Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voikin olla turhauttavaa olla ihastunut naiseen

Vierailija
22.04.2014 |

kun on itsekin nainen ja tämä ihastus oma pomoni, naimisissa miehen kanssa. Huoh... No, kai minä haavemaailmoissani saan elää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle.. välillä tuntee itsensä ihan idiootiksi toisen seurassa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastuin yhteen naiseen. Onneksi en näe häntä usein, olisi liian hankalaa. Hän on yksi meedio, onko vähän outoa ihastua meedioon, jonka luona kävi? Taidan olla vaan niin vailla rakkautta, että tällaista sattuu ja tapahtuu... Itselläkin mies, maailman kiltein, miksen mä saa siitä "mitään"? Vai oisko mun vaan aika löytää ystäviä ja muitakin ihmisiä elämääni.. En tiedä. 

Vierailija
4/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
5/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi muistan tuon tunteen ja sen kuinka mun oli pakko tunnustaa. En pystynyt pitämään asiaa sisälläni :) nyt olen naimisissa tuon ihanan naisen kanssa... ymmärrän ettei teidän tilanteessa tämä ole välttämättä mahdollista. Omalla kohdalla päädyin tunnustamaan koska nainen oli julkilesbo.

Vierailija
6/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tavallaan hirveää olla lesbo kun kumpikaan ei oikein voisi tehdä toiselle mitään. Vain mies tuottaa sellaista alkuvoimaista ihailua ja toimintaa. 

-Mies 29v-

Vierailija
7/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:15"]

Olisi tavallaan hirveää olla lesbo kun kumpikaan ei oikein voisi tehdä toiselle mitään. Vain mies tuottaa sellaista alkuvoimaista ihailua ja toimintaa. 

-Mies 29v-

[/quote]

Heh ;) Täytyykö kaiken liittyä seksiin? Kun ajattelen tätä naista, en ajattele seksiä hänen kanssaan, siis mitään suuseksiä tms, haluaisin vain hyväillä, suudella ja ihailla häntä kun hän on niin täydellinen... ja tosiaan, julkisesti ainakin hetero. Eihän sitä tiedä vaikka olis bi, mut kun on naimisissa miehen kanssa, niin on mahdotonta koskaan saada tietää.

T. se eka vastaaja

Vierailija
8/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi olla ystäviä?

Vierailija
9/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä, no toki, mutta en usko että pystyn koskaan olemaan täysin normaali hänen seurassaan, tiedättehän, kun on ihastunut, niin sitä varoo ja miettii kaikkia sanomisiaan ihastuksen seurassa, ja jos oltais läheisempiä niin tuntuu, että mulla olis velvollisuus kertoa mitä ajattelen hänestä, ja sen jälkeen varmaan hänen olis vaikea suhtautua muhun ystävänä, vai..? Ehkä jopa välttelen ystävyyttä hänen kanssaan tämän takia, harmi sinänsä :/

Vierailija
10/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut vain johonkin omaan mielikuvaasi hänestä? Jos tutustuisit paremmin, saattaisit tulla toisiin aatoksiin.

Vierailija
11/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla! Mutta, on jotenkin niin vaikeaa edes mennä juttelemaan hänelle, jotenkin teennäistä ja väkinäistä, en keksi mitään sanottavaa jne... äh. Lähempi tutustuminen tuntuu siis olevan täysi mahdottomuus! Olemme siis ihan OK väleissä, tuttavallisissa (olen siis edelleen se eka vastaaja, en ap, joka oli ihastunut pomoonsa), tapaamme harrastuksen merkeissä ja osaan jutella hänen kanssaan VAIN ihan puhtaasti siitä harrastuksesta, vaikka mieli tekis jutella muustakin! Ehkä jossain illanvietossa rohkaistun...

Vierailija
12/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttu tunne, ihastunut naimisissa olevaan naiseen... Tätä jatkunut jo pari vuotta, ajoittain tunne lieventynyt ja sitten taas palannut, kun ollaan nähty. Itsellä myös mies ja ihan OK menee, mitä nyt vähän "kulahtanut" suhde, kun kauan oltu yhdessä (ja lapsikin on). Ajattelen tätä naista päivittäin, "kuolaan" hänen kuvilleen facebookissa jne... Ikinä, siis ikinä en usko mitään tapahtuvan meidän välillä enkä kuuna päivänä kehtais tehdä aloitetta, vaikka oltais molemmat sinkkuja, mutta en pääse ihastuksesta eroonkaan. Toisaalta, onko haaveilusta haittaa, jos se piristää omaa kotiäitiarkea?! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi