Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin käytös (miehen), mitä tarkoittaa?

Vierailija
22.04.2014 |

Olen huomannut pientä sähköä minun ja erään työkaverin välillä. Ja kyse on nyt vain pienestä arjen piristyksestä, mitään enempää ei ole eikä tule! Kun olemme työpaikan taukotilassa vaikka kahvilla ja olemme vaikka kolmistaan jonkun kanssa, mies ei katso minua juuri ollenkaan. Mutta sitten kun siihen tulee muita seuraan, mies alkaa heittää läppää ja vilkaisee mua välillä.

Ihastunut?

Oletteko muut törmänneet vastaavaan käytökseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:54"]

mies ei katso minua juuri ollenkaan

vilkaisee mua välillä

[/quote]

Joo, itsekin ihastuneena käyttäydyn juuri niin, etten huomaakaan ihastukseni kohdetta.

Vierailija
2/4 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ainakin sellanen kun ihastus istuu töissä samassa kahvipöydässä, niin en pysty kunnolla katsomaan häntä, vaikka kertoisi jotain juttua. Pelkään että musta paistaa kilometrin päähän, että oon ihastunut. En vaan pysty olemaan luonteva tämän miehen seurassa, vaikka siinä olis muitakin. 

Ujommat ihmiset käyttäytyy ehkä juuri noin. Ap, onko tämä mies ujo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, monta kertaa katseet kohtaa vaikka ei juuri mun kanssa keskustelisikaan. Kun ollaan kaksin tai kolmin, niin olen vapautuneempi ja heitellään vitsiä ja puhutaan ihan syvällisiäkin välillä. Kun taas paljon porukkaa, minä olen se joka vetäytyy kuuntelijaksi, mikäli aihe ei ole mulle erityisen tuttu, silti en voi olla vilkuilematta ja monta kertaa katseet just noissa tilanteissa kohtaa.

Ikinämeistä ei mitään tule, mutta tiettyä sähköä on ilmassa kun tavataan. Tukee ja kuuntelee mua,sekä ns. vapaa-ajantilaisuuksissa tulee aina viereen istumaan, vaikka olisi vara valita muitakin paikkoja. Itse haluankin näin, mutta koska en halua olla tyrkky enkä näyttää kenellekään että tykkään, niin välttelen noita tilanteita juurikin niin että etsin istumapaikkani ensin. On ollut ilo huomata se että hakeutuu lähettyville. Tanssia kummempaa ei olla tehty, eikä tehdä, mutta vaisto sanoo että hän ainakin pitää minusta, vaikka ei niin paljon kihelmöisi kuin minulla..

Vierailija
4/4 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos vapaasti voisit? Kertoisitko kiinnostuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi