Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaslomasta työttömänä

Vierailija
28.03.2014 |

Täytyykö 2 viikon sairaslomatodistuksen saatuaan välttämättä ilmoittaa siitä mihinkään jos nostaa ansiosidonnaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Miksi kysyit sairaslomaa vaikka olet työtön? Minulle ei koskaan anneta sairaslomaa. Olen miettinyt, että jos vaikka jalka paketissa menee käymään työkkärissä, niin onko se ok.

Vierailija
2/5 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut pyytäneeni sairaslomaa. Kirjoittivat todistuksen ihan pyytämättä leikkauksen jälkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut pyytäneeni sairaslomaa. Kirjoittivat todistuksen ihan pyytämättä leikkauksen jälkeen.

ap

Vierailija
4/5 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tietysti pitäisi, koska ethän sinä sairaana ole työmarkkinoiden käytettävissä. Se, jäätkö kiinni, riippuu siitä, oletko sellaisella alalla, jossa lyhyitä keikkoja tarjotaan usein vai et. Se, kannattaisiko sinun itsesi ilmoittaa sairaslomasa riippuu aika paljon siitä, onko todednäköistä, että sairasloma venyy pitemmäksi. Pitempänä se venyttää oikeasti työllistymistäsi ja silloin on parempi,mettä sun päivärahapäivät säästyy sairausloman ajalta sille ajalle, missä pystyt oikeasti hakemaan töitä.

Vierailija
5/5 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä voin jättää todistuksen ilmoittamatta ja kaikki on ok jos vaan minulle ei tarjota työtä, joka pitäisi aloittaa 2 viikon sisään?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän