Minulla ei ole voimia lähteä väkivaltaisesta avioliitosta
Mies pahoinpiteli minut eilen, taas. Tällä kertaa ajattelin vakavissani, että henki lähtee. Mies mm. kuristi minua kaulasta, kun olin nukkumassa ja yritti tukehduttaa tyynyllä. Tänään hän on pyydellyt anteeksi, mutta lähdin mökille enkä vastaa puhelimeen.
Mistä löydän voimia jättää tuon väkivaltaisen paskiaisen? Olen niin lopussa ja nujerrettu, että tuntuu mahdottomalta ponnistukselta irroittautua ja ryhtyä tekemään käytännön asioita eron eteen.
Onko täällä muita, jotka ovat eläneet samanlaisessa helvetissä ja päässeet siitä pois?
Kommentit (6)
Menet lääkäriin ja kerrot kaiken. Sinua kyllä autetaan eteenpäin. Sinun tarvitsee ottaa vain yksi askel.
Ymmärräthän, että sinä tulet kuolemaan jos et lähde.
Tietävätkö ystäväsi? Kerro heille ja pyydä tukea. Tai hae ammattiapua. Sinun on pakko päästä tuosta tilanteesta pois, ei kukaan ansaitse tulla kohdelluksi noin.
Ja miehestä rikosilmoitus.
Ensi- ja turvakodeista saat apua, jotta voit kerätä voimasi. Tsemppiä!
Sä saat apua, jos haet sitä. :) Sä et ole niin yksin kuin luulet. Tulet kiittämään itseäsi tulevina vuosina, jos nyt lähdet. Ymmärrän, että voimasi voivat olla ihan loppu, mun sun täytyy jaksaa nyt vain hakea apua itsellesi.
Voit joko lähteä tai jäädä odottamaan, kun henki lähtee.