Korpin natsat
Kuulemma aukaisee monia ovia - ohituskaista työelämään. Arvostan.
m39
Kommentit (46)
Jättäkää ne korpit rauhaa! Korppi on rauhoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi en nyt tiefä, mutta eikö se oo se alin arvonimi. Mutta uskon kyllä että ylipäänsä armeijan käyminen avaa ovia.
Korpin natsat voi saada osoittamalla poikkeuksellista nohevuutta ja särmyyttä palveluksessa. Kyseessä on siis erikoislaatuinen tunnustus.
m39
Joo, saksassakin se yksi korppi pääsi ihan piällysmieheksi aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi en nyt tiefä, mutta eikö se oo se alin arvonimi. Mutta uskon kyllä että ylipäänsä armeijan käyminen avaa ovia.
Se ei ole alin arvo, vaan itse asiassa miehistön ylin arvo. Korpraali.
Vierailija kirjoitti:
Olen korppi, kysyttävää?
Keskijohdossa vai sikariportaassa jo?
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen korppi, kysyttävää?
Keskijohdossa vai sikariportaassa jo?
m39
Jos nyt aivan rehellisiä ollaan niin olen pitkäaikaistyötön. Korpin natsat saa helposti kertaamalla. Ei vaadi mitään kunnostautumista.
Naurettava aloitus taas kerran. Ei se armeijan käyminen mitään ovia avaa.
Paineensietokykyä lukunottamatta armeija ei opeta mitään työelämässä sovellettavaa, ellei sitten pyri poliisiksi. Armeijan johtaminenkin on aivan hanurista siviilielämää ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava aloitus taas kerran. Ei se armeijan käyminen mitään ovia avaa.
Paineensietokykyä lukunottamatta armeija ei opeta mitään työelämässä sovellettavaa, ellei sitten pyri poliisiksi. Armeijan johtaminenkin on aivan hanurista siviilielämää ajatellen.
No täähän on trolli. Spämmäilystä sen tietää.
Jussi Halla-aholla on korpin natsat.
Sivarit/ja naiset hiljaa. Te ette tiedä kuntsareista mitään, ettekä opi!
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aholla on korpin natsat.
Onko pöllinyt jonkun toisen kauluksesta?
Mies odotti kenraalin natsoja, mutta pettyi taas kun ei saanut.
Aloittaja sai metsässä päälleen korpin pa*kat ja nyt harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole alin arvo, vaan itse asiassa miehistön ylin arvo. Korpraali.
Ja toisaalta, miehistöllä ei sitten korpraalin lisäksi muita arvoja olekaan kuin se yksi alempi.
Itsestä tuli korpraali kun halusin aikanani päästä kahdeksalla kuukaudella, ja pääsinkin. Sen verran kumminkin opiskelutausta vaikutti että korpraalin tekivät minusta. Eipä sillä kyllä mitään vaikutusta ole ollut, harva sen edes tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ovia se mahtaisi avata? Epäilen kyllä vahvasti. Onko jotain esimerkkejä henkilöistä, joille on ovia avautunut?