Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä maksan ihan mielelläni veroja

Vierailija
06.12.2020 |

Paljon olen saanut. Ihan hyvää hoitoa sairas lapsi on saanut ja itse sain työttömyyskorvausta. Maksan mielelläni valtiolle. Veemäisille ihmisille en halua antaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta kyse on verojen määrästä ja siitä, mihin niitä käytetään. Minusta on kohtuutonta, että valtio voi viedä jopa puolet tuloista. Lisäksi veroeuroja käytetään moniin sellaisiin kohteisiin, mikä ei minua miellytä. 

Vaan sellaista se demokratia on.

2/4 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Niin minäkin, mutta kyse on verojen määrästä ja siitä, mihin niitä käytetään. Minusta on kohtuutonta, että valtio voi viedä jopa puolet tuloista. Lisäksi veroeuroja käytetään moniin sellaisiin kohteisiin, mikä ei minua miellytä. 

Vaan sellaista se demokratia on.

Samoissa tunnelmissa. En ole kovinkaan innostunut armeijan lentokonehankinnoista, mutta demokratiassa eletään ja jotkut minua paremmin maanpuolustusta ymmärtävät ovat ne tarpeellisiksi päätelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ketuttaa maksaa pienistä tuloista veroja myös näille kokkareille kannattajineen. Nekin siitä hyötyy, miettikääs sitä. 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
4/4 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisten pitää maksaa yli 50% tuloistaan, eli vasta heinäkuussa saa oman tilin.

Toiset ei maksa käytännössä mitään veroja.

Voi myös kysyä, onko se oikeudenmukaista,

On maita, joissa kaikilla on suurinpiirtein yhtäsuuri veroprosentti, n 30% kaikilla.