Australiamiekkonen laittoi viestiä taas (EI se, joka asuu Suomessa) XD Kerron enemmän, klikkaa itsesi ketjuun
Tämä Australiamiekkonen asuu siis Australiassa ja on minua 10 vuotta nuorempi XD Tuossa kesällä kovasti intoutui tunteilemaan, mutten osannut ottaa häntä vakavasti XD. Kuittasin kaiken vain että juujuu, niin niin, meillä on edelleen 10 vuoden ikäero, etkö muista XD
No hän sitten laittoi muutaman kuukauden hiljaisuuden jälkeen taas viestiä ja kerroin hänelle totuuden, eli että en osannut ottaa häntä vakavasti mutta uskon, että oli tosissaan. No jututhan menivät levottomiksi suorastaan monellakin tapaa XD...
Olen pyydellyt australiamiekkosta Suomeen (asumaan myös, siitä lisää pian) ja miekkonen on pyydellyt minua sinne.
Niin kysyin miekkoselta, että miksi ihmeessä jotkut muuttavat pois Australiasta (mm. toinen Australiamiekkonen.) No 10 vuotta nuorempi australiamiekkonen sanoi, että siellä on ihan liian kuuma. Ja että hän rakastaa kylmyyttä.
Sanoin, että hänen pitäisi muuttaa Suomeen XD Hän sanoi, että pitää katsella, mutta epäilee, että olisi liian erilainen tänne (johtuen siitä millaista porukkaa mą..mút Suomessa ovat...)
Sanoin, että ei todellakaan olisi mikään liian erilainen! Ja kerroin, että kukaan ei olisi aussia kohtaan ř.aș.ıstinen, koska Australia on cool suomalaisten mielestä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa kun on noita ennestään tuttuja miekkosia, joille voi purkaa šekŠuaałiset turhautumiset eikä se ole mitenkään kiusallista kenellekään XD Olen tiennyt Australiamiekkosenkin jo pitkään.
Outoa ajatella, että sulla on seksuaalisia haluja. 🤔
Miksi muka? XDDDDDDD
Vammaisten seksi on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa kun on noita ennestään tuttuja miekkosia, joille voi purkaa šekŠuaałiset turhautumiset eikä se ole mitenkään kiusallista kenellekään XD Olen tiennyt Australiamiekkosenkin jo pitkään.
Miksi muka? XDDDDDDD
Vammaisten seksi on tabu.
XDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka? XDDDDDDD
Olet antanut itsestäsi kuvan pojille hihittelevästä pikkuprinsessasta 😃
Mä ajattelin, että oot about mun ikänen eli 27v, mutta jos miekkonen on 10 vuotta nuorempi, niin... Minkä ikäinen oot ap?
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että oot about mun ikänen eli 27v, mutta jos miekkonen on 10 vuotta nuorempi, niin... Minkä ikäinen oot ap?
No voihan ap olla 29 ja poika 19.
No nainenhan hän jo on, mutta hän on samaa ikäluokkaa kuin sveitsimiekkonen eli poikaystävänsä. Kutsun minua nuorempia tytöiksi ja poijjaiksi XD.
Vierailija kirjoitti:
Minähän olen toisinaan ihan șek.sihullu XD Tsätin kautta tunnen yhden minua noin 8 v nuoremman miekkosen, johon aloin käymään kuumana kuultuani hänen äänen XD Hän seurustelee nykyään yhden tytön kanssa samaisesta tsätistä. Hänelle aina aika ajoin laitan jotain tuhmia viestejä pañețuksen iskiessä XD Hän aina yrittää esittää, ettei innostu niistä, vaikka tiedän kyllä että hän pañísì minua koska tahansa ;]
Oho! Minä myös. Ilmankos olen aina jollain tasolla ymmärtänyt sun juttuja. Seksuaalinen turhautuminen saa itselläkin helposti pään sekaisin ja jututkin lähtevät lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän olen toisinaan ihan șek.sihullu XD Tsätin kautta tunnen yhden minua noin 8 v nuoremman miekkosen, johon aloin käymään kuumana kuultuani hänen äänen XD Hän seurustelee nykyään yhden tytön kanssa samaisesta tsätistä. Hänelle aina aika ajoin laitan jotain tuhmia viestejä pañețuksen iskiessä XD Hän aina yrittää esittää, ettei innostu niistä, vaikka tiedän kyllä että hän pañísì minua koska tahansa ;]
Oho! Minä myös. Ilmankos olen aina jollain tasolla ymmärtänyt sun juttuja. Seksuaalinen turhautuminen saa itselläkin helposti pään sekaisin ja jututkin lähtevät lapasesta.
X'D