Vituttaa miehen asenne
Lapsi menee klo 20 nukkuu, sen jälkeen mies haluaa katsoa nauhoitettuja formulapelejä. Ehdotin , et katsottaisiin yhdessä jonkun tunnin ohjelman , minkä jälkeen menisin nukkuu. Mikään ei käy, pitää odottaa 2 tuntia ku se f1 loppuu.
Kommentit (16)
Taas yksi lapsen aiheuttama riita. Lapsettomissa perheissä tällaisista ei tarvitse kinata, koska yteinen aika ei ole äärettömän niukka resurssi.
Harmittaa ku se ei tajua.ilta loppui riitaan, odotin kovasti yhteistä aikaan, nyt ollaan eri huoneissa.
meilläkin miehellä formulat on yhtä tärkeät......niitä ei missata ja siinä jää laatuaika vaimon kanssa aina toiseksi..olen jo tottunut :)
mitä yhteistä aikaa se tunnin yhdessä telkkarin katsominen olisi? Mikset sitä tuntia voisi katsoa yhdessä miehen kanssa formuloita. Ymmärtäisin, jos sen tunnin olisitte oikeesti tehnyt jotain...
Sinuna keksisin parempaa tekemistä ja parempaa seuraa, menisit vaikka pariksi tunniksi viihteelle nyt kun kerran lapsellakin on isi kotona. Tai jos et halua lähteä ulos, niin vähissä vaatteissa tanssiminen viinilasi kädessä telkkarin edessä voisi olla mukavaa tai sitten suhaat pitkin kämppää kattilankannen kanssa formulan tahtiin, ujellat mutkissa ja mylvit lähdössä. Myös sääri- ja muiden karvojen ajelu telkkarin vieressä voisi olla hyvä puuha tai kasvonaamion laitto. Miehelle voisi laittaa sen samalla ja tehdä vaikka pedikyyrin sille. Kyllähän sitä hommia riittää pariksi tunniksi, en ottaisi asiasta ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:23"]mitä yhteistä aikaa se tunnin yhdessä telkkarin katsominen olisi? Mikset sitä tuntia voisi katsoa yhdessä miehen kanssa formuloita. Ymmärtäisin, jos sen tunnin olisitte oikeesti tehnyt jotain...
[/quote] vaikeaa katsoa sen kaa ku toisella on kuulokkeet päässä , eikä reagoi mihinkään
Olen raskaana ja meen aikaisin nukkuu. Meidän pito katsoa yksi yhteinen ohjelma. Mut mies näköjään päättää kuka ja mitä katsoo
Menin kiltisti kysymään, et katsotaanko nyt sen yhdessä , niin heitti kaukosäätimen muhin ja sanoi: jos sä oikeesti painut nukkuu sen jälkeen"
ymmärtäkää nyt hyvät mammat että teijän ja Kimin tulemiset on hieman eri viivoilla!!
Ihan kun olen jonkunlainen rasite.
No sit Kimi saa palvella sitä , laittaa , safkaa, sekstailla...
Mee pitään omaa kivaa makkariin.. mies saa sit tulla rakkaan kiminsä kanssa koska haluaa..
Just just...sä haluut just nyt katsoa miehen kanssa telkkaa kun se haluaa katsoa formuloita. Nyt ja heti!
Eiku se haluaa katsoa just heti niitä Formuloita eikä tunnin päästä ku olen jo nukkumassa