40v, kolmatta kertaa naimisiin, millaiset häät?
Voi ihme kun tietäs. Mies ei ole ollut naimisissa kertaakaan ja toki haluaa kivat häät. Millaiset sinä pitäisit?
Mä haluaisin jonkun valkoisen kotelomekon..hmmm ja vain lähimmät sukulaiset ja ystävät, mutta muuten kaikki vielä auki.
Kommentit (43)
Mä olen samoja ikiä kuin sinä, 2 avioliittoa (pari kk eka ja toinen kesti vuoden, eka iässä 18v ja toinen reilu parikymppisenä) enkä pitäisi enää tasan yhtään millaisia häitä! Kyllä se yks avioliitto per nenä pitäis riittää ihan hyvin, siinä näkee et ei se mitään muuta eikä ihmistä autuaaksi tee.
Älä hyvä ihminen tee itestäsi naurunalaista naimalla enää.
Me halutaan mennä naimisiin! Maistraatti on kyllä jotenkin super ankee ja on kuitenkin miehen ekat (ja vikat) häät!
ap
Isot juhlat vaan, kun miehelle on eka kerta, valkoisen puvun tilalle joku oikeasti nätti mekko.
no ehkä miehesi sitten pitäisi päättää, millaiset häät hän haluaa. jos kerran hänelle ekat ja on tärkeää, että menette naimisiin. jos miehesi haluaa kirkkohäät joissa sinä pukeudut kermakakuksi, niin kai sen voit miehesi vuoksi sitten tehdä.
Koska häät ovat miehellesi ensimmäiset, olisi varmasti viisasta antaa hänen toiveilleen enemmän painoa. Tai siis ei ainakaan niin, että sinä voisit perustella pieniä tms. häitä sen perusteella, että ne ovat jo kolmannet. Anna miehellesi kunnot häät! Ja itsellesi tietysti myös.
Joo pitäkää toki valtaisat isot kirkkohäät, huntu päähän ja isä Luovuttamaan morsianta.
En pysty ymmärtämään näitä montaa kertaa naimisiin menijöitä. Joku epävakaa persoonallisuus vai mikä?
juurikin näin kasi!! Ollaan miehen kanssa puhuttu asiasta PALJON, hän tietää että toivon pieniä häitä, mutta sanoin joustavani kyllä niin paljon kuin suinkin jotta hän saa ihanat häät ja tietenkin minä myös :)
ap
Maistraatissa naimisiin, pari todistajaa. Juhlavaatteet päällä. Sitten varaatte jonkun ravntolan kabibetin, jossa odottavat häävieraat (vain läheisimmät ystävät) ja siellä ruoka ja jälkkäri, hääkakku on liian korni ottaen huomioon sinun tilanteesi. Jatkoille jonnekin baariin, jos haluatte.
Ei mitään morsiamen ryöstöjä yms typerää.
Kaikenlainen muu on mautonta ja yliampuvaa teidän tapauksessa. Just olin häissä, mikä oli molemmille toinen avioliitto ja kyllä olivat kaikki vaivaantuneita, kun oli siel morsian hörhelöissä ja hunnuissa, isä talutti alttarille yms. Myötähäpeän tunne oli suuri.
kermakakuksi en aio pukeutua eikä miehenikään sitä tietenkään halua! Mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on että vielä uskoo rakkauteen ja haluaa naimisiin!? Mun mielestä se on hienoa! Meilläkin edessä vielä helposti 30v yhteistä onnea :D
ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:36"]
kermakakuksi en aio pukeutua eikä miehenikään sitä tietenkään halua! Mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on että vielä uskoo rakkauteen ja haluaa naimisiin!? Mun mielestä se on hienoa! Meilläkin edessä vielä helposti 30v yhteistä onnea :D
ap
[/quote]
Olen kyyninen perseläpi, mutta tuota "vuosikymmeniä onnea" -mantraa taisit toistella mielessäsi myös ensimmäisessä ja toisessakin avioliitossasi?
No mutta sun menneisyydellä ap, tiedossa ei ole auvoista yhdessäoloa, vaan muutama vuosi ja uutta matoa koukkuun. Siksi on noloa mennä monta kertaa naimisiin. Taas hehkutetaan uutta ja mahtavaa onnea, rakkautta riittää hetken. Oikeaa rakkautta vaalitaan ja se kestää vuositolkulla. Avioliiton uudelleensiunaus on mahtavaa, arvokasta ja kadehdittavaa jos pariskunta vuosikymmenen tai kymmenten jälkeen hehkuttaa lovena onneaan. Moni ei siihen pysty. Monet häät sitä vastoin eri puolison kanssa on pelkästään noloa.
En tiedä missä asutte, mutta meillä helsingissä on lukuisia pieniä kirkkoja ja kappeleita jotka sopivat pieniin häihin. Itse olen mennyt maistraatissa naimisiin ekan ja viimeisen kertani koska mieheni ei kuulunut kirkkoon. Oikein kaunis tilaisuus sekin oli, meillä oli omat valat, musiikit jne. Oikein fiksuja puhui tuomari :) Mutta jos menisin toisen kerran naimisiin voisin hyvin ajatella meneväni perhepiirissä pienessä kirkossa, juurikin jossain kotelomekossa (kuten ensimmäisellä kerrallakin). Onnea avioliittoon ja kaunista vihkipäivää!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:29"]
Me halutaan mennä naimisiin! Maistraatti on kyllä jotenkin super ankee ja on kuitenkin miehen ekat (ja vikat) häät!
ap
[/quote]
Sanoitko noin kahdessa edellisessäkin häissä
Itse en ole mennyt lainkaan naimisiin tasan siitä syystä, että pidän koko touhotusta turhana ja vanhanaikaisena. En osaa kuvitella itseäni näyttelemään jonkin kornin seremonian pääosaa, haluan olla oma itseni enkä mikään päivän prinsessa. Parisuhdetta kuitenkin jo takana 23 vuotta ja yksi jo aikuistuva lapsi. Tästä oli aikanaan kovat väittelyt miehen kanssa, kun hän olisi halunnut häät ja megapippalot, mutta tyytyi kohtaloonsa sitten.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:35"]
Maistraatissa naimisiin, pari todistajaa. Juhlavaatteet päällä. Sitten varaatte jonkun ravntolan kabibetin, jossa odottavat häävieraat (vain läheisimmät ystävät) ja siellä ruoka ja jälkkäri, hääkakku on liian korni ottaen huomioon sinun tilanteesi. Jatkoille jonnekin baariin, jos haluatte.
Ei mitään morsiamen ryöstöjä yms typerää.
Kaikenlainen muu on mautonta ja yliampuvaa teidän tapauksessa. Just olin häissä, mikä oli molemmille toinen avioliitto ja kyllä olivat kaikki vaivaantuneita, kun oli siel morsian hörhelöissä ja hunnuissa, isä talutti alttarille yms. Myötähäpeän tunne oli suuri.
[/quote]
Suurin osa avioliitoista kaatuu. Joten pitäisikö ihmisen elää yksin loppuelämän jos eroaa vaikka 30 vuotiaana?
No, iiiiiosot häät kaikilla herkuilla tietysti...olin aikoinani hääpaikan talonmies 14 vuotta. Ihmetytti että moni kävi kaksi kertaa kokeilemassa, vieläpä samassa paikassa. Paras oli morsian, kuka meni neljä kertaa naimisiin!!!! Samassa paikassa.....
Isot kirkkohäät neitsyyteen viittaavine traditioineen on kyllä myötähäpeää herättävät, kun kyseessä on toinen tai kolmas avioliitto. Avioliitto on hieno juttu, juhlan arvoinen ja juhlia ei ole koskaan liikaa. Mutta tehkää juhlista teidän näköiset, eri perinteisten häiden. Muuten teet itsestäsi naurettavan.
En menis naimisiin enää ollenkaan...