Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikkäitä vaatteita 45vee

Vierailija
20.04.2014 |

mistä ostaa nuorekkaita ja tyylikkäitä vaatteita keski-ikäiselle, joka ei halua näyttää pissikseltä :(

eikä tylsältä eikä mummolta.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teille tyylikästä? Millaista tyyliä haette? Mitkä merkit iskevät esim ulkomailla?

Vierailija
2/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tyylikkäitä vaatteita ei saa 45eurolla. Kannattaa kokeilla kirppareita?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, mitä tyylikkäitä merkkejä te sieltä "ulkomailta" löydätte? Mun lemppareita, mitä siis saa oikein hyvin Suomestakin, on esim. Armani Jeans, Boomerang, Tiger, Sand.

Vierailija
4/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi? ;)

Mistä tahansa kaupasta niitä löytyy.

Vierailija
5/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tyylikriisi. Mistä tahansa??? Juuri kun ei löydy......

Vierailija
6/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalon muodosta. Jos olet lässähtänyt, näytät auttamattomasti mummolta vaikka kaikki olisi nuorisoliikkeistä - jos taas et, niin voit ostaa käytännössä ihan mistä itse haluat ja kukkarolle sopii.

Vierailija
7/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät raidoista ja laivastonsinisestä, sinulla on Suomessa hyvär vaate apajat. Jos et tykkää, niin osta vaatteet aina lomilta.

Vierailija
8/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei löydy mistä tahansa! Olen myös 40+ ja ihan normaalivartaloinen. Tuntuu että kaupoissa eniten niitä nuorisovaatteita parikymppisille tai sitten "aikuisten naisten" vaatteita, jotain joustovyötäröhousuja. Ihan tuntuu väliinputoajalta. Ulkomailta löytyy aina vaikka mitä kivaa ja tyylikästä, täältä ei. Vaikka nettikauppavinkkejä ottaisin vastaan, kiitos. :)

Vierailija
9/9 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boden.co.uk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä