Uskotteko salaliittoteorioihin?
Niin, uskotteko? Tai tunnetteko salaliittoteorioihin uskovia ihmisiä?
Oma lapseni on mennyt aivan sekaisin näistä salaliittoteorioista, haukkuu muita ihmisiä median uhreiksi ja lampaiksi, kertoilee kuinka Bill Gates asentaa rokotteella tappajarobotteja ihmisten sisään ja Biden on demoni ja elämme lopun aikoja.
Kriittinen saa olla, mutta pitäisikö jo huolestua?
Lapsi on 15v.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
En usko salaliittoteorioihin, mutta kyllä WTC-iskuissa oli joitakin erittäin omituisia tapahtumia. Miten esim. USA:n kaltaisessa valtiossa on mahdollista kaapata neljä matkustajakonetta pienen ajan sisällä, yhden aamupäivän aikana? Lentää kaksi konetta päin torneja ja yksi kone päin Pentagonia? Koko ilmapuolustus kalusto ei yksinkertaisesti voi olla huollossa yhtäaikaisesti tai muuten vaan unessa. Tietysti yllätysisku voi todellakin tulla yllätyksenä jopa USA:lle, mutta reagointi oli silti hitaanpuoleista. En ymmärrä Kennedyn murhaakaan. Miten yksi mies voi ampua kolmesta eri suunnasta yhtäaikaa? Kaikkea näistä tapauksista ei ole kerrottu, eikä varmasti koskaan kerrotakaan, oli salaliittoa taustalla tai ei.
Alku oli hyvin kirjoitettu mutta sitten loppu oli kyllä alanuolitettavan arvoista. Olen kertonut jo palstalla John Kennedyn murhaajan, se kerrottiin minulle televisio ohjelmassa mutta en aio toista koska en muista enää tarkalleen miten se meni. En halua edes yrittää kommentoida jotain mitä en muista tarkalleen ja vaikka muistaisin ja paljastaisin yksityiskohtaisesti miten se selitettiin minulle niin tämän henkilön tietovuoto luo paljon radikalismia maapalloon, joten olisi järkevää miettiä että onko järkevää nyt muistaa Kennedyn murhaaja ja saada 100kuollutta lisää pandemian pahenemisella eli radikalismilla tai unohtaa asian. Epäilen että demokraatit tekivät Rudolph Giulianille coronaviruksen.
...uskomatonta että nyt radikalismi sana ei ole suodatuksessa. Ennen piti kirjoittaa řáđíķáļíšmí tai veemäisin oli joskus kuin piti kirjoittaa đíňóšáúřúš. Ja tämä on tosi tarina eikä mikään salaliitto.
John Kennedy sai republikaaneilta cubasta maapallon puhtaimmissa ilmavivirroissa muhineesta tupakasta tehtyjä sikareja joiden savu oli valkoista ja tuhka valkoista ja ne olivat maapallon alkukantaisimmista tupakkakasveista eikä Kennedy tehnyt mitään järkevää politiikkaa. Tästä on hyvä esimerkki että kiinalaiset antavat hyvää mutta ei nyt sentään maailman parasta teetä venäläisille eikä niiden presidentit tapa toisiaan. Täytyy olla idiootti poltettuaan tuollaista tupakkaa pyytäen sitä lisää tekemättä amerikan kansalle amerikkaa tasapainottavaa demokratiaa vaan eurooppaa ja kommunismia hyötyvää demokratiaa amerikan kustannuksella mitä fakenews tekee esim. Trumpille. Emme voida antaa median päättää yhdysvaltojen presidenttiä, tuo on idioottia.
Onneksi Trump ei ole antanut hänen jalohopeallaC-l-i-p-p-e-r metallilla floridassa kasvatettujen appelsiinien mehua kenelekkään. Jos demokraatit saisivat tuota niin syntyisi katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko salaliittoteorioihin, mutta kyllä WTC-iskuissa oli joitakin erittäin omituisia tapahtumia. Miten esim. USA:n kaltaisessa valtiossa on mahdollista kaapata neljä matkustajakonetta pienen ajan sisällä, yhden aamupäivän aikana? Lentää kaksi konetta päin torneja ja yksi kone päin Pentagonia? Koko ilmapuolustus kalusto ei yksinkertaisesti voi olla huollossa yhtäaikaisesti tai muuten vaan unessa. Tietysti yllätysisku voi todellakin tulla yllätyksenä jopa USA:lle, mutta reagointi oli silti hitaanpuoleista. En ymmärrä Kennedyn murhaakaan. Miten yksi mies voi ampua kolmesta eri suunnasta yhtäaikaa? Kaikkea näistä tapauksista ei ole kerrottu, eikä varmasti koskaan kerrotakaan, oli salaliittoa taustalla tai ei.
Alku oli hyvin kirjoitettu mutta sitten loppu oli kyllä alanuolitettavan arvoista. Olen kertonut jo palstalla John Kennedyn murhaajan, se kerrottiin minulle televisio ohjelmassa mutta en aio toista koska en muista enää tarkalleen miten se meni. En halua edes yrittää kommentoida jotain mitä en muista tarkalleen ja vaikka muistaisin ja paljastaisin yksityiskohtaisesti miten se selitettiin minulle niin tämän henkilön tietovuoto luo paljon radikalismia maapalloon, joten olisi järkevää miettiä että onko järkevää nyt muistaa Kennedyn murhaaja ja saada 100kuollutta lisää pandemian pahenemisella eli radikalismilla tai unohtaa asian. Epäilen että demokraatit tekivät Rudolph Giulianille coronaviruksen.
" Epäilen että demokraatit tekivät Rudolph Giulianille coronaviruksen " , kerrotko miten tehdään jollekkin coronavirus, onko demokraatit keksinyt coronalingon millä ne ampuu ihmisiä ?
En lähtökohtaisesti usko kyllä. En usko että 9/11 oli amerikkalaisten itse järjestämä, en myöskään usko että Dianan kuolema oli muuta kuin onnettomuus. Mitä näitä nyt onkaan. Kennedyn murha. Faktahan on se että hänet murhattiin, sitä ei vain tiedetä toimiko ampuja yksin. Sitä en osaa sanoa minäkään. Liskoihmisiin tai Walt Disneyn syväjäädyttämiseen en usko myöskään. Enkä maailman litteyteen.
Tiedän kyllä että väitetään että tornit sortuivat ”väärin” ja että Bush oli lukemassa jotain lastenkirjaa tms. Näistäkään väitteistä huolimatta olen lammas ja uskon tuon virallisen selvityksen. Tuossahan pitäisi joka tapauksessa aika iso joukko ihmisiä olla mukana jotain tuollaista järjestämässä ja näin ollen tietää tuosta jotain. Ja kaikki ”sisäpiiriläiset” kuitenkin ovat hiljaa. Tiedän myös että Dianan kuolemaan väitetään liittyvän joku epämääräinen auto/moottoripyörä ja että sairaalaan pääsy kesti ja että jotain kameroita ei ollut päällä. Silti uskon että tuollaisen onnettomuuden järjestäminen jo sinällään on hyvin hankalaa ja vielä niin että juurikin ”target” kuolee mutta esimerkiksi kuski ei.
Voi olla että kantani muuttuu jos yhtäkkiä kävisikin niin että todisteet alkavat osoittaa muuta. Sitä ennen uskon nämä selitykset mihin konkreettiset todisteet ja tutkimukset 99 prosenttisesti viittaavat. Vaikka sitten olisinkin tosiaan se lammas. Usein kuitenkin se yksinkertaisin ja ”tylsin” vaihtoehto osuu eniten oikeaan. Ei varmaankaan aina mutta lähes aina.
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Epäilen että demokraatit tekivät Rudolph Giulianille coronaviruksen " , kerrotko miten tehdään jollekkin coronavirus, onko demokraatit keksinyt coronalingon millä ne ampuu ihmisiä ?
Kuules kuninkaalliset syövät niin puhdasta ruokaa että heidän elimistölle coronavirus on kuin joisi lasin suomalaista hanavettä teen sijaan. He voivat säilyttää aivoissa coronavirusta ja siirtää sen käpyrauhaseen ja syödä esim. Ecuadorilaisen 4000-5000m korkeudessa kasvatettuja suklaa cacao papuja saavuttaen elimistöllä sellaisen funktion joka saavuttaa uhriaan. Maapallon ilmakehässä on on kaksi funktiota jotka kiertävät napapiirien kautta ja ne pitää asteroidit loitolla maapallostamme... se ei ole hyvä että suklaa cacao pavut päätyy kenen tahansa suuhun.
With the functions.
Vierailija kirjoitti:
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules kuninkaalliset syövät niin puhdasta ruokaa että heidän elimistölle coronavirus on kuin joisi lasin suomalaista hanavettä teen sijaan. He voivat säilyttää aivoissa coronavirusta ja siirtää sen käpyrauhaseen ja syödä esim. Ecuadorilaisen 4000-5000m korkeudessa kasvatettuja suklaa cacao papuja saavuttaen elimistöllä sellaisen funktion joka saavuttaa uhriaan. Maapallon ilmakehässä on on kaksi funktiota jotka kiertävät napapiirien kautta ja ne pitää asteroidit loitolla maapallostamme... se ei ole hyvä että suklaa cacao pavut päätyy kenen tahansa suuhun.
With the functions.
Ps. Cacao papujen muoto on samanlainen kuin maapallon funktion. Hyvillä cacao pavuilla voi oikeasti saavuttaa funktion ja esim. valaista toista ihmistä... minä en ole koskaan kiinnostunut tuollaisesta oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon johonkin. Esim 9/11 uskon että siinä oli salaliitto, ettei ne tornit itekseen sortuneet pelkästä tulipalosta ja lentokoneesta.
Tuo on yksi idioottimaisin salaliittoteoria jota luciferia palvovat illuminatit lampailevat.
Osa niistä on typeriä, esim oon kuullut joidenkin sanovan että että lentokoneet ois olleet vaan jotain hologrammeja, joka on täysin absurdi väite. Kuiteskin kun katsot vaikka purettavia rakennuksia, niin ne sortuvat täysin samalla tavalla kuin ne tornit, ja tuollaiset tornit eivät ihan helposti sorru. Sen takia uskonkin että ne tornit oli viritetty purkuräjähteillä ja sitten vaan päätettiin räjäyttää alas, varsinkin rakennus 7 johon ei edes osunut mitään lentokone, mutta silti sortu vapaapudotusvauhtia.
Miksi ne muka piti räjäyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on niiden maanalaisten tunnelien suuaukot?
Luulisi, että edes joku niistä olisi löydetty vaikka vahingossa.
Viittaan siis salaliittoteoriaan reptiliaanipedojen maanalaisista tunneleista.
Miten pääset kurkkimaan vaikka lentoaseman, kaupungintalon tai hotellin kellariin ilman , että sinut ajetaan pois?
Kaikenmaailman huoltomiehet ym. ravaa niissä työkseen. Kellareissa ym. kulkee paljon kaapeleita ja putkia. Kyllä niiden "salaisuudet" tulee aina esiin.
Miksi edes vastasin näille hörhöille? Sama kuin tiiliseinälle puhuisi...
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriat ja CIA.
Enempää ei tartakkaan.Monessa salaliittoteoriassa on totuuden särmä mukana, mutta piilottaakseen totuuden peitetään totuus mahdottomuuksilla.
Ei tarvi kuin lukea miksi WWI jatkui niin pitkään niin alkaa epällä kaikkea. Totuus on asia jota meille ei kerrota.
Kuka ei kerro? Miksi hän ei kerro?
On nämä uskovaiset niin pimahtaneita, että en tiedä nauraisinko vai itkisinkö?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Trump ei ole antanut hänen jalohopeallaC-l-i-p-p-e-r metallilla floridassa kasvatettujen appelsiinien mehua kenelekkään. Jos demokraatit saisivat tuota niin syntyisi katastrofi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3923200/aldicarb-joku-kaipasi-tietoa-si…
ai, olisiko siinä kyse myös tuosta?
Nuorempana olin alttiimpi kaikelle hömpälle, nykyään en usko. Netin aikakausi on kyllä oiva pohja salaliittoteorioille. Netistä kyllä löytää ”todisteita” lähes mille tahansa ajatukselle, kun vain jaksaa tarpeeksi kaivaa. Tietämättömyys ja kouluttamattomuus lisää altistumista kaikelle häröilylle.
Viimeisimpänä huuhaana tämä koronarokotteen ”sirutus”. Joku nauraa jossain makeasti niille pösilöille, jotka tähän uskovat, ja jättävät rokotteen sen vuoksi ottamatta. Toki ainahan nopeasti kehitetyssä rokotteessa on omat riskinsä, mutta joku raja nyt tähänkin.
Järkevien ihmisten haukkuminen lampaiksi on myös, noh, täyttä idiotismia, ja erittäin tyypillistä hörhölle. Toki näihin trolleihin ei kannata edes lähteä mukaan. Salaliittoteoreetikko ei järkipuhetta kuuntele saati usko, vaikka mitkä todisteet lätkäistäisiin pöytään. Ainoa totuus on hänen oma pakkomielteensä, jolle hän löytää runsain mitoin ”todistusaineistoa” huuhaa-sivustoja ”tutkimalla”, ja vertaistukea samanmielisiltä somessa. Yleensä jossain vaiheessa elämää järki voittaa, muttei aina.
NettiAlibissakin on juttu noista järkyttävistä bakkanaaleista jossa varakkaat homomiehet videoivat touhunsa ja lapsia jopa tapettiin. Tässä keississä on vain se erikoista, että poliisi teki tutkinnan ja kai tuli tuomiot? Toisia suojellaan eivätkä he koskaan paljastu jos vaan toimivat eliitin tahdon mukaan. Ja se eliitti ei ole mikään ministeri ym.
Katsokaa nettiAlibista.
Muutama päivä ennen 911 iskua yhdysvaltain puolustusministeriö kertoi hukanneensa miljardeja ja miljardeja. Tätä ei koskaan tutkittu enää kun kirjanpidot katosi tornien myötä
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti usko kyllä. En usko että 9/11 oli amerikkalaisten itse järjestämä, en myöskään usko että Dianan kuolema oli muuta kuin onnettomuus. Mitä näitä nyt onkaan. Kennedyn murha. Faktahan on se että hänet murhattiin, sitä ei vain tiedetä toimiko ampuja yksin. Sitä en osaa sanoa minäkään. Liskoihmisiin tai Walt Disneyn syväjäädyttämiseen en usko myöskään. Enkä maailman litteyteen.
Tiedän kyllä että väitetään että tornit sortuivat ”väärin” ja että Bush oli lukemassa jotain lastenkirjaa tms. Näistäkään väitteistä huolimatta olen lammas ja uskon tuon virallisen selvityksen. Tuossahan pitäisi joka tapauksessa aika iso joukko ihmisiä olla mukana jotain tuollaista järjestämässä ja näin ollen tietää tuosta jotain. Ja kaikki ”sisäpiiriläiset” kuitenkin ovat hiljaa. Tiedän myös että Dianan kuolemaan väitetään liittyvän joku epämääräinen auto/moottoripyörä ja että sairaalaan pääsy kesti ja että jotain kameroita ei ollut päällä. Silti uskon että tuollaisen onnettomuuden järjestäminen jo sinällään on hyvin hankalaa ja vielä niin että juurikin ”target” kuolee mutta esimerkiksi kuski ei.
Voi olla että kantani muuttuu jos yhtäkkiä kävisikin niin että todisteet alkavat osoittaa muuta. Sitä ennen uskon nämä selitykset mihin konkreettiset todisteet ja tutkimukset 99 prosenttisesti viittaavat. Vaikka sitten olisinkin tosiaan se lammas. Usein kuitenkin se yksinkertaisin ja ”tylsin” vaihtoehto osuu eniten oikeaan. Ei varmaankaan aina mutta lähes aina.
Sä et ymmärrä sitä, että todisteita kyllä löytyy mutta ne pyyhtään äkkiä pois. Tarvittaessa todistajat tapetaan. Tää on paljon kovempaa leikkiä kuin tajuatkaan ja monilla se uskallus loppuukin siihen, kun sen pelin hengen tajuaa. Mä ainakin olen nähnyt dokumentin noista 9/11 ja niisä esim. selvisi se, että outo hävittäjä lenteli sen maahan pudonneen koneen seuduilla. Kaksi todistajaa kertoi siitä ja koneenoudoista liikkeistä, mutta ei ne todistukset katsos kelpaa.
Ne lakaistaan maton alle. Ja totuus muotoutuu siksi joksi se halutaan. Jonain päivänä tää on meille kaikille selvää. Pitää muistaa myös se, että tätäkin palstaa vahditaan ja tarkasti. Heti hyökätään haukkumaan ja selittämään noita replitiaani-juttuja ettei kenenkään tarvitsisi enää ajatella omilla aivoillaan vaan uskoa viralliseen totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on niiden maanalaisten tunnelien suuaukot?
Luulisi, että edes joku niistä olisi löydetty vaikka vahingossa.
Viittaan siis salaliittoteoriaan reptiliaanipedojen maanalaisista tunneleista.
Miten pääset kurkkimaan vaikka lentoaseman, kaupungintalon tai hotellin kellariin ilman , että sinut ajetaan pois?
Kaikenmaailman huoltomiehet ym. ravaa niissä työkseen. Kellareissa ym. kulkee paljon kaapeleita ja putkia. Kyllä niiden "salaisuudet" tulee aina esiin.
Miksi edes vastasin näille hörhöille? Sama kuin tiiliseinälle puhuisi...
eli jos olisit armeijassa työssä ja täysi salassapitovelvollisuus ja tehtäväsi olisi huoltaa luolastoja niin kertoisit heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3923200/aldicarb-joku-kaipasi-tietoa-si…
ai, olisiko siinä kyse myös tuosta?
Minulle tuli mieleen tuosta kysymyksestä nämä rap biisit. Painat sis linkität linkin tarkoituksella joka on poistettu ja tiedät sen ja teit lauseen jossa kysyit että jos ärsyttäisi että jos poistaisin tämänkin aloituksen?
Suhtautumiseni on samanlainen kuin eri uskontoihin. Uskokoon jokainen mitä haluaa niin kauan, kun siitä ei ole muille ihmisille haittaa, eikä sitä tuputeta muille ihmisille ainoana totuutena.
Olisin todella onnellinen jos teoriat olisivatkin teorioita. Jonkun verran se vaatii älyä, sydäntä ja uteliaisuutta tutustua asioihin. Ellei ala asioita tutkimaan niin ei kyllä sytytäkään. Eikä tällaista massasensuuria tarvittaisi mihinkään höpötyksiin.
Mä oon luvannu näyttää todisteita erään s-teorian pohjalta tutuille. Se vaan vaatis sitä omaa uteliaisuutta. Hiljaista on ollut.