Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te pystytte olemaan anoppilassa yötä

Vierailija
07.12.2020 |

Syöminen toisten katsoessa, wc :(, puoliso taantuu, kokoaikaista vakoilua, saattaa tulla yllätysvieraita tai -lähtöjä jonnekin tapahtumiin tai vieraisille, pakotetaan saunaan :((((

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä pottakummitus tai jotain?

Vierailija
2/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaikaista vakoilua? What???

Vierailija
4/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käy kuumana, muuten ok.

Vierailija
5/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂

Vierailija
6/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi.

Vierailija
7/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotetaan saunaan? Miten? Riisuuko ne sut väkisin ja kantaa kirkuvana ja potkivana lauteille?

Vierailija
8/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin WC ihan kamala? Onko teillä kotona huussi pihan perällä, kun WC kauhistuttaa?

Vierailija
9/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ap ehkä veti vähän överiksi, mutta en mä oikeasti ymmärrä, miten aikuiset ihmiset menevät yökylään kenen nurkkiin.

Hotelli on asia erikseen, mutta että nukkuu toisen kodissa, yök!

Meillä on sovittu sellainen mökki viikonloppu ja meidän perhe ajelee sieltäkin yöksi ihan omaan kotiin nukkumaan, ei aikuisten ihmisten kuulu yökyläillä.

Vierailija
10/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, asuttiin appivanhemmilla hetken aikaa, kun myytiin vanha asunto ja odotettiin seuraavaan pääsyä.

Vessassa käy kaikki, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Ruokaa olen tottunut syömään niin kotona, työpaikalla, kylässä ja ravintolassa muiden seurassa.

Puoliso on aikuinen eikä taannu, appivanhemmat ei vakoile. Yllätysvieraat tulkoon kun tulkoot, minä en oo siellä emäntä eikä mun tarvitse vieraita viihdyttää.

Vierailija
11/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, ap ehkä veti vähän överiksi, mutta en mä oikeasti ymmärrä, miten aikuiset ihmiset menevät yökylään kenen nurkkiin.

Meillä on sovittu sellainen mökki viikonloppu ja meidän perhe ajelee sieltäkin yöksi ihan omaan kotiin nukkumaan, ei aikuisten ihmisten kuulu yökyläillä.

Riippuu talon / asunnon koosta. Kaikkien ei tarvitse levittää vieraspatjoja keittiön pöydän alle yms.

Vierailija
12/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oltu yhdeksän vuotta kimpassa, kertaakaan en ole ollut anoppilassa yötä. Anoppi asuu naapurissa. Olen käynyt viimeksi siellä 2018, enkä ole menossa käymään lähiaikoina.

Vierailija
13/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin WC ihan kamala? Onko teillä kotona huussi pihan perällä, kun WC kauhistuttaa?

Toiset on melskannu siellä, roiskeet jäämät, yök.

Kaikki kuulee ja kuuntelee oven takana.

Entäs piereskely sitten. Maha kipeänä kun joudut pidätellä.

Vierailija
14/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on lievästikin sanottuna outo, mutta:

- minulla ei ole anoppilaa, mutta mies vierailee sisaruksillaan ja on joskus siellä yötä. Minä lähden mukaan vain 1-2 kertaa vuodessa ja niin, ettei jäädä yöksi

- syön jatkuvasti toisten kanssa yhdessä töissä, tätä etätyöaikaa lukuun ottamatta. En ole koskaan kokenut, että minua katsottaisiin

- WC?

- pakotetaan saunaan? Mitä ihmettä, soita poliisit, kun seuraavan kerran käydään käsiksi!

- yllätysvieraiden kestitseminen lienee isäntäväen tehtävä, ei sinun?

Vierailija
15/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on melskannu siellä, roiskeet jäämät, yök.

Kaikki kuulee ja kuuntelee oven takana.

Entäs piereskely sitten. Maha kipeänä kun joudut pidätellä.

Tämä.

ex-Anoppi oli meillä kylässä ja meni vessaan. Me muut istuttiin olohuoneessa, muutaman metrin päässä.

Vessasta kajahti sellainen prutku kuin seinät olisivat sortuneet. Sen jälkeen lörinää, puuskutusta ja ähkimistä. Oli täysin mahdotonta esittää ettei kuullut mitään erikoista.

Anoppi täydensi vielä esityksen huokailemalla ja hihittelemällä tultuaan vessasta.

Kun he olivat lähteneet pesin pöntön perusteellisesti.

Joillain ihmisillä vessakäynti on niin äänekäs ja holtiton näytös, että on armeliaampaa muita kohtaan hoitaa se omassa kodissaan.

Vierailija
16/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu talon / asunnon koosta. Kaikkien ei tarvitse levittää vieraspatjoja keittiön pöydän alle yms.

Tämän vuoksi anoppila kerrostalossa EI ole ihanteellinen ollenkaan.

Vierailija
17/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.

Ohis, mutta kun kärsin anoreksiasta, minusta tuntui että kaikki tuijottivat syömistäni. En voinut syödä muiden kanssa samaan aikaan, edes oman perheeni kanssa. En koskaan syönyt julkisilla paikoilla ja pystyin helposti elämään kaksi päivää pelkällä vedellä, neljä päivää jos lisäsin pari riisikakkua.

Vierailija
18/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnot pitäisi suunnitella niin että vessa on syrjässä. Useinhan se Suomessa on keskellä, seinä ehkä makuuhuoneita vasten.

Vierailija
19/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa vessan ovella kolauttaa keittiön pöytään, kun ovat ihan vierekkäin. Vessa on siivottu viimeksi arviolta 2015. Kirjaimellisesti tarttuu sukat lattiaan, ja haju on melkoisen oksettava. Jostain syystä pidemmät visiitit ja mummolassa syöminen on ehdoton ei.

Vierailija
20/24 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään kyllä. Anopin kanssa meillä on hyvät välit ja välillä tuntuu et hän suosis lapsenlapsista meän lasta ku on nii rauhallinen luonteeltaan. Ei kuitenkaa liian räikeästi onneksi suosimista näytä ettei tule draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan