Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 50 v vielä löytää uusia läheisiä ystäviä?

Vierailija
20.04.2014 |

Tuntuu että kaikilla on omat ystäväpiirinsä, eivätkä halua enää ystävystyä uusien ihmisten kanssa. Mit mieltä olet sinä n 50 v?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen nyt 50-vuotias. 15 vuotta sitten ystävystyin 35-vuotiaana viisikymppisen naisen kanssa. Olimme työkavereita ja pian huomasimme ajattelevamme asioista samalla tavalla ja harrastavamme samoja asioita. Nyt olemme parhaat ystävät. 15 vuoden ikäero ei ole koskaan tuntunut missään.

Vierailija
2/4 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:41"]

No, itse olen nyt 50-vuotias. 15 vuotta sitten ystävystyin 35-vuotiaana viisikymppisen naisen kanssa. Olimme työkavereita ja pian huomasimme ajattelevamme asioista samalla tavalla ja harrastavamme samoja asioita. Nyt olemme parhaat ystävät. 15 vuoden ikäero ei ole koskaan tuntunut missään.

[/quote]

Wau! Mitä teette yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ap.n kanssa. tosi vaikea löytää ystäviä, mulla on kouluikäisiä lapsia ja sitä kautta on kyllä löytynyt, mutta muuten.. ja kaikki ovat perheellisiä, minä olen yh, ja haluaisin joskus mennä bilettää, kun saan lapset hoitoon, mutta kukaan perheellisistä ei lähde mihinkään.

Vierailija
4/4 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:41"]

[/quote]

Wau! Mitä teette yhdessä?

[/quote]

Käymme konserteissa ja taidemuseoissa. Kesäisin teemme piknikkejä luontoon. Muuten vaan vietetään mukavia iltoja jomman kumman luona ja puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Usein politiikasta ja maailman menosta.