Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun jouluna saa konvehtirasioita. En haluaisi. Kenelle niitä antaakaan, kun kaikilla jouluna niitä on

Vierailija
06.12.2020 |

Inhottava tunne, kun talossa on ylimääräistä suklaata, jota ei halua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tunnettaisiin jos joku tuo omalle työpaikalle konvehtirasian niin syön sen muutamassa minuutissa tyhjäksi❤️ Näin toimin aina

Vierailija
2/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää joulu kyllä hämmästyttävän vaikeaa aikaa.

Ärsyttää kun saa suklaata. Tai kukkia. Tai villasukkia. Joulukoristeita. Rumia neuleita. Lasten tekemiä askarteluja. Kotitalouskoneita. Anopilta yhtään mitään - toisaalta sekin on kauhiaa jos ei saa.

Onneksi mä olen iloinen kaikesta. Ajatus on tärkein. Jos joku haluaa mua lahjoa millä tahansa, se on minusta ihanaa. Sanon kiitos ja olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nyt tulee vuoden aikana syötyä. Ja jos ei ole tilaa niin kerää ne rasioista pois pienempiin purkkeihin. Itselleni maistuisi.

Itse saan usein pähkinäsuklaata jota en voi syödä allergian takia. Mies syö sitten ne ja joskus annan eteenpäin.

Vierailija
4/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jukolauta!

Vie jaettavaksi ruokajonoon vähäosaisille !!!

Vierailija
5/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväyksiä niissä on yleensä ainakin vuosi ellei kaksikin. Jemmaat ne hyvin ja käytät vähitellen. Kaipa sinulla vieraita käy vuoden mittaan ja jollekin ne maistuu, kiva lisä kahvipöytään. Voihan niitä käyttää myös leivonnassa. Tai annat eteenpäin vuoden aikana, pääsiäispöytään, ystävälle ystävänpäivänä, äitienpäiväkahvin kanssa, juhannusherkuksi. Elämä on hurjan hyvällä tolalla jos suklaarasiat aiheuttaa päänvaivaa, harmitusta tai peräti ongelmia.

Vierailija
6/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeaa!

Vierailija
7/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin on joskus häirinnyt ..

Sincc

Vierailija
8/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien töihin taukohuoneeseen yleiseen jakoon tammikuussa. Kahvitauolla on kiva katsella, kun jälleen kerran elämäntapamuutoksen tehneet ovat kuin tulisilla hiilillä rasioiden äärellä, mutta kukaan ei halua muka ottaa. Päivän päätteeksi jokainen rasia on tyhjä. 😂

Vierailija
9/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo perus jouluonvehdit on kyllä kaikkien aikojen turhake, pahaa ja ympäristölle haitallista. Ylikulutuksen ilmentymä. Ne raaka-aineet olisi voinut käyttää johonkin parempaankin.

Vierailija
10/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin vaikka asukasyhdistykselle kiertoon, kyllä suklaalle aina ottajia on

Vierailija
11/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapseni otettaisiin mielellään. Meille ei kukaan lahjoita konvehtaja.

Vierailija
12/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epäreilua. Toisilla on liikaa ja toisilla ei ollenkaan. Suklaankin kohdalla.

Vierailija
13/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa lähettää kaikki rasiat.

Vierailija
14/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa annetaan lähinnä kahta erilaista suklaarasiaa lahlaksi eli juhlapöytän konvehteja ja present suklaita. nuo ei kovin korkeatasoisia ole, mutta jos on sukulaislapia, niin anna heille. lapsille kelpaa huonompikin suklaa.

Vierailija
15/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan opettajanhuoneissa paljon konvehtirasioita joulun aikaan?

Vierailija
16/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä semmoinen turhake, jota jaetaan vaikka kukaan ei niitä halua. Sitten niitä tuputetaan joka paikassa, että ota ota. Töihin on viety, mutta näin etätöiden aikaan ei sinnekään saa vietyä. Lahjoitan niitä sitten siskolle, joka on hoitoalalla. Tosin viime vuonna sanoi, että sielläkin alkaa olemaan naurettavat määrät konvehtirasioita, kun kaikki hylkäävät omansa sinne. Kyllähän ne sitten vuoden aikaan häviää sieltäkin.

Meillä on kotona suklaata, joiden päiväys on mennyt jo pari vuotta sitten. Yritetään ensin päästä niistä eroon leivonnassa.

Vierailija
17/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä semmoinen turhake, jota jaetaan vaikka kukaan ei niitä halua. Sitten niitä tuputetaan joka paikassa, että ota ota. Töihin on viety, mutta näin etätöiden aikaan ei sinnekään saa vietyä. Lahjoitan niitä sitten siskolle, joka on hoitoalalla. Tosin viime vuonna sanoi, että sielläkin alkaa olemaan naurettavat määrät konvehtirasioita, kun kaikki hylkäävät omansa sinne. Kyllähän ne sitten vuoden aikaan häviää sieltäkin.

Meillä on kotona suklaata, joiden päiväys on mennyt jo pari vuotta sitten. Yritetään ensin päästä niistä eroon leivonnassa.

No ei kai sellaisia nyt enää kukaan käytä.

Vierailija
18/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa viedä niitä vaikka paikalliseen ruokakassin jakeluun tai työttömien ruokalaan ja mitä näitä nyt on?

Vierailija
19/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippaan kompostiin ja kierrätän pakkaukset asianmukaisesti. Teen hyvän työn kansanterveyden eteen. Kenenkään ei kuulu syödä moista moskaa.

Vierailija
20/35 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen konvehti"kulttuuri" on yhtä masentavaa kuin juhla-ateriat ABC:llä.

Juhlapöydän konvehteja 10-pack ja niitä maitosuklaanappeja sitten jaetaan joka vastaantulijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme