Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko wt-kansalla on hartiat ja tissit palaneet auringossa tulipunaisiksi?

Vierailija
21.04.2014 |

Tsoo soo, muistakaahan aurinkorasvat! Punainen nahka näyttää kamalalta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos olis aurinko paistanut.. Eilen vähän aikaa. Tänään pilvistä..

Vierailija
2/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaneet tissit on söpöt, niinku kaks nasu-possua kärsät aurinkoonpäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Miksi juuri wt-kansa? :D Eikös tämä ole ihan kaikkien suomalaisten ongelma. Ei ihmiset ymmärrä. Minusta on ymmärrettävää että kun oikeasti takana on ankea talvi ja tänä vuonna etenkin, niin ekat lämpimät kelit sumentaa järjen. Ei tarvitse sen perusteella wt:tä huudella. :)

Vierailija
4/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en onneksi ikinä pala! Rusketusta jo löytyy, niin ihanan aurinkoista ollut!

Vierailija
5/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:16"]

:D Miksi juuri wt-kansa? :D Eikös tämä ole ihan kaikkien suomalaisten ongelma. Ei ihmiset ymmärrä. Minusta on ymmärrettävää että kun oikeasti takana on ankea talvi ja tänä vuonna etenkin, niin ekat lämpimät kelit sumentaa järjen. Ei tarvitse sen perusteella wt:tä huudella. :)

[/quote]

Ei kun kyllä se on niin että akateemikot ja niiden lapset kulkevat vieläkin tyylikkäissä toppa-asuissa koska kalenterissa lukee huhtikuu. Trenssit vaihdetaan päälle vasta kun on 1.5. ei ennen. Mitään toppeja he eivät alennu pitämään koko kesänä, vaan lyhythihainen silkkipaita on sovelias kesäasu, polvimittaisten shortsien kera. Ei pala olkapäät.

Vierailija
6/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:16"]:D Miksi juuri wt-kansa? :D Eikös tämä ole ihan kaikkien suomalaisten ongelma. Ei ihmiset ymmärrä. Minusta on ymmärrettävää että kun oikeasti takana on ankea talvi ja tänä vuonna etenkin, niin ekat lämpimät kelit sumentaa järjen. Ei tarvitse sen perusteella wt:tä huudella. :)

Kalikka kalahti...

Vierailija
7/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hakee vertaistukea. Voin neuvoa sinua ilman auringonpolttamia. Ole varovainen seuraavalla kerralla. Korkea suojakerroin UVA- ja  UVB-säteilyä vastaan. Muista myös hyvät aurinkolasit. Ja eikun auringosta nauttimaan!

Vierailija
8/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juoksemassa teepaita päällä ja vähän punoittaa kasvot ja käsivarret, mutta toisaalta täällä on ollut +22 jo pitkään, ja kolmanneksi, en asu Suomessa joten...

Vierailija
9/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen todellista wt-kansaa ja saan rusketukseni päivettävistä kosteusvoiteista.

Vierailija
10/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot polttanut aivosi auringossa

Vierailija
11/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tykkää haukkua ketään mutta tämä avaus oikeesti alkoi naurattamaan. Tottahan se on että kyllä täällä näkyy vain aika paljon noita punarintoja. Eiköhän se pitäisi olla jo kaikkien tiedossa että aurinko vanhentaa ja auringon polttama iho ei ole kaunis joten älkää nyt tulko hulluksi sen auringon kanssa!

Vierailija
12/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, on tutkittu juttu ettei noihin sun ongelmiisi taida intensiiviset terapiatkaan auttaa, mutta voinet silti kokeilla?

Vierailija
13/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen naama tai iho yleensäkin on vielä kauheamman näköinen kuin kalpea. Aion suojautua auringolta, mutta ärsyttää aina olla rasvaamassa, kun haluttaa lähteä ulos. Pitää vissiin verhota koko kroppa vaatteilla, mutta eipähä selluliitit ja muut pistä ihmisten silmiin.

Vierailija
14/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain ihanaa jos nainen on topless!!!!! Mutta muistakaa suojautua palamiselta. 

Vierailija
15/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain ihanaa jos nainen on topless!!!!! Mutta muistakaa suojautua palamiselta. 

Vierailija
16/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot on kyllä saaneet rusketusta laskettelurinteessä, mutta muuten ei vielä. En tiedä olenko wt-kansaa. :) 

Vierailija
17/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 13:16"]:D Miksi juuri wt-kansa? :D Eikös tämä ole ihan kaikkien suomalaisten ongelma. Ei ihmiset ymmärrä. Minusta on ymmärrettävää että kun oikeasti takana on ankea talvi ja tänä vuonna etenkin, niin ekat lämpimät kelit sumentaa järjen. Ei tarvitse sen perusteella wt:tä huudella. :)

Kalikka kalahti...

[/quote]

Hahahhaa sori ei, mä en harrasta lainkaan auringossa oleilua meillä on suvussa melanoomaa ollut. :) Mutta tunnen kyllä ihan kaikilta aloilta auringonpalvojia ja en ole pistänyt merkille sitä että wt porukka (naurettava nimitys Suomessa, täällä ei edes ole sellaisia) ruskettuisi enempää kuin saaristossa huvipursillaan seilaavat ruotsinsuomalaisetkaan. :D Ihan näitä auringonpalvojia löytyy Hangosta kuin Varkaudestakin. :D Ai niin ja auttaako jos sanon että olen tuleva FM mutta se ei ole syy miksi en ota aurinkoa? Ai ei auta, ymmärrän. <3

Vierailija
18/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki wt-porsaskin löysi tänne.

Vierailija
19/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen wt varmaan jokaisella teidän mittarilla, mutta en mä kyl ikinä ota aurinkoa, ulkona olen käynyt vain tässä kaljojen lomassa tupakilla.

Vierailija
20/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöasteita 16 ja meren rannalla kylmähkö tuuli. Minulla ainakin vielä sen verran päällä ettei palovammoista pelkoa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan