Kannattaako seuraa etsiessään mainita etsivänsä loppuelämän kumppania ja toivoo perhettä?
Nyt ennen kuin alan seuranhaun jälleen (kun tyttöystävä ilmoitti ettei tunnekaan enää tarpeeksi ja kihlaus purkautuu... Vaikeaa toki ollut jo tovi, kun hän ei ole juuri halunnut viettää aikaa kanssani) kysellä naisraadilta kannattaako tuoda asia julki jo seuranhakuilmoituksessa, vai saako sellainen rehellisyys aikaan negatiivisia tuntemuksia?
Ihan heti en kuitenkaan seuranhakumarkkinoille palaa. Taidan katsoa ainakin joulun ihan lähisuvun kanssa.
Kommentit (22)
Eikö toi ole perustietoa nettideittipalstoilla, että mitä hakee...
Tietenkin kerrot heti, mutta et takerru.
Kyllä mielestäni kannattaa, jos se on se tähtäin. Tosin naisten kohdalla se ei estä pelkän seksin etsijöitä ottamasta yhteyttä, mutta kai sen voi sinne laittaa.
Kyllä omat arvonsa voi, ja kuuluukin kertoa - mutta ei se tarkoita, että saisit painostaa arvoilla. Tyylin "kun minä haluan näin ja sinä tiedät sen, TOTTELE..."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni kannattaa, jos se on se tähtäin. Tosin naisten kohdalla se ei estä pelkän seksin etsijöitä ottamasta yhteyttä, mutta kai sen voi sinne laittaa.
Okei siis 32v mies olen, kuten alun nikistä voi päätellä.
Hyvä mikäli ei aiheuta jotain sellaisia fiiliksiä, että nyt se ettii ketä tahansa tulevien lapsien äidiksi.
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Ennen miehet laittoivat "etsin tositarkoituksella seuraa" ilmaistakseen asian.
Kaikkien deittigurujen mukaan on todella tarkea tuoda selkeasti esille mita on hakemassa, ettei kukaan hukkaa aikaansa, sina mukaanlukien.
Tietysti joku joka ei ole suhdetta hakemassa alkun perin voi muuttaa mielensa, siksi mielestani on hyva tavata muutaman kerran jos muuten kemiat toimii.
Mutta ei ehdottomasti jatkaa jos ihan selkeasti on eri asioita hakemassa, toinen esimerkiksi keksia ja satunnaista deittailua ja toinen elamankumppania.
Tietenkin kannattaa. Ja pitääkin.
Silloin ne jotka etsivät pelkkää huviseuraa ja tilapäistä iloa uudesta kumppanista, jäävät kokonaan ulkopuolelle.
Sillä deittipalstoilla on aivan varmasti samalaisia naisia, jotka etsivät pysyvää suhdetta ja elämänkumppania.
Luulisi tuollaisella ilmoituksella miehen saavan asiallisia ja kiinnostavia vastauksia, kun kertoo etsivänsä kumppania tositarkoituksella.
Kylä se on hyvä laittaa vaikka esim. tinderiin mitä haet, eli suoraan että haet parisuhdetta. Sitten saat yhteydenottoja heiltä, jotka etsivät samaa.
Kannattaa. Ei sitten tule tuhlattua omaa eikä toisen aikaa. Itse en halua lapsia ja jos nyt lähtisin seuraa hakemaan niin kirjoittaisin sen varmasti ilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Piti ihan googlata tämä kirjainsarja. Ei ollut tuttu.
Ei oikein sovi mun mailmankuvaan, kun haluaisin naisen kumppaniksi, sellaisen joka on yhtäältä paras ystäväni ja toisaalta himojeni kohde.
Ehkä olen turhan romantikko ja perinteinen, vaikken olekaan uskonnollineen vaan aggnostikko.
Vierailija kirjoitti:
Kylä se on hyvä laittaa vaikka esim. tinderiin mitä haet, eli suoraan että haet parisuhdetta. Sitten saat yhteydenottoja heiltä, jotka etsivät samaa.
Paitsi , että mies ei saa viestejä jos kirjoittaa noin. Naiset pitävät outona ja säälittävänä reppanana.
Samoin jos hakee pelkkää seksiä.
Toki jos ap on komea niin saa sitten jotain viestejä joiltain .
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei siis 32v mies olen, kuten alun nikistä voi päätellä.
Hyvä mikäli ei aiheuta jotain sellaisia fiiliksiä, että nyt se ettii ketä tahansa tulevien lapsien äidiksi.
Huomasin sen, mutta punnitsin aikani ja tulin siihen tulokseen että hyvä juttu. Mitä siinä menettää jos kokeilee? Itse ehkä ennemmin ottaisin yhteyttä tuollaisiin, jos olisin siis nuori nainen.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein sovi mun mailmankuvaan, kun haluaisin naisen kumppaniksi, sellaisen joka on yhtäältä paras ystäväni ja toisaalta himojeni kohde.
Ehkä olen turhan romantikko ja perinteinen, vaikken olekaan uskonnollineen vaan aggnostikko.
Venäläinen nainen. Tosin, etsivät asiansa hoitavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi , että mies ei saa viestejä jos kirjoittaa noin. Naiset pitävät outona ja säälittävänä reppanana.
Samoin jos hakee pelkkää seksiä.
Toki jos ap on komea niin saa sitten jotain viestejä joiltain .
Komeudesta en osaa sanoa, mutta tuskin ihan toivoton kun exä komeaksikin sanoi joskus. Pituutta reilu 180cm naama ihan ok omasta mielestä; partainen.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen turhan romantikko ja perinteinen, vaikken olekaan uskonnollineen vaan aggnostikko.Venäläinen nainen. Tosin, etsivät asiansa hoitavaa miestä.
Asiansa hoitavaa? Mitkä asiat?
Ei olisi mulle kynnyskysymys, mutta kielimuuri voisi olla, kun en puhu kuin suomea ja englantia sillä tasolla, että tunteita ja muuta tärkeää haluaisin ilmaista. Venäjäksi lähinnä tervehtiä ja kiittää vain.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tiedän, että tulet vielä aikanaan tätä päätöstäsi katumaan.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tämän perusteella jo tosi mukavalta mieheltä. Pidä toi, jooko! Ja ilmoita ehdottomasti että olet hakemassa pitkää suhdetta ja perhettä, itse arvostaisin että sanoo näin suoraan oleelliset jutut (mutta ei latele vaatimuslistoja).
Kyllä sä helposti jonkun ihanan löydät tuolla asenteella (tosin en lukenut koko ketjua loppuun vielä :D) . Mikään ei ole niin kauheaa kuin katkera naistenvihaaja, mitä täällä palstalla kuhisee.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen turhan romantikko ja perinteinen, vaikken olekaan uskonnollineen vaan aggnostikko.Venäläinen nainen. Tosin, etsivät asiansa hoitavaa miestä.
Asiansa hoitavaa? Mitkä asiat?
Ei olisi mulle kynnyskysymys, mutta kielimuuri voisi olla, kun en puhu kuin suomea ja englantia sillä tasolla, että tunteita ja muuta tärkeää haluaisin ilmaista. Venäjäksi lähinnä tervehtiä ja kiittää vain.
Käytä järkeä. Jos et muuten tajua, googleta! Badoon kautta pystyy tapaamaan Suomessa asuvia ja englantia/suomea puhuvia.
Siis se että etsii tositarkoituksella seuraa ja toivoo perhettä aikanaan.
Ei sitä, että kihlaus meni mönkään😕