Tuleeko sängylle vahinkoa jos nukun ilman päällyspatjaa?
Laitoin lakanan vahingossa ajatuksissani sängylle enkä tajunnut laittaa päällyspatjaa ja tämähän tuntuu tuhat kertaa mukavammalta! Itsellä tosi pieni sänky koska olen neitsyt mies 37v ja päällyspatja ei koko sänkyä ympäröi joten osa syy minkä takia tämä tuntuu paremmalta vaikka on reilusti kovempi
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, valutko yöllä jotain eritteitä sänkyyn. Naisilla ainakin menkkaveret pilaavat patjan.
Hyi saatana älä perkule sinä puhu naisten menkkaveristä!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, valutko yöllä jotain eritteitä sänkyyn. Naisilla ainakin menkkaveret pilaavat patjan.
Nukun kyllä alasti mutta uskaltaako silto ottaa riskin? taidan ottaa
Sängyssä on jo yksi "ei sileä" kohta niin alkaa olla kulunut sänky jo vaikka on vasta 8kk vanha.
Jos sulla tulee vahinko housuun, niin tullee se siihen sänkyynkin.
Neitsyt miehelle sattuu vahinkoja harva se yö. Valitettavasti sänkysi on saastunut piloille. Sänky on siitetty ja kohta se kasvaa inhoja limasieniä, jotka lonkeroillaan imevät sinut sängyn uumeniin. Siihen loppuu neitsyt miehen valitus.
Ei minulla menkkaveret valu sänkyyn. Hyvin pärjännyt aina pelkällä patjalla.
Toisinaan mulla tulee pierastessa pylly märäksi.
Ap
Tuosta en tiedä, mutta ilman lakanaa nukkuminen näyttää kuluttavan petarin pintakankaan puhki.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan mulla tulee pierastessa pylly märäksi.
Ap
Se on se neitsyt miehen märkä uni. Olet varmaan kuullut niistä? Ne ovat ihania kokemuksia, parhaita neitsyt miehen elämässä.