Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni ei kiinnosta kuulumiseni lainkaan

Vierailija
06.12.2020 |

Puhuu vain itsestään. Joskus kysyy velvollisuudesta miten päiväni on mennyt ja kerkeän sanoa muutaman lauseen jos pidän kiirettä, kunnes hänellä on taas kiire puhua itsestään. On oppinut tuntemaan minusta varmaan n. 20% neljän vuoden aikana, sillä en saa ääntäni kuuluviin.
Emme siis asu yhdessä.
Saattaa soittaa ja aloittaa puhelun lauseella "Aattelin vaan kuulumisia soitella" ja kertoo 10 minuuttia omista kuulumisistaan, eikä välttämättä edes muista kysyä miten minulla menee tai mitä olen puuhaillut.
Onko muilla samoja kokemuksia? Mieheni käyttäytyminen on pienentänyt minut täysin ja alkaa vaikuttamaan jo itsetuntoon. En kaipaa tällä hetkellä mitään niin paljon kuin sitä, että jotain oikeasti kiinnostaisi mitä minulla on sanottavana ja haluaisi/jaksaisi kuunnella ajatuksiani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään kokemuksia/ratkaisuja tilanteeseen?

Vierailija
2/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastaavassa tilanteessa 2v jälkeen vedin kilarit ja lopetin suhteen.

Mielestäni jos toista rakastaa niin silloin myös hänen kuulumisensakin kiinnostaa, turha roikkua suhteessa jos koko ajan kasvaa tunne ettei toinen välitä kuin itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni jos toista rakastaa niin silloin myös hänen kuulumisensakin kiinnostaa, turha roikkua suhteessa jos koko ajan kasvaa tunne ettei toinen välitä kuin itsestään.

Niin unohtui mainita ettei mies ikinä, siis ikinä kysynyt miten minulla menee tai mitä kuuluu.

Vierailija
4/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vaan tuollaisia persoonia. He eivät oikeasti jaksa kuunnella muita, haluavat tulla vain itse kuulluksi ja huomioiduksi.

Miksi olet miehen kanssa yhdessä?

Vierailija
5/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatka vaan rakastamista, sehän on varmasti muuten 100-prosenttinen prinssi. Jos et tuon vertaa vaadi huomioimista, niin hyväksy se sitten.

Vierailija
6/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole sen verran suuta sanoa sille miehelle että mitä olet mieltä?? Meillä oli sama juttu, mutta sanoin siitä miehelleni, ja nyt hän kyselee kuulumisiani ja jopa kuunteleekin kun puhun. Ärsyttää ihan huolella ne ihmiset jotka puhua pälpättävät omista "muka tärkeemmistä asioista". Parisuhde on vuorovaikutusta.

Vierailija
7/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mielestäni aidosti kiinnostunut ihminen kysyy ja kuuntelee. Tuntuisi turhalta huomauttaa asiasta miehelle, sillä vastaisuudessa hän saattaisi kysellä kuulumisiani vain velvollisuudesta, mikä ei ole se , mitä haen takaa. Sen pitäisi tulla aidosta kiinnostuksesta.

Vierailija
8/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin kun eksä puhui vaan omista ongelmista ja ne teki munkin elämästä helvettiä. Parisuhteen tulisi tuoda sinulle energiaa, tehdä elämästäsi edes jossain määrin hitusen helpompaa, eikä viedä elämäniloa.

Vierailija
9/9 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa,kykene vaikka ei tarkoita mitään pahaa.

Siinä voi oppia niinkuin monessa muussakin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan