Naapuri laittoi pesukoneen päälle, WTF
Kommentit (49)
Mitä sitten? Moni käy töissäkin pyhäpäivinä.
Itsenäisyyspäivänä sytytetään kynttilä ja rauhoitutaan Linnan juhlien ääreen. Silloin ei pestä pyykkiä.
Mitä sitte? Ei se kai estä kotitöiden tekoa
Törkeää. Menet tietenkin laittamaan kirosanoilla höystetyn nimettömän vihakirjeen postiluukusta. Kehtaavatkin.
Meillä pyöri kolme koneellista tänään. Viikolla ei ehdi ja eilen oli menoa (käytiin tonttia katsomassa, ei tungettu ihmisten joukkoon). Nyt rauhoitutaan töllön ääreen, joten perinteet ovat edelleen kunniassa
Joo kuule, niin laitoin minäkin ja imuroin ja silitin ja touhusin muitakin kotiaskareita. Ei voi mitään kun on tämä päivä (joka nyt sattuu olemaan Itsenäisyyspäivä), tämän viikon ainut vapaapäivä. T. Vuorotyöläinen.
Sori, tulin just töistä ja vaatteet on niin hikiset, että ne on pakko laittaa pesuun.
Niin on ja huomenna työpäivä. Se ei vaan käy, että sanon eilen olleen itsenäisyyspäivä, kun painan menemään haisevissa vaatteissa. Tutustu sinäkin työelämään.
Täällä on myös pesty pyykkiä, siivottu kaikki eläinten asumukset (purut, kissanhiekat), imuroitu... Ihan normaali päivä meille.
Sopii what? Mulla jyllää just sekä pyykinpesukone että astianpesukone. Kohta imuroin. Revi siitä :)
Mäkin olin aamulla töissä.hirveä synti. Ja lämmitin mikrossa eilistä ruokaa, en tehnyt juhlapäivällistä.
Taloyhtiön pyykinpesutilassa ei ainakaan ennen saanut sunnuntaisin pestä pyykkiä eikä muinakaan pyhäpäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kuule, niin laitoin minäkin ja imuroin ja silitin ja touhusin muitakin kotiaskareita. Ei voi mitään kun on tämä päivä (joka nyt sattuu olemaan Itsenäisyyspäivä), tämän viikon ainut vapaapäivä. T. Vuorotyöläinen.
Mulla sama, tein 6-päiväisen työviikon. En kyllä muutenkaan "pyhitä" mitään pyhäpäiviä, ärsyttää kun taloyhtiön pyykkitupa on pyhinä auki vain 6h.
Soita poliisit!