Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
07.12.2020 |

Miksi mies suuttuu jos suunnittelen jotain omia menoja? Esim. Jos hän on iltaan asti töissä, en voi mennä ystävien kanssa ulos, vanhemmilleni yöksi tms, vaan minun pitäisi olla ikäänkuin valmiudessa iltaa varten jolloin hän pääsee töistä ja ehtisimme nähdä.

En aina jaksa odottaa koko päivää siksi että me voisimme illalla tavata. Kuuluneella viikolla oli juuri tällainen tilanne, että hän oli myöhään illalla töissä ja minulla vapaapäivä. Olimme puhuneet että ehkä voitaisi illalla nähdä jos hän töiden jälkeen jaksaa ja ehtii.

No menin sitten omia menojani ja sanoin hänelle että en jaksa olla koko iltaa yksi vain siksi, että sinä ehkä jaksat illalla nähdä (hän on aiemminkin perunut näitä ehkä-lupauksella varustettuja menoja).
Suuttui tästä todella paljon ja haukkui minut itsekkääksi ja empatiakyvyttömäksi ihmiseksi.
Itse hän kyllä suunnittelee kaikkea mahdollista minun edelle, ja se on ollut minulle ok.

Hän myös kääntää monesti vastoinkäymisiä minun syyksi. Ja jos hän on tehnyt jotain väärää suhteessamme, hänen mielestä se on ollut hänelle oikeutettua, mutta jos minä tekisin saman väärän asian, olisin ihmishirviö. Hän aina vain painottaa että minä en ole kyvykäs suhteeseen ja että hän haluaa tasavertaisen suhteen.

Kertokaa mistä tässä kuviossa on kyse, apua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin

Vierailija
42/45 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityisellä puolella vai valtion kommunisti? jos on yksityisellä puolella niin veikkaisin että erittäin raskas työ aiheuttaa noi mielenterveysjutut. Yhteiskunnan kannalta olisi hyvä jotta olisit hänelle mieliksi siinä tapauksessa. Mutta on eri asia, katsotko sen tärkeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistila, sadistilla ja myös juopolla on aina ns. mahdollistaja, joku joka antaa kohdella itseään huonosti.

Jos et ole masokisti ja nauti miehesi prseilystä niin jätä se sika (kuten eräs palstalainen tuppaa sanomaan)

Sanois mielummin sille miehelle et jätä se sika.

Vierailija
44/45 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi ihminen on hirviö.

Vierailija
45/45 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksityisellä puolella vai valtion kommunisti? jos on yksityisellä puolella niin veikkaisin että erittäin raskas työ aiheuttaa noi mielenterveysjutut. Yhteiskunnan kannalta olisi hyvä jotta olisit hänelle mieliksi siinä tapauksessa. Mutta on eri asia, katsotko sen tärkeäksi.

Mitä väliä tällä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi