Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isoäitiyttä yhtään mahdollista toivoa ollenkaan?

Vierailija
06.12.2020 |

Lapseni 23v esittelee unelma-asuntoja. Kerroin, että niihin mahtuisi perhettäkin. Ei kuulemma. Yksin elelisi siellä. Ei siis oli isoäitiyttä tulossa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei.

Vierailija
2/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun lapsen asia. Pahimmillaan pilaat välinne, jos alat painostaa. Nykyään monet päättävät olla hankkimatta lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä ja sisarukseni lähestyimme kolmeakymppiä ja olimme sinkkuja, vanhempamme sanoivat meille painokkaasti, että heidän vuokseen ei tarvitsisi lapsia hankkia, jos niitä ei itse halua. Tiesivät, että minä en lapsista piittaa ja että sisarukseni eivät välttämättä tienneet itsekään, mitä halusivat.

Nyt vanhemmillani on jo melkein aikuisia lapsenlapsia. Minä olen edelleen sinkku ja lapseton, eikä minun koskaan ole tarvinnut tuntea sen vuoksi painostusta tai syyllisyyttä.

Vierailija
4/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsi on 23-vuotias. Sillä ehtii vielä mieli muuttua monessa asiassa monta kertaa. Mutta lakkaa höpisemästä hänelle, mitä haaveita sinulla on hänen tulevaisuutensa varalle. Voit toivoa isoäitiyttä hiljaa mielessäsi, mutta et lastesi kuullen.

Vierailija
5/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta, mutta kunnioita ja arvosta kuitenkin lastasi ja tai yleisemmin jokaista riippumatta siitä, onko hänellä lapsi(a) vai ei. 

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
6/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on vielä nuori eikä halua pilata elämäänsä. Se hankkiiko perhettä koskaan on hänen oma asiansa. Pidä näkyy mahassasi ja hanki elämääsi muuta sisältöä.

Vierailija
7/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on vielä nuori eikä halua pilata elämäänsä. Se hankkiiko perhettä koskaan on hänen oma asiansa. Pidä mölyt mahassasi ja hanki elämääsi muuta sisältöä.

Korjattu

Vierailija
8/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on jo yli kolmekymppinen, naimisissa ja puolisonsa kanssa jo kauan sitten ilmaissut selkeästi, että eivät aio hankkia lapsia. Minusta se on täysin ok, enkä ole koskaan edes kaivannut isovanhemmuutta. Älä hyvä ihminen puutu lapsesi elämään tuollaisella pyynnöllä!

Vierailija
9/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihmisen elämän parasta aikaa. Älä pilaa sitä lapseltasi.

Vierailija
10/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso saattaa lykätä lasten hankkimista vähän myöhemmäksi. Omani olivat yli kolmekymppisiä, silti syntyi useampia lapsenlapsia.

Vierailija
11/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa mutta kaikkia toiveita ei sanota ääneen. Se hankkiiko lapsesi omia lapsia on täysin lapsesi asia, sinulla ei ole siihen mitään sanottavaa. 23-vuotias on vielä nuori, elämä edessä. Ei tuossa vaiheessa välttämättä ole perheen perustaminen mielessä.

Kunnioita lastasi ja pidä toiveet itselläsi.

Vierailija
12/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa saa aina.

Vierailija
13/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias on aikuinen ja hön tietää mitä haluaa ja mitä ei. Hänen nussimiset eivät kuulu sinulle, jos haluat pikkulapsia niin tee itse

Vierailija
14/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vihjailet noin nuorelle mitään tuollaista?! Hullu!!!

Vierailija
15/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vihjailet noin nuorelle mitään tuollaista?! Hullu!!!

Jos 32-v vihjaa suuren talon ostosta, niin ei kai ole mitään pahaa todeta, että sinne mahtuu perhettäkin.

Vierailija
16/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä lapsilleni sanonut, että voisin mummiksi joku päivä ryhtyä. Että ovat tietoisia siitä, että ainakin mun puolestani on suotavaa lisääntyä. :)

Vierailija
17/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä toivoa, mutta omassa mielessään ilman vihjailua tai painostusta.

18/18 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä toivoa mielessään, mutta sitä ei tarvitse sanoa ääneen. Eikä varsinkaan painostaa ketään löytämään puolisoa tai saamaan lapsia. Nämä ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita ja niitä pitää kunnioittaa. Katsokaa yhdessä kuvia hienoista taloista, ja ole onnellinen, että hänellä on haaveita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan