Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako mies?

Vierailija
20.04.2014 |

Olen tapaillut erästä miestä, mutta pelkään hänen huijaavan minua ettei ole se mikä kertoo olevansa. Ei ole syytä epäillä, mutta olen joutunut huijauksen kohteeksi aikaisemmin ja siksi pelkään luottaa. Miten saan selville onko hän se joksi itseään väittää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa miehen nimi sekä puhelinnumero erikseen. Sieltä voi löytyä yllättävääkin tietoa ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka ajokorttia katsottavaksi.

Vierailija
4/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ajokortin pyytäminen loukkaus? Hänellä on niin yleinen nimi, että löytyy monta samalla nimellä tyyliin Virtanen. Muita tapoja ottaa selvää?

Vierailija
5/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:14"]

Onko ajokortin pyytäminen loukkaus? Hänellä on niin yleinen nimi, että löytyy monta samalla nimellä tyyliin Virtanen. Muita tapoja ottaa selvää?

[/quote] googlaa pun.nro. löysin yhden deittailemani luuserin (mies) ilmoittelemassa seksisivuilla tarjoavansa maksullista hierontaa.

Vierailija
6/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:14"]

[/quote]

No jos se ajokortti ei ole väärennetty, niin onhan siinä kai kuva nimen ohella. Jos ei soittele salaisesta numerosta tai prepaidilla, niin numerotiedustelu, tai auton rekkarilla sitten tiedot. Ja miten vois olla outoa tai muuta, kun kysyt, että naytätkö ajokorttis, niin mä näytän omani, tunnistetaanko vielä kuvasta? Jos nyt on ihan "normi" mies, eikä salainen agentti, niin varmaan näyttää...Loukkaus? en nyt ymmärrä. Eri asia on tutkia puhelin ja lompakko luvatta.

Vierailija
7/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:14"]Onko ajokortin pyytäminen loukkaus? Hänellä on niin yleinen nimi, että löytyy monta samalla nimellä tyyliin Virtanen. Muita tapoja ottaa selvää?

[/quote]

Itse ainakin pyytäisin poistumaan jos joku alkais kysellä ajokortteja.

Vierailija
8/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:14"]Onko ajokortin pyytäminen loukkaus? Hänellä on niin yleinen nimi, että löytyy monta samalla nimellä tyyliin Virtanen. Muita tapoja ottaa selvää?

[/quote]

Itse ainakin pyytäisin poistumaan jos joku alkais kysellä ajokortteja.

[/quote]

Niin, meillä on eri mielipiteitä....mikä nyt sitten loukkaa ketäkin....ei ollut tarkoitus käskyttää "Ja ajokortti tiskiin nyt"! vaan leikin varjolla katsoa, samalla kun omansakin näyttää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän