Linnan juhlat AV-teemalla
Kun ei kerran ole oikeitakaan juhlia seurattavana.
Mitä juotaisiin ja syötäisiin AV:n omissa Linnan juhlissa? Mikä puku olisi ikimuistoisin? Entä kuka kohauttaisi jatkolla ja miten?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai juhliin saa ottaa lapset mukaan? Jos siis isäntäväki ei ole mitään lastenvihaajia?
Räväkkätukkien erityislapset juoksevat ja valuttavat räkää juhlakansan jaloissa. Moni tekee innoissaan nimettömiä lasuja kytkykännyköillään.
Ja velat pyörittelevät silmiään kailottaen kaikille, jotka ovat kuuloetäisyydellä: Siis juuri tästä syystä olen ymmärtänyt olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai juhliin saa ottaa lapset mukaan? Jos siis isäntäväki ei ole mitään lastenvihaajia?
Räväkkätukkien erityislapset juoksevat ja valuttavat räkää juhlakansan jaloissa. Moni tekee innoissaan nimettömiä lasuja kytkykännyköillään.
Ja velat pyörittelevät silmiään kailottaen kaikille, jotka ovat kuuloetäisyydellä: Siis juuri tästä syystä olen ymmärtänyt olla
...LISÄÄNTYMÄTTÄ!
Joku huutelee, mikä nimi paksujeffin siskolle
M25 kirjoitti:
Olisiko siel pukupakkoo? :o Miul ku sellaista ei oo. Ei sillä et muutenkaa uskaltaisin tulla. :/
Ja mie en kyllä tuu jos ei M25 suostu aveciksi:)
Kellohame päälle ja puolisääri legginsit. Korkkarit jalkaan.
Löytääkö mies 34 vuotta vihdoin lapsettoman sinkkunaisen itselleen vaimoksi ja äidiksi? Ehkä muumilimsa-booli vauhdittaa etsintää..
Saako vilautella rintavakoa, toivoo d-kupillinen?
Hopeakettu täysvalkoisissaan discopallon alla!
En voi ottaa tarjottavia, jos niissä on palmuöljyä.
Sanna Marin -robotti menee sekaisin siinä kuumuudessa ja navigaattorin ja pääministerin roolit sekoittuvat:
Käänny- viiden- sadan-metrin-päästä-oikealle-nyt-ei ole-aika-mennä-mökille-kahdensadan-metrin-päästä-vältä-kaikkia-sosiaalisia-kontakteja-kahden-sadan-metrin-päästä-päästä-päästä-päästä----
Hopeakettu lumoaa kaikki alle 25 v. naiset juhlien jatkoilla tanssiessaan ilman paitaa discopallon alla.
Vessassa käyminen on vaikeaa, kun pitää pissata niin ettei pimp** suhise.
Onko sidukkaa jäljellä, myöhästyin vähän, kun mies ei ollut tehnyt vuorollaan kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Olisiko siel pukupakkoo? :o Miul ku sellaista ei oo. Ei sillä et muutenkaa uskaltaisin tulla. :/
Ja mie en kyllä tuu jos ei M25 suostu aveciksi:)
Saat huono seuralaisen, ku en osaa tanssii…
Blondi yrittää iskeä päämini sterin puolisoa.
Posti ei tuonut minulle kutsua AV:n juhliin lähimarketin Smartpostiin, vaan oli jakanut sen viiden kilometrin päähän asiamiespostiin. Mihin voin valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Posti ei tuonut minulle kutsua AV:n juhliin lähimarketin Smartpostiin, vaan oli jakanut sen viiden kilometrin päähän asiamiespostiin. Mihin voin valittaa?
Jaxuhali.
Harmi. Jäätte nuolemaan näppejänne 😛