Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa suhteessa toivon saavani myös peppuseksiä, mutta kiinnostaako se miestä?

Vierailija
06.12.2020 |

Uusi miesystävää jo jonkin aikaa ja seksiä on ollut noin kymmenen kertaa. Seksi on ollut hyvää ja nautinnollista, mutta nyt alan olemaan kovasti vailla pepun kosketusta. Ratsastaessani hänen päällään toivon että kätensä eksyisi pakaroiltani vielä pidemmälle, mutta ei. Suuseksiä saadessani, hyvää sellaista todellakin, toivon että kieli vielä kävisi vähän alempana. Saan säväreitä siitä kun pakaroistani pidetään kunnolla kiinni ja ohjaillaan, mutta ajatuksissani toivon että sormet kävisivät edes sipaisemassa peppua.

Olen vähän huolissani koska en ole huomannut miehessä minkäänlaista taipumusta tai kiinnostusta peppujuttuihin, ja itseäni kiihottaa älyttömästi jos toisinaan leikitellään myös pepun puolella.

Kohta kai pakko ottaa asia puheeksi kun ei se näytä edistyvän käytännön tasolla. En kestä jos ei hän innostu, en jaksaisi ihan pelkkää vaniljaa.

Miten te muut olette tällaisessa tilanteessa vihjaisseet kumppanille, tai miten saisi muuten selville sytyttääkö peppu miestä? Saattako hän olla ujo asian suhteen tai liiankin huomaavainen, ettei kehtaa kosketella pyllyä ilman että saa siihen naiselta luvan?

Jos näin on, niin se olisi kohdallani ensimmäinen kerta kun mies ei tekisi itse aloitetta pepun hyväilyyn. Onhan se kiihottavampaa että mies haluaa tehdä sen, kuin että tekee vain pyynnöstä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä takaapäin pannessa miestä laittamaan peukalo peppuun. Silloin kun laukeat, niin on ihme jos ei ymmärrä. Täällä olisi kyllä nyt sellainen aamustondis, ettei taitaisi edes mahtua.

Vierailija
2/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi edes pyynnöstä. Loppuis touhut siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mua alkoi panettamaan.

M

Vierailija
4/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti sinne paskan sekaanko pitäisi vielä sormi työntää??!! Sitten pitää sitä sormea loppuleikin ajan kuin majakkana pystyssä ettei tule vain pyyhkineeksi sitä mihinkään. Ihmiskunta on tuhoon tuomittu, kun pidetään jo poikkeavana jos ei ulosteleikit innosta.

Vierailija
5/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itse antaessasi suuseksiä miehelle viedä kielesi kohti miehen pyllyreikää, eiköhän se vihje toimi.

Vierailija
6/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen reaktion vuoksi on varmaan parempi ottaa asia esille muulloin kuin kesken touhujen.

Vierailija
7/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen reaktion vuoksi on varmaan parempi ottaa asia esille muulloin kuin kesken touhujen.

Tarkoitan siis vastaaja nro2.

Vierailija
8/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei tykkää yhtään.

Vierailija
9/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä tykkää lykkiä kyrpäänsä viemäriputkeen mutta minä en vehkeeni päähän paskaa halua (ellei nainen sitten ime ja nuole sitä puhtaaksi).

Vierailija
10/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina istun miehen naamalle ja työnnän pepun kieleen, toimii.

Vierailija
11/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan asian rohkeasti puheeksi, suuri osa miehistä tykkää peppu jutuista.

12/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat vaan asian rohkeasti puheeksi, suuri osa miehistä tykkää peppu jutuista.

Suuri osa miehistä on varmaan aivopesty ja peloteltu, että nykyaikana miehen pitää naista miellyttääkseen olla valmiita vaikka mihin. Silti suurinosa miehistä ei taatusti halua ulosteaukkoa nuolla, eikä sinne mitään muutakaan työntää. Tää on vain niin tätä päivää kun heteroidenkin pitäisi pyytää anteeksi olemassaoloaan ja valkoisen miehen.

Vierailija
13/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen ollessa päällä sanot vaan mahdollisimman kiihkeällä äänensävyllä että "laita sormi mun pyllyyn"!

Näin itse toivoisin, en uskaltaisi olla näissä oma-aloitteinen eikä etukäteiskeskustelu tunnu oikein luontevalta.

M47

Vierailija
14/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon pyllyn nuolemisesta ja voisin pannakin mutta vaimoni on hieman pelokas asian suhteen. Sormea olen työntänyt pari senttiä naidessa ja on tykännyt.

Ehkä häntä ujostuttaa. Kannattaa vihjailla et tykkäät...

Vierailija
15/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapas monilla olleen todella huonoja kokemuksia peppujuttujen suhteen.

Ulosteleikit on ihan asia erikseen, nyt ei ollut kyse sellaisesta. Mulle vaan riittäisi kevyt kosketus pepun päältä, ei tarvitse edes sisään työntää mitään saati jyystää.

Mielestäni mies voisi kokeilla ikäänkuin vahingossa, kyllä nainen sanoo spontaanisti ettei sinne mitään, jos tuntuu ettei pepun kosketus tuo nautintoa. Mies kyllä nauttii kun hyväilen kiveksiä päällä ollessani.

Ap

Vierailija
16/43 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa miettinyt, miten tästä voisi tiedustella luontevasti "ajoissa". En kovin mielelläni jatkaisi tutustumista kovin pitkälle, jos mies on vastaan anaalijuttuja täysin.

Vierailija
17/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa miettinyt, miten tästä voisi tiedustella luontevasti "ajoissa". En kovin mielelläni jatkaisi tutustumista kovin pitkälle, jos mies on vastaan anaalijuttuja täysin.

Mistä tällaisia naisia löytää? Oikeasti aika harvinaista, että nainen ihan itse haluaa peppujuttuja. Itseä ei toisaalta kiinnosta harrastaa peppuseksiä, jos nainen ei itse siitäaidosti nauti.

Kaveripiiristä puolestaa harva mies ei innostu k. o aktiviteetistä. Ehkä 20% miehistä ei halua peppuseksiä. Suurella todennäköisyydellä mies löytyy, mutta vastaavaa naista ei ikinä.

Huumorin kautta vihjailu onnistuu helpoiten. Päivittäin tulee tilanteita joissa voi kysyä esim. "Ai tykkäät laittaa kakkoseen?" "Sunko mielestä kakkonen on ykkönen?" Tms.

Tähänkin viestiin tulee varmasti kommentteja ahdasmielisiltä ihmisiltä, mutta onneksemme trendi on selvä. Nuoremmat sukupolvet nauttivat yhä estottomammin vartaloistaan ilman tietämättömyydestä johtuvia ennakkoluuloja.

Vierailija
18/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle peppu on niin erogeeninen alue, että jos mies ei sitä huomioisi mitenkään, en suhdetta jatkaisi. Olenkin aina hyvin varhaisessa vaiheessa selvittänyt, tykkääkö mies huomioida peppuani. Mä nautin siitä, että peppureikää hivellään, pyöritellään, laitetaan sormea sisään, ja kaluakin sinne haluan ainakin silloin tällöin. Tämä on niin iso nautinnon lähde mulle, että ei olisi mitään järkeä olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jolle peppujutut olisi nou nou. Onneksi olen löytänyt miehen, joka tekee kaikkea tuota ja vielä tykkää nuollakin, se se vasta taivaallista onkin.

Ja niin kuin moni mieskään ei halua peppuseksiä naiselta, joka ei itse siitä nauti, niin en minäkään halua peppujuttuja mieheltä, joka tekee sen vain miellyttääkseen mua, eli miehenkin täytyy olla asiasta innostunut. Aidon innostumisen ja kiihotuksen asiasta kyllä huomaa, ei sitä voi teeskennellä.

Aloittajalle, mä ottaisin asian vain reilusti puheeksi. En kesken seksin, vaan muussa sopivassa tilanteessa. Kesken seksin on vaara, että koko homma lässähtää ja menee kiusalliseksi, jos mies ei todellakaan halua koskea peppuusi. Mä sanoisin, että seksissä tykkäisin jos peppuakin huomioitais, mitä sä siitä tuumaat? Jos ei ole hänen juttu, niin etpä enää turhaan tuhlaa aikaa ko. ihmiseen.

N38

Vierailija
19/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan naisen pyllyä. Rakastan katsella pyllyreikää, kosketella ja nuolla. Pyllyleikeissä on on jotain tuhmaa ja niin ihanan kiihoittavaa. Mutta valitettavan harva Nainen innostuu vastvuoroisesti mihen pepusta... Olisi ihanaa jos Nainen haluisi kosketella ja sormettaa ja vaikka jopa nuolla minunkin pyllyäni.

Vierailija
20/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimitellään ahdasmieliseksi, jos ei anaali innosta? Itse en todellakaan siitä välitä; oli kerran mies joka kokoajan halusi työntää sormeaan mun kakkoseen, ja inhosin sitä. En siis saa siitä mitään nautintoa, mutta en suinkaan silti ole ahdasmielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan