Onko teillä ihmistä jonka kanssa oli selittämätöntä vetovoimaa etkä ikinä unohda häntä?
Minulla on. Välillä tämä tunne on raastava. Välillä taas ajattelen häntä vain lämmöllä.
Tapasin hänet nopeasti ohi mennen n.10 kertaa ja joka kerta meidän välillä kipinöi ja oli aivan käsittämätön tunne.
Olen naimisissa enkä voinut tehdä tälle asialle mitään. Lisäksi tapaamisemme oli sellaisissa paikoissa ettei keskustelu olisi edes ollut mahdollista. En ole ikinä tuntenut mitään tällaista enkä usko että tulen tuntemaan.
En usko enää ikinä näkeväni häntä, nyt hän elää vain muistoissani, mutta joitain selittämäntöntä meidän välillä oli.
Kertokaa tekin.
Kommentit (29)
Kyllä on ollut ja niin polttava kiihko ei ikinä unohdu. Aikaa on kulunut yli kymmenen vuotta, mutta edelleen muistot nostaa pulssia ja saa hormonit liikkeelle.
On. Tapasin aikoinaan miehen joka vei multa jalat alta. Mä olin ihan hullun rakastunut siihen ja se muhun, seksi oli taivaallista. Suhde kesti vuoden verran, mutta sitten mun oli pakko jättää se. Mä en kestänyt sen velttoa asennetta kaikkeen, elämäntapa-työttömyyttä, pilvenpolttoa ja rahattomuutta. Vieläkin muistelen sitä ja kaipaus on varmaan ikuinen.
Joo 2 kappaletta. Toinen töissä: Kun katseemme ensi kertaa kohtasivat, pyörrytti lähes. Pieniä sähköisiä kohtaamisia n vuoden verran, mutta asia ei edennyt, ja sainkin tietää, että miehellä oli aika tuore naisystävä. Sitten toinen mies sokkotreffeiltä: Täysosuma, pelkkä hipaisu sai minut nauramaan holtittomasti. Mieskin oli sitä mieltä, että kemia välillämme oli huikeaa. En kuitenkaan pystynyt ottamaan vastaan sellaista intohimoa ja lopetin suhteen, mitä kyllä kaduin sitten, kun tajusin, että olin kohdannut jotain ainutlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ja ei. Mies paljastui homoksi, joten se siitä :).
Vai esitti homoa että pääsisi susta eroon.
Ei se mitään esittänyt, itse asiassa yritti piilottaa. Käytös oli vain sellaista että homous paljastui, siinä vaiheessa mun mielenkiinto lopahti. Naiselle miehekäs heteromies kiitos.
Teillä oli kuitenkin selittämätöntä vetovoimaa kun vastasit tähän topikkiin. Olet ehkä vähän hukassa itsesi kanssa.
Se vetovoima taisi kuitenkin olla jotain muuta kuin seksuaalista. Ehkä yhteiset sukulaisjuuret jossain ennen muinoin 😁
Oliko miehellä pullea lompakko?
Jännä että ne kemiat on aina varattujen kanssa. Sitten kun vapautuvat, ei kemia enää kestäkään. Ei kutkuta pimperoa vapaa mies, kun ei ole jännitystä ja perheenrikkomista. Kumma juttu!
Ensirakkaus on varmaan sellainen. Vaikka siihen on monta hyvää syytä, miksei kannata viettää aikaa yhdessä niin silti se ei kokonaan unohdu.
En ole tainnut koskaan olla rakastunut. Teininä ja päälle parikymppisenä tunteet tosin olivat voimakkaita, mutten koskaan seurustellut ihastusteni kanssa. Tällä hetkellä olen kyllä perheellinen ja jos joskus erotaan, suhtaudun rakastumiseen todennäköisesti kyynisesti. Muutama mies on saanut aikaan joko voltteja lantionpohjassa tai vau-efektin (mitä mulle tapahtuu ääriharvoin), mutta usein nämä paljastuvat rentuiksi tai eivät ole vastavuoroisesti kiinnostuneita. Joten en luota itseeni lainkaan mitä tulee vetovoimaan, oli todellista tai kuviteltua.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tapaa elämässään keskiarvoisesti tälläisen suuren rakkauden noin 1-3 kertaa. Tämä ei tarkoita, että tapahtumaa havainnoisi välttämättä kumpikaan osapuoli. Nämä ovat ne "ns" kemiallisesti yhteensopivat kumppanit. Heidän kanssaan housut lentävät jalasta ja kaikki muu häviää. Tunne on huumaava. Mahdollisuuden sattuessa ja tilanteen tullessa näiden ihmisten on äärimmäisen vaikea vastustaa toisiaan.
Vakavia ja varteenotettavia puolisoita toisilleen on keskimäärin mahdollista tavata 5-10. Elämänsä aikana. Tämä tarkoittaa sitä, että avioliitto on onnellinen ja elämä on oikein hyvää.
Olet tavannut todennäköisesti tällaisen henkilön. Voin lohduttaa, että tunne ei häviä koskaan. Muistat sen aina siitä pitää huolen genetiikka. Kun laitat silmät kiinni, ja mielikuvituksessa seikkailet hänen viereensä pystyt melkein haistamaan hänen hiuksensa. Tälläiset henkilöt ovat niitä joista ja joiden tapaamisista rakkauslauluja ja novelleja tehdään.
Jos sinulla ei ole lapsia yritä tutustua tähän ihmiseen ja tiedustele Jos tunne on jäänyt molemminpuoliseksi.
Kunhan muistat, että hormonaalinen ja kemian sanelema yhteensopivuus, ei takaa arvomaailman ja muiden luonteeseen liittyvien piirteiden yhteensopivuutta.
Mikäs profeetta siellä sönköttää, onko jossain tilastoitoitu tämä fakta vai tuliko ihan oman mielikuvituksen tuotteena tuo 1-3 kertaa, ihan höphöpöviesti.
Suomessa kaikki on jotain kautta toistensa sukua. Olemme yksi maailman homogeenisimmista kansakunnista.