Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskaus ja jatkuva oksetus/kuvotus, milloin tää menee ohi?

Vierailija
19.04.2014 |

Eli otsikko. Tuntuu että koko ajan ällöttää ja mikään ruoka ei oikein maistuisi, outona poikkeuksena tähän hirmuinen himo erilaisiin hedelmiin ja vihanneksiin, vastapainona taas himoitsen myös karkkeja, jäätelöä ja kaikenlaisia herkkuja.

 

Mutta oikea ruoka sitten. Tuntuu että leipääkään ei voi syödä. Leipä menee ilman mitään päällysteitä (siis ihan kuivana :D), jos erehdyn laittamaan leipään levitettä tai juustoa, herrajumala sitä kuvotusta.

 

Juomisista mehut menevät, mutta sitten taas pelkän vedenkin kanssa on ihme hourailua. Maistan vedessä muka jotain outoja sivumakuja jotka alkavat yököttämään. Teetä en voi enää juoda, siitä "jää" hirveä maku suuhun. :D

 

Käytännössä siis kaikessa maistuu suoraan sanoen paska (anteeksi) ja  tuntuu että yrjö lentää. 

 

Miten kauan tää kestää? Tää on ihan naurettavaa. :D

 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa raskauksissa helpottanu rv 15. Kyllä se viimestään helpottaa kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
2/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taisi helpottaa jossain rv 12 jälkeen... Tosilla taas tiedän että voi kestää lähes koko raskauden. :/ Tsemppiä sinne kovasti! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla helpotti vasta puolivälissä jokaista raskautta.

Vierailija
4/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpotti ny neljännessä raskaudessa viikolla 16

Vierailija
5/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan muuten tyttö tulossa, mulla kahdesta tytöstä tollasta. Pojasta söinki sit makkaraa ym.

Vierailija
6/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti noin rv 14 aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpotti synnytyspöydällä... Raskaus on sitten ihanaa!

Vierailija
8/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpotti tasan rv 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tulossa :)

Vierailija
10/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tulossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 tyttöä, 2 poikaa, kaikkia odottaessa etoi ihan yhtä paljon.

Vierailija
12/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tyttö eikä päivääkään pahoinvointia joten ei ole absoluuttinen totuus ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme poikaa. Synnytyksien jälkeen vasta loppui oksentelu...

Vierailija
14/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui joskus rv 20 jälkeen. Tyttö tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se loppuu.. Itse kärsin noin 20 viikkoa ;) voimia<3

Vierailija
16/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseen loppui.

Vierailija
17/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti molemmissa raskauksissa vaan kaksi viikkoa, luojan kiitos :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan