Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnon miehillä on auto, näin se vaan on.

Vierailija
07.12.2020 |

asuu sitten missä asuu

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin kantakaupungissa ei ole kunnon miehiä. Joka siihen uskoo, noh. Onnea teidän matkalle.

Ei kun hei joo on siellä. Siis se johtuu siitä että niillä on yhtä erinomaiset naiset kuin mitä he itse ovat erinomaisia. Mutta jos siis etsitte yksin olevaa niin hoh hoh hoh hyvää joulua.

Vierailija
22/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vain on, että aloittaja on oikeassa. Jos jotakin olen elämässäni oppinut niin sen, että aikuisen miehen autottomuus on räiskyvän punainen lippu. Riippumatta asuinpaikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama onko ukolla auto tai edes ajokortti. Mulla on molemmat ja tulee myös olemaan. Helpottaa omaa arkea ja auttaa jaksamaan. Autottomuus on oma valinta, tosin ne valinnat lentää 110% roskakuoppaan kun autoton keksii että kyydilläkin pääsis. Sitten alkaa ruinaus ja kiukuttelu kun tarttis kyydillä päästä tai vähintään pitäis hakea kun on kylmä, pimeää ja sataakin. Hohhoijaa.

Vierailija
24/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehellä on Dodge RAM avolava tai vastaava.

Niillä joilla on järkeä päässä, ei osta amerikkalaista autoa, kun ei ne osaa autoja tehdä.

Kaikki Detroitista itään valmistetut autot ovat itä-autoja.

(kuka sanoi?)

Vierailija
25/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadin kantakaupungissa ei ole kunnon miehiä. Joka siihen uskoo, noh. Onnea teidän matkalle.

Ei kun hei joo on siellä. Siis se johtuu siitä että niillä on yhtä erinomaiset naiset kuin mitä he itse ovat erinomaisia. Mutta jos siis etsitte yksin olevaa niin hoh hoh hoh hyvää joulua.

...ja täällä 40+ nainen kantakaupungista. Asun yhdessä miesystäväni kanssa ja meillä on molemmilla omat autot. Ja omani olen ihan itse ostanut. Miehellä on toinenkin auto. Pääsemme hissillä suoraan autohalliin, elämä on hyvää.

Ja aika montaa autotonta sammakkoakin on tullut matkan varrella pussattua. Eivät muuttuneet prinsseiksi.

Vierailija
26/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten minä olen oikein erityisen kunnollinen mies kun minulla on 4 autoa.

Niin joo, näiden autojen lisäksi vielä moottoripyörä, jarrullinen peräkärry ja moottorivene.

Vierailija
27/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin juuri autoni pois, kun tulin siihen tulokseen etten sitä tarvitse. Taksilla pääsee ja auton voi aina vuokrata, joten ei haittaa jos miehelläkään ei ole autoa. 

Vierailija
28/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On töissä n. 5km päässä niin mihin sitä autoa tarvii?

Olen apn kanssa eri mieltä.

Naurettava peruste autottomuudelle! 🙈

Vierailija
29/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah.

Kunnon mies halkoo ilmaa kämmensyrjälyönnillä ja avaa taskutodellisuuden, jonka kautta voi siirtyä paikasta A paikkaan B.

Vierailija
30/32 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se näin. Ei ole oikea mies, jos ei autoa omista.

Olenkin  sitten mielummin 'väärä mies' (esim. tulla kysymään kyytiä)

Vierailija
31/32 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen kunnon mies kerran haastoi mua sanomalla, ettei nainen ole vapaa, jos sillä ei ole ajokorttia. En viittinyt edes yrittää vastata tälle.

Hänen oma vaimonsa vastasi. Juu, mies piti huolen aikoinaan, että hänelläkin on ajokortti. Tuputti ja väkisin raahasi autokouluun ja maksoi kortista koituvat laskut. 21 vuotta se on nyt ollut, eikä päivääkään ole ajanut autoa sen jälkeen. Miksi? - koska se kunnon mies ei anna vaimon koskea auton rämäänsä, eikä heillä ole varaa ostaa toistakaan autoa.

Vierailija
32/32 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama onko ukolla auto tai edes ajokortti. Mulla on molemmat ja tulee myös olemaan. Helpottaa omaa arkea ja auttaa jaksamaan. Autottomuus on oma valinta, tosin ne valinnat lentää 110% roskakuoppaan kun autoton keksii että kyydilläkin pääsis. Sitten alkaa ruinaus ja kiukuttelu kun tarttis kyydillä päästä tai vähintään pitäis hakea kun on kylmä, pimeää ja sataakin. Hohhoijaa.

Kerran olen aikuisiälläni pyytänyt kyytiä kaveriltani lääkäriin. Mulla oli silloin 39 astetta kuumetta yms. kremppaa, etten uskaltanut omalla autolla lähteä. Hänelle ei sopinut, kun oli ajatellut nukkua päikkärit.. Selvähän se.

Sittemmin olen luopunut autosta ja päätin, etten kyytejä pyytele. Eikä ole tarvinnutkaan. Olen saanut pitää itsenäisen elämän tapani.

Meillä on kyllä helluisia naapureita, jatkuvasti tarjoamassa kyytiä kauppaan, minne vaan eteenpäin... Ei kiitos. Autoilijoilla tuntuu olevan aina jotain ilkeetä hampaan kolossa ja siitähän saamme sitten seläntakana kuulla. Ainakin palstalta ihme tarve näpäyttää.

Ennen oli pari kertaa vuodessa autolle tarve, mutta nyt kun nettiruokakauppojen kuljetukset ovat parantuneet ei tarvii enää sitä vähää. Ehkä kerran vuodessa pitää jotain Sorttiasemalle roudata. Se menee vuokra-autolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä