Mitä teillä oli tänään ruokana?
Meillä oli keräilyeriä, ei ehditty kauppaan. Lounaalla oli tomaatti-porkkanakastiketta (johon piti tulla myös jotain papua, mutta unohdin sen vaiheen ruuanvalmistuksesta), spagettia ja parmesania, iltaruualla kuminalla, chilillä ja sitruunalla maustettuja lohkoperunoita, falafelia (pakaste) ja tomaattikastiketta sekä pakasteherneitä.
Kommentit (54)
Tomaattikeittoa. Kouluruokaa lapsilla ja mulla oli salaatin jämiä lounaalla.
Kasviskevätkääryleitä, ohraa, chilitomaattivalkosipuliraejuustoa ja parsakaalia.
Liha-kaalilaatikkoa ja salaattia. Lapsi söi linssi-juuressosekeittoa.
Söin aamulla paneroidun camembertjuustopihvin ja salaattia, seassa pastaa mausteöljyssä
päivällä kaksi lämmintä voileipää
illlalla tonnikalasalaattia
Lapsilla lasagnea
Kalapuikkoja! Ja ristikkoperunoita ja kruunuvihanneksia.
viikkotainen herkkupäivä muuloin ei herkkuja pizzaa.ihan normaalipainoinen perhe kyseessä huomenna on kanaa
Silakkapihvejä, perunoita ja valkokastiketta.
Lounaaksi tein kasvisrisottoa ja päivälliseksi jauhelihakeittoa, jonne viskasin hernerouhetta joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:37"]Söin aamulla paneroidun camembertjuustopihvin ja salaattia, seassa pastaa mausteöljyssä
Lapsilla lasagnea
[/quote]
Teitkö "pihvin" itse? Korppujauhoissa? Reseptiä, kiitos :)
Kylläpä tää mun avaus kiukuttaa! Jo kolme miinuspeukkua :)
Ap
Kana-kasviswokkia ja jälkkäriksi mansikkarahkaa
Lihapullia ja perunamuusia, omatekoisina tietenkin :)
Munakoiso-tomaattipaistosta ja mausteisia lihapullia, salaattia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:37"]Söin aamulla paneroidun camembertjuustopihvin ja salaattia, seassa pastaa mausteöljyssä
Lapsilla lasagnea
[/quote]
Teitkö "pihvin" itse? Korppujauhoissa? Reseptiä, kiitos :)
[/quote]
Valitettavasti en, tuo on löytö einesaltaasta mutta erityisen hyvää silti. Haastaa tosiaan kokeilemaan itsekin. Pakkauksessa oli 2 pihviä yksittäispakattuna ja kummallekin annos puolukkaa. Alpenhain-tuote
Makaronilaatikkoa, huomenna makkarakeittoa. Nam!
Uunimunakasta, jossa karitsan jauhelihaa, parsakaalia, vihreitä papuja, sieniä ja homejuustoa. Ja lapsille samaa, tietysti.
Lapset söi kanaa ja riisiä, minä tonnikalaa