Päivän parhaat naurut.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:21"]
Toimittaja on raskaana.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2014042018227877_pr.shtml
[/quote]
Lähde: Vau.fi
TIINA POKKINEN/VAU.FI
Mikään lähde joka on kotoisin vauva.fi palstoilta ei ole uskottavaa!
Kerropa joutesasi ap, mikä sinua tuossa jutussa erityisesti nauratti? Olisi kiva kuulla.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:27"]
Kerropa joutesasi ap, mikä sinua tuossa jutussa erityisesti nauratti? Olisi kiva kuulla.
[/quote]
nämä jutut...................http://www.iltalehti.fi/perhe/2014040618190799_pr.shtml
Mä oon juonut useasti alkoholitonta olutta baarissa raskausaikana. En koskaan huomannut ympäristön reagoivan mitenkään.
Minunkin mielestä hauskaa muiden provosointia.
Vähän huomiohuoraamisen makua. Miksi se alkoholiton olut piti tilata jollain lappusella?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:46"]Mä oon juonut useasti alkoholitonta olutta baarissa raskausaikana. En koskaan huomannut ympäristön reagoivan mitenkään.
[/quote]
Tekee hyvää varmaan vauvalle tollanen melusaaste baarissa
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:27"]
[/quote]
mullekaan ei ihan auennut, että mikä siinä sitten hauskaa oli.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:53"]Vähän huomiohuoraamisen makua. Miksi se alkoholiton olut piti tilata jollain lappusella?
[/quote]
Ehkäpä siksi, ettei muut asiakkaat tajuaisi hänen tilaavan alkoholitonta. Halusi lavastaa tilanteen. Ettei se baarimikko olisi huutanut just sitä, että: "alkoholitonta vai?" Sen jälkeen vilkuili vaivaantuneena ympärilleen, ettei kukaan olisi kuullut.
Olisi kirjoittanut lappuun vielä: "hei, olen vauva-lehden toimittaja. Teen juttua siitä, miten raskaana olevaan baariin tulevaa kohdellaan. Oikeasti haluan tilata vain alkoholitonta olutta. Mutta haluan, etteivät muut asiakkaat tiedä sitä. Kiitos! "
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:53"]Vähän huomiohuoraamisen makua. Miksi se alkoholiton olut piti tilata jollain lappusella?
[/quote]
Ehkäpä siksi, ettei muut asiakkaat tajuaisi hänen tilaavan alkoholitonta. Halusi lavastaa tilanteen. Ettei se baarimikko olisi huutanut just sitä, että: "alkoholitonta vai?" Sen jälkeen vilkuili vaivaantuneena ympärilleen, ettei kukaan olisi kuullut.
Olisi kirjoittanut lappuun vielä: "hei, olen vauva-lehden toimittaja. Teen juttua siitä, miten raskaana olevaan baariin tulevaa kohdellaan. Oikeasti haluan tilata vain alkoholitonta olutta. Mutta haluan, etteivät muut asiakkaat tiedä sitä. Kiitos! "
[/quote]
Lappujen kanssa pelaaminenhan se vasta huomion kiinnittääkin, tuskin kukaan yleensä kuuntelee muiden tilauksia baarissa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:00"]
[/quote]
[/quote]
Lappujen kanssa pelaaminenhan se vasta huomion kiinnittääkin, tuskin kukaan yleensä kuuntelee muiden tilauksia baarissa.
[/quote]
No jos se yritti sillei vaivihkaa sujauttaa sen lapun siihen pöydälle sen baarimikon silmien alle. ;-D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:46"]Mä oon juonut useasti alkoholitonta olutta baarissa raskausaikana. En koskaan huomannut ympäristön reagoivan mitenkään.
[/quote]
Tekee hyvää varmaan vauvalle tollanen melusaaste baarissa
[/quote]
Melusaaste? Taidat käydä vähän erilaisissa paikoissa kuin minä ;)
Pääsitkö taas otsikoihin?
Koska synnytät?