Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset ei ymmärrä lähettää tekstaria, vaan aina haluavat soittaa

Vierailija
29.03.2014 |

Miuu ärsyttää eräs ihminen ku hän soittelee liian usein. Ja sit hänellä ei ole oikein mitään järkiperästä syytä soitteluun. Siis voisi asian ilmoittaa ihan hyvin tekstarilla.Itse tykkään lähettää tekstareja ja siinä säästää aikaakin ku itsellä niin paljon työtä. Tiedän ,että tämä

tyyppi soittelee todella paljon ja varmaankin lähes päivittäin jollekkin. Hänellä on oma

perhe ,mutta näyttää sille,että se ei

soittamisen tarvetta vähennä. Miulle kerran eräs hlö vinkkas ku soitin ,että olisihan tuon asian voinut viestilläkin ilmoittaa. En suuttunut siitä, se oli hyvä opetus. Ja itselläni on myös nykyään niin paljon työtä,että just toivoisin tekstareita ja hiljaisuutta vapaaajalleni. Toki puhelutkin ystävien kaa on mukavia, mut jos niit alkaa olemaan joka viikko, niin no thanks.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:36"]

Miuu ärsyttää eräs ihminen ku hän soittelee liian usein. Ja sit hänellä ei ole oikein mitään järkiperästä syytä soitteluun. Siis voisi asian ilmoittaa ihan hyvin tekstarilla.Itse tykkään lähettää tekstareja ja siinä säästää aikaakin ku itsellä niin paljon työtä. Tiedän ,että tämä

tyyppi soittelee todella paljon ja varmaankin lähes päivittäin jollekkin. Hänellä on oma

soittamisen tarvetta vähennä. Miulle kerran eräs hlö vinkkas ku soitin ,että olisihan tuon asian voinut viestilläkin ilmoittaa. En suuttunut siitä, se oli hyvä opetus. Ja itselläni on myös nykyään niin paljon työtä,että just toivoisin tekstareita ja hiljaisuutta vapaaajalleni. Toki puhelutkin ystävien kaa on mukavia, mut jos niit alkaa olemaan joka viikko, niin no thanks.

[/quote]Mun mielestä tekstiviestijuoruilu on vihoviimeistä toimintaa. Jos ei osaa soittaa asiaansa, niin antaa olla sitten.

Vierailija
2/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan tekstareita tai etenkin niiden näpyttelemistä, ennemmin soitto tai sähköposti kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tekstari-ihmisiä. Vihaan soittamista ja melkein yhtä paljon vastaamista. Olen tulla hulluksi, kun anoppi soittaa joskus monta kertaa viikossa ja puhelu kestää ja kestää. Samoin yksi kaveri puhuu tunnin paskaa ihan helposti. En vaan kehtaa sanoa, etten jaksa. Olen mieluummin kusip** ja jätän vastaamatta ja vihaan itseäni.

Vierailija
4/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tekstari-ihmisiä. Vihaan soittamista ja melkein yhtä paljon vastaamista. Olen tulla hulluksi, kun anoppi soittaa joskus monta kertaa viikossa ja puhelu kestää ja kestää. Samoin yksi kaveri puhuu tunnin paskaa ihan helposti. En vaan kehtaa sanoa, etten jaksa. Olen mieluummin kusip** ja jätän vastaamatta ja vihaan itseäni.

Vierailija
5/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:36"]

[/quote]Mun mielestä tekstiviestijuoruilu on vihoviimeistä toimintaa. Jos ei osaa soittaa asiaansa, niin antaa olla sitten.

[/quote] Mutta jos se asia on jotain oman elämän utelua, ei siis mitään "varsinaista asiaa" ja just jos alkaa olla tätä soittelua viikoittain. Niin miuu ainakin alkaa ärsyttämään.Ja se on vaan niin tyhmän kuulosta jos tyypillä ei ole mitään järkevää asiaa ja itse joutuu rautalangasta vääntämään

juttua. Älyäisi edes tekosyyn varjolla lopettamaan jos juttua ei synny. Mut odottaa vaan ,että toinen juttelisi jotain. Aaaargghhh! t.Ap

Vierailija
6/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkusäännöt!

Vierailija
7/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan luonteeltaan sellasii et tykkää ennemmin soitella...

Vierailija
8/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tekstari ihminen ja olen sanonut jo kättelyssä, että viestillä tavoittaa parhaiten. Usein vastaan puheluihinkin, mutta normaaleilla aivoilla varustetut ihmiset osaa tulla vastaan. Toisinaan itse joustan ja soitan puhelun/vastaan puheluun ja toisinaan on tutut, joiden tiedän suosivan soittamista, näpytelleet sen viestin minulle. Ei tunnu niin pahalta, kun molemmat tulee toisiaan vastaan

Vierailija
9/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuon ihmisen kohdalla voit varmasti jättää ronskisti vastaamatta. Tekstari perään "en ehdi puhua puhelimessa, laita asia tekstiviestillä, kiitos"

Vierailija
10/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarin kirjoittaminen se vasta hidasta onkin, varsinkin älypuhelimella ihan yhtä helvettiä.

mielummin soittoja minulle!

nimim. 1 kpl tekstareita kirjoitettuna tällä kuulla.

Vierailija
11/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelussa asiat saa sovittua kerralla. Ei viiveitä eikä työlästä viestinvaihtoa.

Vierailija
12/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös pidän enemmän tekstareista, saa vähän joustolla vastata kun pystyy ja lyhyesti ja ytimekkäästi asiansa esittäen. Puhelimessa, vaikka olisi miten lyhyt asia vain, menee järkyttävän pitkään jo aloitus- ja lopetushöpinöihin aikaa. "Juoruilut" sun muut pidemmät tarinoinnit mieluiten toteutan ihan kasvoikkain, jolloin ilmeet ja eleetkin ovat mukana kokonaisvaltaisemmin. Puhelut ovat jotenkin ankeita, oli asia mikä vain. 

Vierailija
13/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kyseinen ihminen kuvittelee teidän olevan kavereita. Ei tarvitse olla mitään oikeaa asiaa kun ystävilleen tai kavereilleen soittaa.

Vierailija
14/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset, jotka lähettelevät tekstareita - erityisesti ne, jotka kirjoittavat "kirjeitä" tai valmiita muka-hauskoja ketjutekstareita.

Itse käytän tekstaria vain, kun kyse ei ole tärkeästä asiasta enkä odota vastausta. 

-Tai jos en halua olla tekemisissä ihmisen kanssa lyhyttä viestiä pitempään.

Jos joku soittelee turhan usein, ei ole pakko vastata jokaiseen soittoon.

Vierailija
15/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nuo soittelijat, en jaksa löpistä puhelimessa mistään. Tekstarilla voi sopia treffit, jos haluaa pidemmästi jutella asioista. 

Vierailija
16/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tylyä näpytellä asiakkaalle, että "teillä on parantumaton syöpä", mutta on senkin joutunut tekemään, kun puheluihin ei haluta vastata. Jostain kumman syystä soittavat kyllä melkein heti takaisin ja kyselevät lisää. Pitäisikö jättää vastaamatta ja laittaa tekstari?

Vierailija
17/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää sähköisten viestien lähettäjät. Miten ei voi tajuta lähettää kirjettä, korttia tai savumerkkejä!?!

Vierailija
18/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Miksi vastaat puheluun, jos et halua puhua?!?

Vierailija
19/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, inhoan tekstareita, jos joku lähettää minulle sellaisen, poistan viestin lukematta enkä myöskään vastaan tekstareihin. Ainoastaan postiin tulleista paketeista otan tiedon tekstarilla vastaan.

Vierailija
20/24 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 12:36"]Miuu ärsyttää eräs ihminen ku hän soittelee liian usein. Ja sit hänellä ei ole oikein mitään järkiperästä syytä soitteluun. Siis voisi asian ilmoittaa ihan hyvin tekstarilla.Itse tykkään lähettää tekstareja ja siinä säästää aikaakin ku itsellä niin paljon työtä. Tiedän ,että tämä

[/quote]

Kaikki ihmiset eivät vieläkään osaa kirjoittaa ja lähettää tekstiviestiä. Ja monista on helpompi soittaa kuin töksytellä kosketusnäytön näppäimistöä tekstiviestiä kirjoittaessa. Kosketusnäyttöisillä puhelimilla on hankala tekstata esim liikkeessä, kun ei tunne näppäimistöä, kun se ei ole fyysinen.