Miten olette ratkaisseet sen kun toinen kuorsaa pahasti?
Harmittaa kun ei enää pysty nukkumaan miehen kanssa. Ja loppujen lopuksi kuorsaus kuuluu suljetun oven takaa olohuoneestakin niin isosti, että herään siihen makuuhuoneessa. Mitkään korvatulpat ei tuollaiseen auta. Saako tuota jotenkin hoidettua?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Guar pois. Aiheuttaa uniapneaa.
Mun mies ei enää kuorsaa, kun oppi käymään kaupassa.
Guar?
Me nukutaan eri huoneessa. Ja eri kerroksessa. Jos on yksi kerros talossa, sitten en osaa sanoa.
Nukutaan eri huoneissa tai jos samassa sängyssä, tuupin häntä kylkiasentoon säännöllisin väliajoin.
Meillä onneksi eri huoneissa nukkuminen auttaa eli kuorsaus ei ole niin pahaa kuin teillä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei enää kuorsaa, kun oppi käymään kaupassa.Guar?
pistä hakuun spc fimea ja guar. Sieltä yhdestä diabeetikoille tarkoitetusta valmisteesta löysin sen ja aloin soveltaa ihan ilman lääkäriä. Lääkäri kyllä oli tehnyt jo uniapneakokeet ja kauhulla katsoin (=en nukkunut silmällistäkään!) vierestä sitä naamarielämää. Ne ovat kuulemma etäkäyttöisiä:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei enää kuorsaa, kun oppi käymään kaupassa.Guar?
pistä hakuun spc fimea ja guar. Sieltä yhdestä diabeetikoille tarkoitetusta valmisteesta löysin sen ja aloin soveltaa ihan ilman lääkäriä. Lääkäri kyllä oli tehnyt jo uniapneakokeet ja kauhulla katsoin (=en nukkunut silmällistäkään!) vierestä sitä naamarielämää. Ne ovat kuulemma etäkäyttöisiä:-D
Tulee jotain eläinlääkkeitä ja hilseshampoota.
Mun mies ei enää kuorsaa, kun oppi käymään kaupassa.