Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaillaanko teillä töissä eväitä jos tuotte itse?

Vierailija
06.12.2020 |

Moni aina kyylää mitä milloinkin olen tuonut ja minusta kyllä ihan tavallista kotiruokaa teen. Käytän kyllä paljon ja ihan taidokkaasti mausteita eli tuoksu voi olla erilainen mihin ovat tottuneet. Tai sitten yrttien käyttö - joku katsoo silmät suurina mitä sulla on kun lautasella on ihan vaan persiljaa tai korianteria tuoreena :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ja nyt on ruokatauot porrastettu. Vain kaksi saa olla yhtäaikaa pienessä tilassa ruokatauolla.

Vierailija
2/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä paikassa, jossa on fiksuja aikuisia. Ei mitään toljottavia toistaitoisia. Ei vertailla, ei tuijoteta, omataan tilannetajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meillä käy syömässä työpaikka lounaan ruokalassa.

Vain hyvin harva pitää mukanaan omia eväitä.

Kukaan ei oo milloinkaan puuttunut eväisiini, silloin kun niitä olen taukohuoneessa syönyt.

Vierailija
4/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät enää vertaile koska vien aina samat eväät töihin. HK:n sininen ja litra maitoa.

Vierailija
5/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiia usein ruoistani osa on syöty, jos vien eväät töihin. Maito on järjestelmällisesti käytetty kahvimaitona.

Vierailija
6/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaillaan. Ja vaihdetaan. Esim. kaksi juustoleipää vastaa yhtä kinkkuvoileipää.

Vierailija
7/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväitä voi vielä vertailla, mutta meidän töissä rouvat vertailevat horoskooppejaan. Olen tarjoutunut kirjoittamaan jokaiselle saman horoskoopin, niin päästäisiin tästä painajaisesta.

Vierailija
8/8 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva?