Mies on rasittava koska esim telkkaria katsoessa huomaa vaikka heti ihmiset jotka ovat erilaisia ja kommentoi niitä ääneen. Vaikka ihonväriä tms.
Mitä tekisin koska en halua että muut perhe oppii noin huonoille tavoille.
Kommentit (13)
Minä kommentoin eilen ääneen Ismo Alankoa. Enkä positiivisesti. On se nyt ihme jos ei omassa kotonaan saa edes televisiota kommentoida.
Muiden arvosteluun osrtuu aika moni. "Kato tuon hiuksia" jne. kommentteja piisaa. Tutun kanssa voi koittaa asiasta puhua, muuten sivuutan tyystin esim. työkavereiden kommentit.
Anna miehen kommentoida. Se on ihan normaalia.
Ne erilaiset ovat rohkeita. Uskaltavat erottua massasta. Kannattaa muistaa se, että jos joku kommentoi sinulle pahasti ulkonäöstäsi tai -asustasi, ongelma on kommentoijan, ei sinun...
Ihan yhtäkkiä aloitti sen vasta kun olitte jo naimisissa ja oli lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ne erilaiset ovat rohkeita. Uskaltavat erottua massasta. Kannattaa muistaa se, että jos joku kommentoi sinulle pahasti ulkonäöstäsi tai -asustasi, ongelma on kommentoijan, ei sinun...
Kuka lopulta on erilainen tai samanlainen? Vaikka ottaisi kymmenen suomalaist valkoista heteromiestä, niin erilaisia he keskenään ovat. Samanlaisia piirteitä ja tekijöitä toki voi olla.
Kylläpä mies on jo tänään taas ehtinyt kaikenlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kommentoin eilen ääneen Ismo Alankoa. Enkä positiivisesti. On se nyt ihme jos ei omassa kotonaan saa edes televisiota kommentoida.
Vau. Onko teillä Ismo Alanko televisiona?
Joo samaa olen huomannut itekkin. Puoliso ihmettelee kenelle esim. Mainos on oikein suunnnattu jos siinä näkyy muita kuin valkoisia heteroita. Tai naureskelee tietäväisesti kun bongaa tiettyihin ryhmiin tyypillisesti liitettyjä tapoja tai käyttäytymismalleja, koska tämä vahvistaa hänen omia käsityksiään. En muista onko aina ollut näin, mutta nyt olen kiinnittänyt tähän huomiota enemmän. Itse näihin kommentteihin puutun, mutta onhan se hyvin rasittavaa. Voihan yrittää tehdä perhesääntöä että keskitytään vain positiiviseen tai sitten lopetetaan telkkarin kattominen yhdessä.. hyviä neuvoja otetaan vastaan täälläkin :)
Sun pitää mennä aikakoneella takaisinpäin ja valikoida vähemmän juntti-idiootti puoliso.
Onneksi olkoon, miehesi on vähä-älyinen.
Biologisesti olemme kaikki erilaisia. Ainutlaatuisia.
Eli mitä naureskelemista siinä sitten ylipäätään mukamas on? Pata kattilaa soimaa.
Otatko áhtèríín?