Nainen joka ei koskaan jumppaa
..tai harrasta mitään liikuntaa. Sellaisen peppuun kertyy selluliittia ja löysää. Löysä ja roikkuva peppu on suuri turn off. Myös löysä vatsa on kamala. Naiset jotka ette liiku, miksi ette tee mitään asian eteen ja valitatte, kun miehet katsovat tiukkoja peppuja ja kauniita sorjia vartaloita?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:49"]En halua esinellistää itseäni ja olla vain joku miesten lelu ja katseen kohde.
[/quote]
Joo joo, uskotaan. Oikeasti toivoisit, että edes joskus joku katsoisi. :)
[/quote]
En toivo, ulkonäkö ei ole mulle ollenkaan tärkeä asia. Onneksi ei oo mun miehellekään.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:46"]Kaikki eivät pidä liikunnasta. Minunkin täytyi totuttautua siihen. Kyllä sen kuitenkin huomaa, että kun alkoi liikkumaan säännöllisesti, niin vartalokin näyttää huomattavasti paremmalta!
[/quote]
Pazkat. Liikunta ei vaikuta kaikkiin.
[/quote]
Kyllä vaikuttaa. Olet vain niin laiska, että uskottelet itsellesi ettet voi saada parempaa kroppaa liikunnalla.
[/quote]
Ok sovitaan näin.
Mä liikun tosi paljon, mutta pulla on hyvää. Terkuin löysä normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:49"]En halua esinellistää itseäni ja olla vain joku miesten lelu ja katseen kohde.
[/quote]
[/quote]
En toivo, ulkonäkö ei ole mulle ollenkaan tärkeä asia. Onneksi ei oo mun miehellekään.
[/quote]
Rumana on pakko sopeutua elämään noin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta elämä on ainakin paljon antoisampaa ja kivempaa kuin ulkonäkökeskeisillä.
Kovastipa sua, ap, kiinnostaa naisten ulkomuodot. Jos olisit itsetunnoltasi terve, viisveisaisit kanssaihmisten pepuista ja massumakkaroista. Ei normaali-ihmisen tarvitse pönkittää itseään haukkumalla toisia.
En jumppaa, mutta miehiä on liiaksikin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:02"]En jumppaa, mutta miehiä on liiaksikin.
[/quote]
Niin, koska annat pillua (liian) helposti.
En harrasta mitään liikuntaa. Ei minulla silti ole selluliittia vaan olen hoikka, mitä nyt raskauksien jälkeen tuli löysää nahkaa vatsaan. Ikää minulla on kolmekymmentä vuotta, paino-pituussuhde on 48/168.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 19:02"]En jumppaa, mutta miehiä on liiaksikin.
[/quote]
Niin, koska annat pillua (liian) helposti.
[/quote]
Väärä olettamus.
Mä en jumppaa koskaan. En vaan tykkää. Urheilen kyllä ehkä 18-21h/vko. Oon Av:n laihaläski. Eli siis surkimus. Olemattomien lihasten päällä koko kropan peittävä läskikerros. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, mutta miksi muiden miesten pitäisi minua katsella, kun olen naimisissa? tai naisten.
Vihaan elämääni. 12-vuotiaana tein leikkimielisen lupauksen itselleni, että kun onnistun hankkimaan edes yhden ystävän, alan harrastaa liikuntaa. No eipä onnistunut. Opiskelut imevät viimeisetkin mehut minusta. Olen luovuttanut elämäni suhteen, en jaksa enää. En vain jaksa enää! Jatkuvat pettymykset ja opiskeluahdistus ovat tappaneet viimeisetkin toivonrippeet, ja yritän vain selviytyä arjesta. Ihan sama miten: syön karkkia joka päivä. Geenieni ansiosta pysyn hoikkana, mutta löysä selluliitti-iho minulla on. Sekös vasta saa minut raivon partaalle, ja vihaan elämääni yhä enemmän. En vain jaksa ryhtyä siihen elämäntaparemonttiin, kun istun vain kotona ja itken.
Siinä syyt. Sitten, kun saan elämäni siedettävälle tasolle (milloin????) alan liikkua ja syödä terveellisesti. Oma vikahan tämä lössöily on, mutta jatkuvat pettymykset ja takaiskut ovat jotain niin uskomatonta, että en tiedä mitä tehdä.
Kyllä sitä selluliittia tulee jumppaavillekin, jos tulee syötyä liikaa sokeria ja muuta paskaa. Ja toisaalta kaikille jumppaamattomille ei tule selluliittia. Hormonitasapainokin tietysti vaikuttaa.