Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa suhteessa toivon saavani myös peppuseksiä, mutta kiinnostaako se miestä?

Vierailija
06.12.2020 |

Uusi miesystävää jo jonkin aikaa ja seksiä on ollut noin kymmenen kertaa. Seksi on ollut hyvää ja nautinnollista, mutta nyt alan olemaan kovasti vailla pepun kosketusta. Ratsastaessani hänen päällään toivon että kätensä eksyisi pakaroiltani vielä pidemmälle, mutta ei. Suuseksiä saadessani, hyvää sellaista todellakin, toivon että kieli vielä kävisi vähän alempana. Saan säväreitä siitä kun pakaroistani pidetään kunnolla kiinni ja ohjaillaan, mutta ajatuksissani toivon että sormet kävisivät edes sipaisemassa peppua.

Olen vähän huolissani koska en ole huomannut miehessä minkäänlaista taipumusta tai kiinnostusta peppujuttuihin, ja itseäni kiihottaa älyttömästi jos toisinaan leikitellään myös pepun puolella.

Kohta kai pakko ottaa asia puheeksi kun ei se näytä edistyvän käytännön tasolla. En kestä jos ei hän innostu, en jaksaisi ihan pelkkää vaniljaa.

Miten te muut olette tällaisessa tilanteessa vihjaisseet kumppanille, tai miten saisi muuten selville sytyttääkö peppu miestä? Saattako hän olla ujo asian suhteen tai liiankin huomaavainen, ettei kehtaa kosketella pyllyä ilman että saa siihen naiselta luvan?

Jos näin on, niin se olisi kohdallani ensimmäinen kerta kun mies ei tekisi itse aloitetta pepun hyväilyyn. Onhan se kiihottavampaa että mies haluaa tehdä sen, kuin että tekee vain pyynnöstä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä takaapäin pannessa miestä laittamaan peukalo peppuun. Silloin kun laukeat, niin on ihme jos ei ymmärrä. Täällä olisi kyllä nyt sellainen aamustondis, ettei taitaisi edes mahtua.

Miksi joku haluaisi kaivaa toisen paskaista persereikää?

Sua ei ole opetettu pyyhkimään, pesulla käymisestä puhumattakaan? Hiukan surullinen olo tulee puolestasi :/

Ja sä luulet, että peräsuoli puhdistuu sillä, että reiän ympäriltä vähän pyyhkäistään tai pesaistaan?  Taidat olla melko yksinkertainen !

Niin, aivan kuten sanoin sua ei ole opastettu, kun et saa paikkoja puhtaaksi.

Voit vielä oppia vanhoilla päivilläsi, varmasti löytyy aiheesta joku opetusvideo. Osaatko itse googlettaa vai etkö osaa sitäkään?

Vierailija
42/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on viettänyt b-rapun tupareita uuden partnerinsa kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap on viettänyt b-rapun tupareita uuden partnerinsa kanssa?

En ole päässyt etenemään asiassa kun ei ole ollut yhteistä lapsivapaata. Seuraavien tapaamisten aikana tämän eteen on minun kuitenkin tehtävä jotakin, muuten turhaudun. Jännittää vain pirusti.

Kiitos kaikista kommenteista!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi