Mies ei halua muuttaa yhteen
Mutta ei halua kuitenkaan erota minusta. Minä taas en halua elää elämääni yksin, tuleeko tälläisestä mitään pidemmän päälle. Olemme olleet yhdessä alle kaksi vuotta.
Kommentit (9)
kakkonen vastaa, että me olemme molemmat päälle 30v
Ei kaikki halua muuttaa kaikkien kanssa yhteen, ehkä hän odottaa sitä oikeaa! Ei sitä kukaan muu voi tietää kuin ihminen itse. Jos sinä haluat muuttaa jonkun kanssa yhteen tai naimisiin ja perustaa perheen, hanki mies joka on siihen halukas sinun kanssasi.
Mikä hitsin kiire??? Kaksi vuotta on vasta seurustelun alkua.
No mitäpä tuossa nyt on epäselvää? Halunne ja toiveenne eivät kohtaa.
Jos sinulle on tärkeää elää kiinteässä, perinteisessä parisuhteessa, lähdet sellaista etsimään ennen kuin on liian myöhäistä.
Miesystäväsi ei puolestaan joko halua perinteistä suhdetta tai sitten sinä et vain ole tarpeeksi kiinnostava.
Sä oot miehelle kevyttä hupia, et tosi rakkaus.
mies haluaa pitää sinua vain huvina, muuttaa yhteen kun löytää oikean ja rakastuu kunnolla. Siihen asti hengaa sun kanssa.
Me päädyimme vastaavassa tilanteessa eroon 3,5 vuoden seurustelun jälkeen. Miehelle olisi riittänyt pelkät viikonlopputapaamiset kerran kuussa + lomilla vähän pidempiä pätkiä. Minä olisin tässä vaiheessa halunnut jakaa sen arjenkin eli muuttaa yhteen. Muilta osin suhde toimi hyvin, ainoastaan tuosta asumisesta ei päästy yhteisymmärrykseen, mikä sitten lopulta kaatoi koko jutun.