroita.

Ohjelman toteutus kaipaisi myös asteen sähäkkyyttä. Kuten moni on jo todennutkin, ketään ei kiinnosta katsella omistajien ja juontajan keskinäistä jaarittelua.

Vierailija
17/30 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 07:56"]

[/quote]

Täh, olenko täysi poikkeus, kun katselen tälläisiä ohjelmia ilman että vertaan muiden varallisuutta omaani? Siis koko ajanko te mietitte, miten jollain on varaa tuohon ja tuohon?
[/quote]eihän tämmöisistä ohjelmista ole mihinkään. ohjelman tuottaja ei ole vaivautunut selvittämään sitä minkälainen on oikea mökki. mökki on mökki eikä mikään hulppea rakennus.. aina näissä ohjelmissa mennään överiksi.kiitos mutta ohjelma ei kiinnosta.

Vierailija
18/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ohjelmien katsominen pitää jättää väliin, jos ei siedä toisten onnea - vaikka ymmärränkin että vapaa-ajan puute pistää mielen matalaksi. Itse odotin ohjelmalta jotakin enemmän: kaunista luontoa, esteettisesti ja eettisesti miellyttävää rakentamista, mutta mitä saatiinkaan? Kammottavia uima-altaita, kylpypaljuja ja vaikka mitä virityksiä me suomalaiset vain aikamme kuluksi olemme keksineetkään. Oma mökinhökötys kokee siinä vertailussa ehkä ansiottomankin arvonnousun!

Vierailija
19/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tässä ohjelmassa häiritsee eniten se naamojen kuvaaminen. Voisihan niitä haastatteluja kuunnella ja samalla näyttää kuvaa mökeistä ja ympäristöstä. Välillä tuntuu, että kyseessä on keskusteluohjelma. Todella epäselvän kokonaiskuvan saa paikoista. 

Vierailija
20/30 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin jo ohjelmasta aloituksen aamulla ja olen samaa mieltä. Liian keskusteluohjelmamainen eikä valitettavasti nuo mökitkään ole olleet kovin kummoisia, varsinkaan eilisessä jaksossa. Liikaa keskitytään epäolennaisuuksiin ja kuvataan jotain rantakaislikkoja tai huussin ulko-ovea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi