Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein nainen

Vierailija
19.04.2014 |

Näin tänään aamupäivällä kaupassa ollessani ehkä yhden upeimmista naisista koskaan, hän oli todellakin kaunis ja seksikäs, aistillinen.

Pituutta hänellä oli noin 150 cm. hoikka ja muodokas vartalo, hieman punasävyiset puoliväliin selkää ylettyvät hiukset, pukeutununeena bisnestyyliseen jakkupukuun.

Hän oli kuin erimaailmasta niiden muiden kauppakärryjä työntävien naisten joukossa, valtaosa sellaisia mitäänsanomattoman näköisiä haamuja, naama norsunvitulla, tuulipukukansaa, kroksit jne.

Tänä upean naisen kaltaisa pitäisi olla paljon, paljon enmmän miehien silmien iloksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä oli legginsit jalassa?

Vierailija
22/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:37"]

Minä vaadin kauniita kaksimetrisiä ja hyvin pukeutuneita miehiä joka niemeen, notkoon ja markettiin naisten silmäniloksi!

[/quote]

Hemmetti! Tuota miestä ei voi siis enää yksin kauppaankaan päästää.

Verenluovutuksessa kun viimeksi kävimme, niin siellä hoitajat ihanasti lirkuttelivat; laitetaan nyt se lihaksikas selkä siihen laverille, onpa mukavaa laittaa neula tällaiseen käteen, jossa on kerrankin kunnon lihakset. Hihhii, haahaa.. Kuuntelin huvittuneesti parin laverin päästä tätä keskustelua. Joo, en ole mustasukkainen ja mieskin oli yllättävän pirtsakka tämän toimituksen jälkeen.

[/quote]

Huh tsemppiä! Täällä kohtalotoveri. Mies on onneksi nykyään kaljuna vähän karskimman näköinen niin pahimmat lirkkuttelijat lopettaneet. Mutta juurikin vaatekaupoissa näitä "ohoh ai puristi, ei pitäis bodata niin paljoa hihi" -kommentteja tullut. Eihän siinä mitään, mutta jotenkin vaan niin hassua miten pökerryksiin naiset menee kun kerrankin se komea mies tulee vastaan.

[/quote]

Hei kertokaas nyt mistä tuollaisia miehiä löytää? Mäkin haluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:37"]

Minä vaadin kauniita kaksimetrisiä ja hyvin pukeutuneita miehiä joka niemeen, notkoon ja markettiin naisten silmäniloksi!

[/quote]

Hemmetti! Tuota miestä ei voi siis enää yksin kauppaankaan päästää.

Verenluovutuksessa kun viimeksi kävimme, niin siellä hoitajat ihanasti lirkuttelivat; laitetaan nyt se lihaksikas selkä siihen laverille, onpa mukavaa laittaa neula tällaiseen käteen, jossa on kerrankin kunnon lihakset. Hihhii, haahaa.. Kuuntelin huvittuneesti parin laverin päästä tätä keskustelua. Joo, en ole mustasukkainen ja mieskin oli yllättävän pirtsakka tämän toimituksen jälkeen.

[/quote]

Huh tsemppiä! Täällä kohtalotoveri. Mies on onneksi nykyään kaljuna vähän karskimman näköinen niin pahimmat lirkkuttelijat lopettaneet. Mutta juurikin vaatekaupoissa näitä "ohoh ai puristi, ei pitäis bodata niin paljoa hihi" -kommentteja tullut. Eihän siinä mitään, mutta jotenkin vaan niin hassua miten pökerryksiin naiset menee kun kerrankin se komea mies tulee vastaan.

[/quote] No nyt löytyi syy, miksi naiset käyvät miesten kanssa vaateostoksilla.

Vierailija
24/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset alapeukuttaa ja vastailee pilkallisesti ap:lle. Oletteko jotain valaita itse ja itsetuntonne nollissa jos joku on jonkun mielestä todella kaunis?

Tavallaan sen ymmärtää jos itse on varkkareissa kulkeva löysänahkainen valas, ei herätä kenessäkään mitään positiivisia ajatuksia, niin vituttaa se!

Hankkikaa elämä ja tehkää itsellenne jotain.

Tseppiä ap!

Vierailija
25/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa puhelimella linkittää noita kommentteja, mutta siis tämän "ohoh ai puristi hihi"-miehen vaimokkeelta: parastahan tossa oli että naureskelin miehelle ennen shoppailua että enhän mä sua yksin voi päästää ostoksille kun siellä jotkut naiset lirkuttelee ja mittailee sun housujen sisäsaumaa, ja mieskin naureskeli että heh heh eihän ne nyt. Ja melkein justhan niin se meni :D vaikea oli pokkaa pitää niiden naisten edessä. Mutta salittakoon heillekin se ilo, mullahan se ilo on 364pv vuodessa ;)

Vierailija
26/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti jutun itsestään 24, etkö tajunnut.

Vierailija
27/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tseppiäpä hyvinkin..

Vierailija
28/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:17"]

Kateelliset naiset alapeukuttaa ja vastailee pilkallisesti ap:lle. Oletteko jotain valaita itse ja itsetuntonne nollissa jos joku on jonkun mielestä todella kaunis?

Tavallaan sen ymmärtää jos itse on varkkareissa kulkeva löysänahkainen valas, ei herätä kenessäkään mitään positiivisia ajatuksia, niin vituttaa se!

Tseppiä ap!

[/quote]

Joo mä luon tätä ketjua ja mietin samaa Huh mitä kanoja tää palsta täynnä. Kamalia, kateeellisia, huonoitsetuntoisia, sarkastisia kanoa!!!!!

Vierailija
29/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tseppiä ap!

[/quote]

Joo mä luon tätä ketjua ja mietin samaa Huh mitä kanoja tää palsta täynnä. Kamalia, kateeellisia, huonoitsetuntoisia, sarkastisia kanoa!!!!!

Vierailija
30/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, en luo! Mutta vääjäämättä mieleen tulee tuo kommentti, että jossakin se kateus kukkii. Miten se on sinun kohdallasi?

Vierailija
31/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:41"]

Tseppiä ap!

[/quote]

[/quote]

Tässä on takana oikea possu, läpeensä kyllästynyt elämäänsä ja kateellinen kaikille, varsinkin kauniille naisille, vituttaako?

Vierailija
32/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:14"]Näin tänään aamupäivällä kaupassa ollessani ehkä yhden upeimmista naisista koskaan, hän oli todellakin kaunis ja seksikäs, aistillinen.

Pituutta hänellä oli noin 150 cm. hoikka ja muodokas vartalo, hieman punasävyiset puoliväliin selkää ylettyvät hiukset, pukeutununeena bisnestyyliseen jakkupukuun.

Hän oli kuin erimaailmasta niiden muiden kauppakärryjä työntävien naisten joukossa, valtaosa sellaisia mitäänsanomattoman näköisiä haamuja, naama norsunvitulla, tuulipukukansaa, kroksit jne.

Tänä upean naisen kaltaisa pitäisi olla paljon, paljon enmmän miehien silmien iloksi.

[/quote]miksi vain miehien. Kyllä naistenkin silmää miellyttää kauniit naiset.

T. Tietääkseni ihan hetero nainen.

Vierailija
33/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon siellä kaupassa ja missä tahansa suomessa näkyy huonostipukeutuvia miehiä kaljamahoineen ja kulahtaneine kampauksineen. Joten ihan ollaan tasa-arvoinen maa siinä mielessä. Sitä paitsi suurimmassa osassa suomea on edelleen rikos pukeutua hyvin ja näyttää kauniilta muuten kuin wt-tyyliin. Vakka kantensa ja silleen, ap.

Vierailija
34/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:45"]

Minuunkin tekisi lähtemättömän vaikutuksen jos näkisin yhdenkin naisen silmää hivelevän miehen tässä kaljasieppojen maassa.

[/quote]

Ymmärrän, sama juuri naisten kanssa, harvoin, jos koskaan, näkee sellaista ihmistä joka olemuksellaan vetoaa todella syvästi.

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla hänen äänensä, jos se olisi ollut hänen kauneutensa kanssa sopusoidussa, se olisi ollut jo liikaa :) Leikki leikkinä, mutta puoliksi totta, sillä myös äänellä on kokonaisuudessa suuri osa.

Tavallaan on hyvä, että en tiedä ko. naisesta hölkäsen pöläystä, voin vain mielikuvissani ajatella, että tällaisia "täydellisiä" naisia on jossakin.

[/quote] Mielikuvissa. Eli ei ollutkaan totta.

[/quote]jotkut ei vaan tajuu. Ymmärrän sua ap. Äänestä. Kuulin töissä ihan järkyn sexyn miesäänen, enkä uskaltanu kääntyä katsomaan. Ettei mielikuva pilaannu.

Vierailija
35/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:45"]

Minuunkin tekisi lähtemättömän vaikutuksen jos näkisin yhdenkin naisen silmää hivelevän miehen tässä kaljasieppojen maassa.

[/quote]

Ymmärrän, sama juuri naisten kanssa, harvoin, jos koskaan, näkee sellaista ihmistä joka olemuksellaan vetoaa todella syvästi.

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla hänen äänensä, jos se olisi ollut hänen kauneutensa kanssa sopusoidussa, se olisi ollut jo liikaa :) Leikki leikkinä, mutta puoliksi totta, sillä myös äänellä on kokonaisuudessa suuri osa.

Tavallaan on hyvä, että en tiedä ko. naisesta hölkäsen pöläystä, voin vain mielikuvissani ajatella, että tällaisia "täydellisiä" naisia on jossakin.

[/quote] Mielikuvissa. Eli ei ollutkaan totta.

[/quote]jotkut ei vaan tajuu. Ymmärrän sua ap. Äänestä. Kuulin töissä ihan järkyn sexyn miesäänen, enkä uskaltanu kääntyä katsomaan. Ettei mielikuva pilaannu.

Vierailija
36/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:12"]

Yhtä paljon siellä kaupassa ja missä tahansa suomessa näkyy huonostipukeutuvia miehiä kaljamahoineen ja kulahtaneine kampauksineen. Joten ihan ollaan tasa-arvoinen maa siinä mielessä. Sitä paitsi suurimmassa osassa suomea on edelleen rikos pukeutua hyvin ja näyttää kauniilta muuten kuin wt-tyyliin. Vakka kantensa ja silleen, ap.

[/quote]

Tiedostan tämän ja allekirjoitan. Itse en tosin lähtenyt arvostelemaan niitä, ei niin kauniita ja pukeutuneita, vaan halusin tuoda esille, että näin erittäin poikkeuksellisen kauniin naisen, olen pahoillani.

Jos olisin halunnut tuoda esille sen, että olipas kauhean näköisiä naisia kaupassa, olisin toki aloittanut eri otsikolla.

Nyt lähden baariin viettämään iltaa ja jos elämän lottovoitto sattuis kohdalle, tapaisin tämän kaunokaisen ;) No tuskin sentään...

Vierailija
37/37 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:19"]

Itse en tosin lähtenyt arvostelemaan niitä, ei niin kauniita ja pukeutuneita, vaan halusin tuoda esille, että näin erittäin poikkeuksellisen kauniin naisen, olen pahoillani.

[/quote]

"Hän oli kuin erimaailmasta niiden muiden kauppakärryjä työntävien naisten joukossa, valtaosa sellaisia mitäänsanomattoman näköisiä haamuja, naama norsunvitulla, tuulipukukansaa, kroksit jne."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän