Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armeija

Vierailija
05.12.2020 |

Näin itsenäisyyspäivän kynnyksellä arvostakaamme tuota kouluista kovinta. Siellä tehdään pojista miehiä.
m39

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun hoitaa kunnolla niin elämän eväät paranee huomattavasti.

Vierailija
2/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun hoitaa kunnolla niin elämän eväät paranee huomattavasti.

Juuri näin! Esimerkiksi korpin natsoilla tie aukenee johtoportaaseen. Todella noheva meriitti.

m39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat aloitella näitä armeija-asiaketjujs. Ei siin mittää, harmi, ettei pal kettään kiinnosta. Mua kiinnostaa kyllä. Armeija❤️

Vierailija
4/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
5/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut wanhan liiton patukkaa viime aikoina?

Vierailija
6/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat aloitella näitä armeija-asiaketjujs. Ei siin mittää, harmi, ettei pal kettään kiinnosta. Mua kiinnostaa kyllä. Armeija❤️

Lähinnä tarkoitin taitoja elämän jatkoon. Porukassa toimiminen, muiden huomioon ottaminen, heikompien jeesaaminen ( kaveria ei jätetä ), kuuntelemaan oppiminen, urputuksen vähentyminen jne.

Vierailija
7/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin taitoja elämän jatkoon. Porukassa toimiminen, muiden huomioon ottaminen, heikompien jeesaaminen ( kaveria ei jätetä ), kuuntelemaan oppiminen, urputuksen vähentyminen jne.

Noi taidot on työelämässä kullanarvoisia. Wanhan liiton patu naurahti kahvipöydässä, ettei ole mies eikä mikän joka ei armeijaa käynyt. 

m39

Vierailija
8/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipöydälläkö ne äijät sua perseesen kairaa, samalla nauraa kun sää ett nysälläs ylety, ainoa mitä teet on imeskelet ukot ennen ku ne kotia lähtee.

Vierailija
9/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partiossa nuo oppii paremmin, myös tytöt. Kun luen työhakemuksia, jos on pitkän linjan partiolainen ja profiili täyttyy osaamisen kannalta, on erittäin vahvoilla jatkoon - oli sitten valtion retkeilyleiri hoidettu tai ei.

Vierailija
10/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo on taas päässyt äidiltä salaa kirjoitteleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan