Armeija
Näin itsenäisyyspäivän kynnyksellä arvostakaamme tuota kouluista kovinta. Siellä tehdään pojista miehiä.
m39
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sen kun hoitaa kunnolla niin elämän eväät paranee huomattavasti.
Juuri näin! Esimerkiksi korpin natsoilla tie aukenee johtoportaaseen. Todella noheva meriitti.
m39
Sinä se jaksat aloitella näitä armeija-asiaketjujs. Ei siin mittää, harmi, ettei pal kettään kiinnosta. Mua kiinnostaa kyllä. Armeija❤️
Oletko ottanut wanhan liiton patukkaa viime aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat aloitella näitä armeija-asiaketjujs. Ei siin mittää, harmi, ettei pal kettään kiinnosta. Mua kiinnostaa kyllä. Armeija❤️
Lähinnä tarkoitin taitoja elämän jatkoon. Porukassa toimiminen, muiden huomioon ottaminen, heikompien jeesaaminen ( kaveria ei jätetä ), kuuntelemaan oppiminen, urputuksen vähentyminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin taitoja elämän jatkoon. Porukassa toimiminen, muiden huomioon ottaminen, heikompien jeesaaminen ( kaveria ei jätetä ), kuuntelemaan oppiminen, urputuksen vähentyminen jne.
Noi taidot on työelämässä kullanarvoisia. Wanhan liiton patu naurahti kahvipöydässä, ettei ole mies eikä mikän joka ei armeijaa käynyt.
m39
Kahvipöydälläkö ne äijät sua perseesen kairaa, samalla nauraa kun sää ett nysälläs ylety, ainoa mitä teet on imeskelet ukot ennen ku ne kotia lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partiossa nuo oppii paremmin, myös tytöt. Kun luen työhakemuksia, jos on pitkän linjan partiolainen ja profiili täyttyy osaamisen kannalta, on erittäin vahvoilla jatkoon - oli sitten valtion retkeilyleiri hoidettu tai ei.
Kaappihomo on taas päässyt äidiltä salaa kirjoitteleen.
Sen kun hoitaa kunnolla niin elämän eväät paranee huomattavasti.