Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mekon alle

Vierailija
21.04.2014 |

Legginsikeskustelun innoittamana ja säiden lämmetessä tuli seuraava ongelma mieleen. Olen laihtunut viime talvena 15 kg ja ostanut itselleni kivoja kesämekkoja. Mutta mitä puen sinne alle. Toki vapaalla menee sellaisinaan, pituus vähän polven yläpuolelle. Mutta töissä päiväkodissa joutuu kyykkimään ja kumartelemaan, istumaan lattialla, jolloin mekon alla pitäisi olla muutakin kuin alushousut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi.

Vierailija
22/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt legginssejä. Ihan sama vaikka joku ei tykkää. Legginssit + polven yläpuolelle oleva löysähköhelmainen mekko on kaikista huolettomin työasu.

Maksimekkoon kompuroi ja housuja saa aina olla nykimässä. Puhumattakaan mistään kunnolla joustamattomista farkuista! Eihän niillä voi edes kyykistyä ahdistumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pitänyt legginssejä. Ihan sama vaikka joku ei tykkää. Legginssit + polven yläpuolelle oleva löysähköhelmainen mekko on kaikista huolettomin työasu.

Maksimekkoon kompuroi ja housuja saa aina olla nykimässä. Puhumattakaan mistään kunnolla joustamattomista farkuista! Eihän niillä voi edes kyykistyä ahdistumatta.

Ja siis minä myös olen päiväkodissa töissä.

Vierailija
24/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kesähelteillä voi sukkahousuja käyttää, ja sitä paitsi hiekkalaatikolla lasten kanssa nailonit ei oikein toimi:)

Missä muka kesähelteitä on?

Ehkä kolme vuotta sitten oli?

Vierailija
25/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggingsit, caprit, pyöräilysortsit tai pitkälahkeiset jumppa/alushousut. kaikkia näitä saa erilaisita materiaaleista. itse tykkään urheilukankaista, ovat liukkaita ja joustavat, eikä juurikaan näy läpi.

sukkahousut ovat ehdoton no, ne kutittavat ja näkyvät läpi, eikä niitä 80 denin paksuja voi kesällä käyttää. niiden jalkateräosat hiostuvat päivässä, eli joka päivä pitää vaihtaa uudet kun taas leggingsejä voi pitää pari päivää helposti, vaihtaa vain sukat jos sellaiset on käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän