Aikuiset miehet! Miten ilmaisette aidon kiinnostuksen naista kohtaan?
Toivon vastauksia miehiltä itseltään, joten naiset älkää mielellään kommentoiko.
Minulla on takana muutama viikko tapailua miehen kanssa, joka vaikuttaa olevan aidosti kiinnostunut minusta. Olemme suunnilleen saman ikäisiä sekä muutenkin ns. "tasavertaisia" keskenämme.
Tuntuu, että mies on nyt ottanut etäisyyttä enkä pysty ymmärtämään mistä se johtuu.
Miehet vastailkaa!
Kommentit (7)
Otan valtavan kullini esiin ja käsken imeä.
Hänen kiinnostuksensa todennäköisesti loppui tai sitten jotain muita esteitä. No sinkkumiehet ei Suomesta lopu.
Suoraviivaisesti sanon asian. pyydän ulos.
En ymmärrä tätä ongelmaa mielestäni kyse on vain epävarmuudesta ja torjutuksi tulemisen pelosta. jos tulen torjutuksi otan asian vastaan kohteliaasti ja nostan kytkintä. no big deal.
Onko aloittaja itse vastavuoroinen? Jos minä osoitan kiinnostusta ja nainen on passiivinen tai leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, jätän asian siihen. Miesten metsästysvietti on vain passiivisten naisten valkoinen valhe itselleen.
Olen aidosti kiinnostunut pääsemään naisen kanssa sänkyyn ja ilmaisen tämän antamalla huomiota, kehun, jne...kun päämäärä on saavutettu ylläpidän ”kiinnostusta” ns ylläpitoviestein parin kolmen päivän välein.
Olen ollut vastavuoroinen, että ei ole kyse siitä. En enää aikuisella iällä ymmärrä tuota vaikeasti tavoiteltavaa! Mietin vaan, että voiko se olla niin ettei toista vaan enää kiinnosta. Jotenkin se tuntuu melko absurdilta, mutta mistä sitä ikinä tietää.
Jos kiinnostus loppuu miehen osalta niin miten tuotte sen ilmi?
Ap
Muistan häntä jollakin tavalla, joka päivä koska hän vaan on pirun hyvä tyyppi.