Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista ihmistä jännität?

Vierailija
20.04.2014 |

,

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitän pällepäsmäriä, dominoivaa itsekeskeistä kälättäjää, joka ei kuuntele muita vaan puhuu taukoamatta omia jaarituksiaan. Ja sitten loukkaantuu, jos joku sanoo omat ajatuksensa.

Vierailija
2/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettua, joka väheksyy vähemmän koulutettuja, pitää itseään erinomaisena koulutuksensa vuoksi. Ihmistä, josta en saa selvää; näennäisesti ystävällinen, josta kuitenkin huokuu jotain jota en osaa tulkita. Miehen sisko on tälläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkelaa, sanavalmista ja terävä-älyistä. Jännittää vastata hänelle, koska tuntuu, että itsekin pitäisi osata vastata jotakin tosi nokkelaa ja hauskaa.

Oon kyllä itsekin se, joka saa monesti porukan nauramaan, mutta yllä kuvatunlaisten ihmisten kanssa käyn aina jotenkin hitaalla.

Vierailija
4/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoa ja hiljaista. Jännitän itsekin vieraita ihmisiä ja uusia tilanteita, mutta rentoudun kun juttu lähtee kulkemaan. Menen ihan lukkoon, jos joudun itse hoitamaan alusta asti puhumispuolen ja siitä tulee tosi kiusallista, jos kumpikaan ei saa sanaa suustaan.

Vierailija
5/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äitiä, jännitän voiko hänen kanssaan puhua muusta kuin lapsista vai onko "keskustelu" lapsimonologin kuuntelemista.

Vierailija
6/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää lääkäriä, jonka päätöksistä riippuu, millaista hoitoa saan ja saanko mitään hoitoa. Siinä tilanteessa on aika haavoittuvainen ja sanat helposti satuttavat.

Vierailija
7/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 10:06"]Siisvoushullua, joka on tulossa käymään meillä.

[/quote]

Ei kai siivoushulluja kiinnosta muiden kuin oman kotinsa siisteys? Itse tunnustaudun siivoushulluksi mutta ei mua haittaa jos muilla ei nurkat kiillä.

Vierailija
8/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään aggressiivisia ja humalaisia uhoajia. Haluaisin olla rohkea ja pitää heikompien puolta esim riitatilanteissa, mutta jäädyn totaalisesti jos joku alkaa räyhään :-( lapsena sai tällasia pelätä ihan kotioloissa.

Vierailija
9/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 13:43"]Mä pelkään aggressiivisia ja humalaisia uhoajia. Haluaisin olla rohkea ja pitää heikompien puolta esim riitatilanteissa, mutta jäädyn totaalisesti jos joku alkaa räyhään :-( lapsena sai tällasia pelätä ihan kotioloissa.

[/quote

Ja just siis juhlissa tmv jännitän jos tiedän että tällasia mukana, seuraan koko illan millon ne alottaa että voi liueta paikalta...

Vierailija
10/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän sellaisia ihmisiä, jotka antavat itselleen luvan räjähdellä ja sekoilla miten sattuu, koska ovat omien sanojensa mukaan räiskyviä tai luonnonlapsia.

Usein nauttivat alkoholia "rentoutuakseen", tosin rentoutuminen on siitä aggressiivisesta avautumiskännäämisestä kaukana.

En vaan kestä tällaisia lapsinaisia (niin, tämä ihmistyyppi on lähes poikkeuksetta nainen) joita eivät käytöstavat tai yleinen huomaavaisuus koske.

Vierailija
11/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 13:43"]Mä pelkään aggressiivisia ja humalaisia uhoajia. Haluaisin olla rohkea ja pitää heikompien puolta esim riitatilanteissa, mutta jäädyn totaalisesti jos joku alkaa räyhään :-( lapsena sai tällasia pelätä ihan kotioloissa.

[/quote

Ja just siis juhlissa tmv jännitän jos tiedän että tällasia mukana, seuraan koko illan millon ne alottaa että voi liueta paikalta...

[/quote]

Alkoholistin lapsi on loppuikänsä tarkkailija, juuri tällaisista syistä.

Vierailija
12/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännitän sulkeutuneita tai ujoja ihmisiä, jotka eivät aloita mitään keskustelua. Koen raskaaksi sen, että joudun olemaan se, joka pitää yllä small talkia. Alan hermostua ja heittää vitsejä, joihin vastapuoli ei lähde mukaa, ei yleensä edes hymyile kohteliaisuudesta. Pomoni on tällainen ihminen. Kahden kesken oleminen hänen kanssaan on kiusallista esim. juhlissa

Vierailija
13/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jännitin vaikka mitä mutta en enää jännitä ihmisiä. Huvittaa sellaiset ihmiset, joista aistin, että he pitävät itseään muita parempina.

Vierailija
14/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki edellä mainitut on hyviä vaihtoehtoja mutta jos huonosta seurasta yleensäkin puhutaan, niin tosikot ja huumorintajuttomat ihmisetö ovat ikävimmästä päästä. Näille fingerpori ja viivi ja Wagner ei sano mitään. Ei mahda mitään, en ymmärrä heitä mutta en kyllä jännitäkään.

Vierailija
15/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka puhuvat kokoajan kaksmielisiä juttuja. Ja sellasia jotka kertovat vitsejä.Tiedän jo valmiiksi että mua ei naurata ja en osaa teeskennellä naurua.

Vierailija
16/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en ole samalla aaltopituudella (jos siis tuntee jotenkin ennestään). Vaikea keksiä mitään puhuttavaa ja varsinkin jos ollaan niin erilaisia, ettei toinen ymmärrä yhtään mitä tarkoitan.

Jännitän myös sellaisia itsevarmoja ihmisiä, jotka esittävät ystävällistä, mutta oikeasti pitävät toista luuserina ja huonompana. Ei jotenkin pelaa yhteen ollenkaan, eikä häntä kiinnosta käyttäytyä hyvin toista kohtaan. Mitenhän sen selittäisi? Ovat ystävällisiä, koska niin "kuuluu" käyttäytyä, mutta eivät oikeasti tarkoita sitä.

Vai liekö vain mun omaa vainoharhaa ja analysointia....

Vierailija
17/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 10:06"]Siisvoushullua, joka on tulossa käymään meillä.

[/quote]

Mitä tarkoittaa siivoushullu? Jonka kotona on aina siistiä tai joka haluaa siivota sun kotona?

Vierailija
18/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki edellä mainitut on hyviä vaihtoehtoja mutta jos huonosta seurasta yleensäkin puhutaan, niin tosikot ja huumorintajuttomat ihmisetö ovat ikävimmästä päästä. Näille fingerpori ja viivi ja Wagner ei sano mitään. Ei mahda mitään, en ymmärrä heitä mutta en kyllä jännitäkään."

"Ihmisiä jotka puhuvat kokoajan kaksmielisiä juttuja. Ja sellasia jotka kertovat vitsejä.Tiedän jo valmiiksi että mua ei naurata ja en osaa teeskennellä naurua."

Hih, te ootte just toistenne jännittäjiä ;D

Vierailija
19/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset ihmiset, jotka eivät uskalla katsoa silmiin, ja puhuessaan huomaa hyvin hermostuneisuuden.

Jännitän myös laihoja urheiluhulluja, jotka eivät herkuttele, ainakin jossain juhlissa. Itse olen pullukka ja rakastan herkuttelua (luonnollisesti), mutta näiden ihmisten seurassa panikoidun enkä uskalla syödä mitään, tuntuu että joka ikistä suupalaa lasketaan.

Vierailija
20/28 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisvoushullua, joka on tulossa käymään meillä.