Miten lukijoita blogille?
Kirjoitan vanhemmuusblogia ja tekstejä on tullut tasaiseen tahtiin jo parin kuukauden ajan. Silti päivittäisiä hittejä on vain 10-200. Miten voisi parantaa osuvuutta, tekstejä julkaistaan muuallakin kuin blogissa, joten ihan kirjoitustaidottomuutta tai ajatuksettomuuttakaan ei pitäisi olla.
Kaikkia vinkkejä ja ideoita otetaan vastaan mielellään.
Kommentit (5)
Kommentoi. Lukijat löytävät yllättävän paljon blogiisi sieltä kommenttikentästä. Minä silloin tällöin klikkailen nimimerkkejä ja katson onko kommentoijalla blogia (varsinkin jos tutuissa blogeissa tulee tuntemattomia nimiä vastaan). Facebook sivut? Se kasvattaa aina kävijämääriä jos/kun saat tykkääjiä. Ehdottomasti blogilista ja bloglovin, sinne ilmoitat blogisi. Voihan sitä markkinoida vaikka kuinka kiihkeästi mutta itse sanoisin että tuota kiinnostavaa sisältöä ja ole oma itsesi. Monet myös tykkäävät jos on kuvia, laadukkaita sellaisia. Ajan kanssa ne lukijat tulee, eli kärsivällisyyttä vain.
Tee tänne aloitus bloggaajasta (=itsestäsi) ja kirjoita kuinka upea, ihana ja kaunis hän on!
Ole aito, oma itsesi ja kirjoita hyvin. Kaikki tulee sen avulla, pikkuhiljaa.
Kiitoksia, tonne blogloviniin lisäsin blogini juuri.
Faceen en halua asioita laittaa, koska oikeastaan siksi aloin kirjoittamaan blogia ettei tarvi Facessa kiusata tuttuja :)
ap
Yleensä täällä neuvotaan vierailemaan muissa saman alan blogeissa ja jättämään niihin kommentteja. Jos olet FB:ssa, niin siellä lienee myös ryhmiä, joihin liittyä ja omilla kommenteillaan mainostaa blogia.
En ole bloggaaja itse, mutta nuo ovat kuulostaneet mielestäni ihan hyvältä vinkeiltä.