Linkittäkää teidän päivän musiikki kappaleenne! Minä aloitan. Haluan kuunnella mistä te tykkäätte.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
vddu mitä pazhkaa
Sincc
Jöö. Taidan laittaa vain meditaatiovideon youtubesta. Ehkä venäjästä löytyy parempaa musiikkia mutta en usko. Soitan himalayan vuoressa tehtyä meditaatio musiikkia nyt mutta linkkiä en anna. En halua olla ketjussa oman itteni trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vddu mitä pazhkaa
Sincc
Jöö. Taidan laittaa vain meditaatiovideon youtubesta. Ehkä venäjästä löytyy parempaa musiikkia mutta en usko. Soitan himalayan vuoressa tehtyä meditaatio musiikkia nyt mutta linkkiä en anna. En halua olla ketjussa oman itteni trolli.
Voiko niinkin käydä?
Aamusta saakka on kerätty tuonne juhlan kunniaksi kaikkea mikä mieleen tulee:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3968582/hyvaa-itsenaisyyspaivaa
Vierailija kirjoitti:
Videossa oli tappo loppu. Hyvät instrumentit.
Viellä en ole päässyt himalayaan. Ap
Mä laitan mitä olen jo tänään kuunnellut:
Tällä hetkellä joka ikinen päivä tuntuu sunnuntailta, kun joutuu opiskelemaan etänä eikä halua pahentaa koronatilannetta käymällä harrastuksissa. Ei mitään rytmiä elämässä. Luentotallenteita vaikka keskellä yötä.
Mutta onneksi tää biisi on niin ihana, että tää ikuinen, masentava sunnuntai muuttuu koomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vddu mitä pazhkaa
Sincc
Sä oot niinku tulevaisuudessa vai ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä joka ikinen päivä tuntuu sunnuntailta, kun joutuu opiskelemaan etänä eikä halua pahentaa koronatilannetta käymällä harrastuksissa. Ei mitään rytmiä elämässä. Luentotallenteita vaikka keskellä yötä.
Mutta onneksi tää biisi on niin ihana, että tää ikuinen, masentava sunnuntai muuttuu koomiseksi.
Jos ei muuten ole masennusta, niin Morrisseyta kuuntelemalla sen varmasti saa.
vddu mitä pazhkaa
Sincc