Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias tyttö kyselee, vastauksia kiitos!

Vierailija
20.04.2014 |

1. Onko elämä aina samanlaista? Tai onko aina sellainen olo, että tämä on niin nähty ja taas tämä meni näin? Onko olemassa iloisia yllätyksiä? Jos on, miksei minulle ole vielä sattunut yhtäkään? Pettymyksiä pettymyksen perään.

2. Ahdistaako työelämä yhtä paljon kuin lukio? Minulla on jatkuva inhottava olo, ahdistus koulusta vaikka se meneekin ihan hyvin. Onko työelämäkin sellaista, että joutuu heräämään itkua vääntäen ja raahaamaan uupuneen perseensä sinne? Onko koskaan mukava herätä, jee työ kutsuu?

3. Tuleeko musta koskaan kaunis? Onko mahdollista, että järkyttävät kasvonpiirteeni jotenkin tasoittuvat, ja minusta tulee jopa nätti?

4. Opinko koskaan meikkaamaan? En osaa edes vuosien harjoittelun jälkeen laittaa ripsaria. Uskomatonta, miten sen voi oppia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Elämä ei ole aina samanlaista. Siinä on erilaisia elämänvaiheita, jotka eroavat toisistaan. Iloisten yllätysten varaan ei kannata laskea mitään vaan hakeutua itse mieluiseen opiskelupaikkaan, työhön ja harrastuksiin.

2. Ei ahdista. Lukion työmäärä on minusta aivan valtava, ja työn ja vapaa-ajan ero täysin hämärtynyt. Työelämässä asiat voi tehdä rennommalla otteella.

3. Mitä tarkoitat kasvonpiirteid tasoittumisella? Moni nainen kukoistaa vasta pari- kolmekymppisenä. 

4. Kurssilla. Auttaa, kun on oikea ihminen näyttämässä ja neuvomassa.

Vierailija
2/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana sinusta tulee kaunis. Usko pois! Todellinen kaunotar. Tiedän tämän, koska olen nähnyt sen niin usein. Alat nyt vain kasvattamaan pitkiä hiuksia ja käyt sen meikkauskurssin. Lävistykset otat pois ja tatuointeja et edes harkitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:57"]

1. Onko elämä aina samanlaista? Tai onko aina sellainen olo, että tämä on niin nähty ja taas tämä meni näin? Onko olemassa iloisia yllätyksiä? Jos on, miksei minulle ole vielä sattunut yhtäkään? Pettymyksiä pettymyksen perään.

- Ei ole. Elämä muuttuu - koko ajan. Parempaan, ja sitten huonompaan, ja sitten taas parempaan. Osaan muutoksista täytyy itse vaikuttaa, osaan ei edes pysty. Kyllä sullekkin niitä myönteisiä kokemuksia tulee, usko pois :)

2. Ahdistaako työelämä yhtä paljon kuin lukio? Minulla on jatkuva inhottava olo, ahdistus koulusta vaikka se meneekin ihan hyvin. Onko työelämäkin sellaista, että joutuu heräämään itkua vääntäen ja raahaamaan uupuneen perseensä sinne? Onko koskaan mukava herätä, jee työ kutsuu?

- Ootko ajatellut olevasi ehkä masentunut? Mietin sitä jo ensimmäisen kysymyksesi kohdalla.. Mulla oli masennus - ja sillon ajatusmaailma tällasta. Noi fiilikset ei nimittäin oo niinsanotusti normaaleja.

3. Tuleeko musta koskaan kaunis? Onko mahdollista, että järkyttävät kasvonpiirteeni jotenkin tasoittuvat, ja minusta tulee jopa nätti?

- Hei.. tota noin. Jokainen on kaunis omalla tavallaan, aina jonkun mielestä. Tsekkaappas jossain kaupungilla; Lihavuuden ääripäässä oleva nainen joka ei omasta mielestäsi ole kaunis - tai langanlaiha jolla näkyy kylkiluutkin - saattaa seurustella. Onnellisesti. Olla lapsia. Silti joku rakastaa häntä sellaisena kuin hän on, vaikka toisen mielestä olisikin yksi rumimmista ihmisistä.

4. Opinko koskaan meikkaamaan? En osaa edes vuosien harjoittelun jälkeen laittaa ripsaria. Uskomatonta, miten sen voi oppia?

[/quote]

- Katsoppas vaikka youtubesta videoita? Tai onko sinulla äitiä/kavereita/siskoja tai sukulaisia jotka voisivat neuvoa? Youtubesta ja googlen kautta etsimällä meikkausblogeja löytyy hyviä vinkkejä.

Itse oon 22v, toivon sulle tsemppiä elämään ja niitä myönteisiä kokemuksia.

Vierailija
4/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, Elämä ei todellakaan ole tasapaksua, tulee vaikaita hetkiä ja niitä parempia. Paljon on kiinni omasta asenteesta, että mistä asioista päättää olla onnellinen. Ikä tuo kokemuksia siitä miten asiat voisivat olla.

2. Eipä tarvitse iltaisin tehdä tehtäviä tai lukea tentteihin yms. :)

3. Onko sinua haukuttu rumaksi tms? Tarvittaessa kannattaa käydä juttelemassa ammattilaiselle, jos itsetunto on mennyt. Uskompa , että olet nätti, kun vain opit hyväksymään itsesi.

4. Onhan noita kursseja meikkaamista varten. Itse teininä meikkasin, putsasin naamaa ja uudelleen meikkasin uudelleen, harjoitusta.

Vierailija
5/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Stockalla Bobbi Brownin tai Macin pisteelle meikattavaksi ja pyydä neuvoja samalla. Osta sopivat tuotteet.

Vierailija
6/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei

2. Joskus

3. Todennäköisesti ei

4. Aivan varmasti

Vierailija
7/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ei ole. Itse olen ainakin iloisesti yllättynyt siitä millaiseksi elämäni on muuttunut täysi-ikäiseksi tulemisen jälkeen. Vielä 18-vuotiaana elämä näytti synkältä (ajattelin itsemurhaa päivittäin jne.) ja ajatteli, että ei tästä tule mitään enkä saavuta koskaan mitään. Vaikka olenkin vasta 25, niin voin sanoa, että kyllä elämä on elämisen arvoista.

2. Riippuu työpaikasta. Jo pelkästään se, että töistä saa rahaa, inspiroi heräämään aamulla ja lähtemään töihin. Pyri alalle joka sinua kiinnostaa ja josta haluat töitä, jotta työskentelykin olisi tulevaisuudessa mielekkäämpää. 

3.En tiedä mitä tarkoitat "järkyttävillä kasvonpiirteillä", mutta itse olin murrosiässä aika hirveä näky, mutta nykyään olen kuullut muutaman sanovan kauniiksi. Tiedät varmaan itsekin, että ei esim. iso nenä pienene itsestään, mutta kyllä itse väittäisin, että ihminen kaunistuu vielä tuosta iästä.

4.Itse aloitin meikkaamisen hyvin myöhään ja en tiedä osaanko sitä vieläkään. Meikkaan vain parhaani mukaan ja mieluummin käytän meikkiä liian vähän kuin liikaa. Ehkä voisit pyytää apua joltakulta/jostain?

Vierailija
8/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: elämänasenne. Itse päätät oletko onnellinen vai onneton, tylsä vai jännittävä elämä, mukava vai ahdistava työ, kaunis vai mitätön, opitko meikkaamaan vai et. Sen kun tajuaa että nämä kaikki on sun käsissä ja sä aikuisena päätät itse minkälaisen elämän elät niin vain taivas on rajana! Wish u all best!!!

Vierailija
9/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 20, mutta vastaan sulle nyt silti :)

1. Ei ole! Usko tai älä, mut lukion jälkeen helpottaa varmasti. Ota ihmeessä välivuosi ja mene hetkeksi töihin. Tai jos tiedät jo mitä haluat jatkossa opiskella niin sitten vaan hakemaan tietenkin suoraan :)

2. Kokemusta mulla on työelämästä vaan parilta vuodelta, mutta on erilaista kun lukiossa. Ei sinne töihin riemusta tietenkään hypi joka päivä, mutta on eri asia tehdä töitä ja saada siitä rahaa itselleen kuin opiskella lukiossa :) Työaika on työaikaa ja vapaa-ajalla on sitten vapaa-aikaa. Lukiossa kaikki jutut ja hommat painoi koko ajan päälle. 

Yliopistossa opiskelu on myös ihan erilaista! Paljon vapaampaa ja juhlia riittää niin paljon kun niissä vaan jaksaa käydä. 

3. Varmasti! Ite olin yläasteella - no sanotaan vaikka, että en kovinkaan kaunis. Nyt vasta oon alkanut tuntemaan itseni aika nätiksi ja kehuja on tullut paljon myös muilta. Johtuu varmaan siitä, että oon löytänyt oman tyylini. Osaan pukeutua ja laittaa itseni edustavaksi. Kokeile rohkeasti erilaisia vaatteita, ota mallia esim. blogeista, instagramista sun muista. Pukeutumisella, hiuksilla ja meikillä saa paljon aikaan. 

4. Varmasti opit :) ! Kannattaa panostaa hyvään meikkivoiteeseen ja siveltimiin. Katso youtubesta videoita. Kotona meikkailet videoiden avulla peilin edessä ja pyyhit pois, kun ei onnistu. Ja sitten vaan uudestaan yrittämään! Omat suosikkini ovat esim. Carli Bybel, Chloe Morello ja Lauren Curtis. Heiltä löytyy vinkkejä meikkipohjaan, silmämeikkihin yms. Kannattaa eka harjoitella hyvä meikkipohja ja kulmien tekeminen. Myöhemmin sitten muita juttuja. 

Tai tietenkin voit mennä jollekkin kurssille, mutta ei sillä mitään taikoja tehdä. Joudut silti vaan harjoittelemalla harjoittelemaan ! Siksi suosittelen noita tutorial -videoita. 

Varaa aika hyvälle kampaajalle, joka laittaa hiuksesi nätin värisiksi! Hyvät ja kauniit hiukset vaikuttavat jo paljon. 

Iso hali sulle <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän